Wie is weleens bedreigd na het schrijven van een recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als men een slechte recensie schrijft, zal het in 90% vd gevallen wel waar zijn, de laatste 10% zijn personen die wraak recensies schrijven.

Om geen bedreigingen naar je kop te krijgen:

1. Schrijf de recensie alvast
2. Plaats hem de week erop
3. Zet een andere werkdag vd sekswerker + tijdstip neer
4. Zeg niet dat je een recensie gaat plaatsen tegen haar en/of een locatiegastvrouw
5. Gebruik altijd een andere nickname tijdens bezoek dan je op een recensiewebsite gebruikt. Mits je je eigen naam gebruikt!
Dat zijn goed tips Joke,
Ik gebruik ze al, maar ik moet ook zeggen dat al mijn recensies van raamdames zijn, waarvan de meeste de nederlandse taal niet machtig zijn, maar toch ben ik voorzicht en hou ik mij aan de bovenstaande regels.

Wellicht zou ik niet bedreigd worden, maar ben ik eerder bang of voorzichtig. dat ik door dames geweigerd wordt omdat ik negatieve recensies hebt geschreven, want een ding weet ik wel, raamdames " ouwehoeren" ontzettend veel onder elkaar, met name met de landgenoten.
 
Ik heb wel eens gezeik gehad met een privedame die ik via kinky vond.
Was niet heel goed. En werkte in Utrecht jaren geleden. Had ik gelijk geschreven en toen ik een keer in de stad was in de zomer week of drie daarna kwam.ik haar tegen. Vroeg ze of ik dat had geschreven en ik ja tuurlijk wie anders. Mokkel werd pissig ed. Gewoon staan uitlachen en gezegd dat ze een lelijk hok was. Liep ze boos weg roepende dat ik nooit meer mocht komen.
 
Nu... gebruik ook de meeste van de 'tips' die Joke hier vermeld...

Maar... heb nog geen 'bedreigingen' ontvangen hoor! Wel een keertje de dame die zich 'verongelijkt' voelde toen ik m'n ongenoegen had laten blijken toen zij bij een gemaakte afspraak 'niet thuis' gaf...

Verder alleen maar positieve reacties (van de DVP's dan toch! Haha!). En m'n recensies zijn echt wel 'herkenbaar' hoor! Net als m'n bezoekjes! Haha!
Lusten& driften... plezier & genot!
 
Ik zit mij hier ontzettend te ergeren. Krukkie ken ik als een heel integer man. Een goede vriend die ik nog bijna wekelijks spreek.

Welles nietes discussies probeerden wij altijd te voorkomen op H. Zoals ons meubelstuk Itsme altijd zei: 'hoor en wederhoor toegepast, nu weer verder met recensies'.

Natuurlijk werd er ook wel eens iets gewist. "Recensies" die enkel en alleen geschreven waren door iemand om zijn gram te halen bijvoorbeeld. Soms was dat op verzoek van een Dame, soms via een klant van haar. Wissen was iets wat altijd in overleg ging met meerde moderators.

Persoonlijk kreeg een lid altijd uitleg als ik iets van hem gewist had. Soms met een keurige reactie terug en soms kreeg ik de wind van voren. Tot scheldpartijen aan toe zelfs.

Zo dit moest ik ( als oud moderator ) even kwijt.
 
En dat kan ik me nog wel herinneren. Dat afscheid. Ik keek toen net weer op hookers en dat afscheid was meer dan tenenkrommend. Alsof er een groots staatsman ons was ontvallen.
Hij heeft tenminste afscheid genomen dat kun je van onze forumlurker niet zeggen die bleef het maar uitstellen en gelukkig is hij gebleven ook.😂
 
Bedreigd is een groot woord. Ik heb wel meegemaakt dat ik een juist heel positieve recensie had geschreven en dat de dame zei, toen ik een tweede afspraak wilde maken: I can't see you anymore. You wrote about me. We hebben het uitgepraat (geappt). Zij vond dat het tussen ons was en had moeten blijven. Ik heb haar uitgelegd dat het juist heel goed bedoeld was en haar hopelijk veel klanten zou opleveren. Die tweede afspraak is er gekomen en daarna nog vele. Ze is inmiddels gestopt maar we hebben nog steeds af en toe contact.
 
Dat van een andere tijd op schrijven .Kan ook tegen een ander werken.
Ben ook eens opgebeld hoe ik in mijn hoofd haalde zo iets op hookers te plaatsen. Ik had toen nog niet eens van hookers gehoord.
Recensie sloeg ook nergens op.heb later ook een reële recensie geschreven.
 
Ik zit mij hier ontzettend te ergeren. Krukkie ken ik als een heel integer man. Een goede vriend die ik nog bijna wekelijks spreek.

Welles nietes discussies probeerden wij altijd te voorkomen op H. Zoals ons meubelstuk Itsme altijd zei: 'hoor en wederhoor toegepast, nu weer verder met recensies'.

Natuurlijk werd er ook wel eens iets gewist. "Recensies" die enkel en alleen geschreven waren door iemand om zijn gram te halen bijvoorbeeld. Soms was dat op verzoek van een Dame, soms via een klant van haar. Wissen was iets wat altijd in overleg ging met meerde moderators.

Persoonlijk kreeg een lid altijd uitleg als ik iets van hem gewist had. Soms met een keurige reactie terug en soms kreeg ik de wind van voren. Tot scheldpartijen aan toe zelfs.

Zo dit moest ik ( als oud moderator ) even kwijt.
Fijn dat je hem als goed mens kent. Ook goede mensen konden blijkbaar (al was het misschien maar eenmalig) erg kwalijke dingen doen. Dat je het voor hem opneemt zie ik als een positief iets, dat meen ik oprecht. Vriendschappen zijn belangrijk.
Hopelijk gaat het goed met hem !
 
Hij heeft tenminste afscheid genomen dat kun je van onze forumlurker niet zeggen die bleef het maar uitstellen en gelukkig is hij gebleven ook.😂
Het was geen afscheid want hij stopte als moderator. Hij zal een tijdje niet hebben kunnen zitten want er zoveel veren in zijn hol gestoken. Het was echt of de wereld verging en hij vond dat geweldig. Hij zwelgde er helemaal in. Het was ook nog eens in een algemeen vraagtopic. Ik keek na jaren weer op die site maar was gelijk genezen. Dat afscheid als je het zo mag noemen was heel heel erg overdreven. Als je dat leuk vind ben je een egomaniac.
 
nog nooit bedreigd geweest als gevolg van het schrijven van een recensie, goed ik ben dan ook bijna 2 meter lang en voorzien van 100 kg aan keihard afgetrainde spieren, dat zal wel helpen.
En dan noem je jezelf Muis? Goed man! 😄

Maar wat een verhalen joh, hiero. Bedreigd om een recensie... het verbaast me niet dat dat incidenteel gebeurt (ik ben wel eens bedreigd na een recensie op booking.com, ook beetje vreemd), maar zó vaak... dat vind ik wel bizar hoor!
 
Op hookers ben ik door een forum leider/ moderator gechanteerd. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen 😠😠😠 alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een nieuwe recensie geschreven. En nog steeds huiverig voor moderators zoals die Krukkie.
Dat komt omdat moderators (een aantal) bij Hookers er met een dubbele pet op zaten. Die jongens hadden er eigen belang bij vaak genoeg. De tijd van Hookers was onder de moderators een cowboy tijd, veel kon en er was bijna geen grens. En anders werd die grens wel opgerekt. Hookers stond onder leiding van Bram Jobse, als leidinggevende en die was sowieso niet van de regeltjes. Moderators hadden elk hen eigen winkeltje. Moderators hadden gewoon contact met DVP meiden, die werden veelal op ''uiterlijk'' uitgekozen, en die jongens hadden er gewoon ook seks mee. Vaak in ruil voor andere diensten als gratis credits of een goede rating in de zoekresultaten. Hookers, Sexjobs, Kinky, Webcambordeel.nl alles zit in een gebouw, moderators kunnen overal bijkomen wat die meiden nodig hebben en fiksen dat in mum van tijd.

En zo ook met recensies, meiden die korte lijntjes hadden met die jongens konden gewoon recensies laten verdwijnen. Dan denk je als wandelaar getrouw een goede recensie te schrijven, en als die slecht was en zo dame kreeg er lucht van dan was die vaak net zo snel verwijderd dan dat je hem had geplaatst. Mijnzelf is dit ook meerdere keren gebeurd in al die jaren. Niet alleen Krukkie, je had sowieso 14 moderators (middag, avond, weekend) en alles werd betaald. Hookers had sowieso lage kosten, draaide zelfstandig, haalde flinke zak met advertentie inkomsten binnen van clubs, erectiepilletjes reclame, webcam banners etc.. die site werkte niet om alle kosten dekkend te krijgen, die maakte elk jaar dikke winst dat Hookers.

Maar goed mijn recensies werden dan ook wel verwijderd om die redenen, en dan belde ik even op naar Hookers. Ik belde altijd in met zakelijke kalme stem, en introduceerde mij altijd met voornaam. En dan had ik zo jongen aan de lijn en dat ging er best venijnig aan toe. Op alle punten had je altijd ongelijk. Die werden zelfs nog grof en verre van het betamelijke, teksten als wij maken zelf wel uit of we recensies verwijderen, en begrijp je dat of ben je een van de zovelen kut mongolen, ik was dan altijd zo vrij om mijn telefoon op de luidspreker te zetten en de verwensingen te noteren en alle andere ongein. Schreef ik zo met de hand een heel A4 papier vol, dronk een cappuccino, en zei vervolgens ben je klaar? Nou dan belde ik vervolgens die Jobse en zat ik dat hele A4 papier op te lezen, die ging af als een gieter. Er waren dingen gezegd wat totaal niet door de beugel kon, alleen Bram wist met mij wat voor vlees die in de kuip had. En hij kende ook de vocabulaire van zijn team. Die zei letterlijk ik wil dat jullie goed beseffen dat het ongure gepraat tegen die man echt niet kan.. besef dat nou toch is. Ik moet steeds de kastanjes uit het vuur halen terwijl jullie je handen steeds verbranden. Jullie hebben geen idee tegen wie je dit zegt. Ik heb al hoofdpijn genoeg en zet die recensie terug.. en dan hoorde je vaak nog wat geroezemoes op de achtergrond en jahjah dat hebben we straks wel over. Nou dan sprak die mij weer, kijk over paar tellen even dan zie je de recensie weer staan.

Later met Sexjobs ook nog discussie gehad. Je had toen enige tijd zo chat op de site waar je op kon inloggen. Punt was dat er veel dingen fout gingen.
Zo kon je als man je heel gemakkelijk voordoen als vrouw. Je koos een gebruikersnaam voor dat moment en je klikte man of vrouw aan. En dan leek het net of je met een vrouw aan het chatten was. Mannen trapte er allemaal in. Met doorvragen kwam je er wel achter dat het geen dame was haha. Tsja dan kreeg je een ban. Ook hier melding van gemaakt omdat velen onterecht een ban kregen. Die hele chat was zo lek als een mandje. Later hadden ze bij Alberto Stegeman ook nog is achterhaald dat er individuen drugs zaten te dealen op die chat. Afijn Sexjobs hier op de hoogte gesteld van alleen dat die chat zo gaar als boter was. Er kwam geen reactie via de email. Dan maar is bellen.. afschuiven en aan het lijntje houden. Toen maar is Wan Ko -Sexjobs- gebeld die heeft een eigen kantoor, PR-kantoor. Nou goed paar dagen heeft de dame volgehouden ''meneer'' is er niet. Ach toen twee fax berichten gestuurd. Nog niets, toen wederom fax gestuurd, maar het faxapparaat op repaid gezet, en er een pak A4 papier aan gewijd.. ik belde nog maar eens twee dagen later en toen was die er wel.. tsja de chat was een probleem, komt geen nieuwe, en had tijd om 10 min te babbelen. Paar weken later was de chat foetsie.
Later hoorde ik via een contact van mij dat Ton Schut zich rot gelachen had over die actie aan die chinees.
 
Ik zit mij hier ontzettend te ergeren. Krukkie ken ik als een heel integer man. Een goede vriend die ik nog bijna wekelijks spreek.

Welles nietes discussies probeerden wij altijd te voorkomen op H. Zoals ons meubelstuk Itsme altijd zei: 'hoor en wederhoor toegepast, nu weer verder met recensies'.

Natuurlijk werd er ook wel eens iets gewist. "Recensies" die enkel en alleen geschreven waren door iemand om zijn gram te halen bijvoorbeeld. Soms was dat op verzoek van een Dame, soms via een klant van haar. Wissen was iets wat altijd in overleg ging met meerde moderators.

Persoonlijk kreeg een lid altijd uitleg als ik iets van hem gewist had. Soms met een keurige reactie terug en soms kreeg ik de wind van voren. Tot scheldpartijen aan toe zelfs.

Zo dit moest ik ( als oud moderator ) even kwijt.
Ik weet niet of je het bericht van Traveller hebt gelezen maar die heeft het erover dat er geen regels waren en zo ja dan werden die opgerekt. Moderators die sex met dvp's in ruil voor het "aanpassen " van recensies en nog meer zaken. Dat kan je als zwaar grens overschredend gedrag zien. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet als integer zien. Dat is onacceptabel gedrag. Dan kun je zeggen dat je je ergert maar dat kan je niet maken met zulke toestanden.
 
Ik weet niet of je het bericht van Traveller hebt gelezen maar die heeft het erover dat er geen regels waren en zo ja dan werden die opgerekt. Moderators die sex met dvp's in ruil voor het "aanpassen " van recensies en nog meer zaken. Dat kan je als zwaar grens overschredend gedrag zien. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet als integer zien. Dat is onacceptabel gedrag. Dan kun je zeggen dat je je ergert maar dat kan je niet maken met zulke toestanden.
Macht is niet voor iedereen weggelegd sommigen misbruiken hun macht en benadelen anderen.
 
Nog nooit bedreigd, maar wel eens aangesproken door een moderator die alle negatieve berichten van een specifieke dvp weerde. Van diezelfde dvp gebeurde hetzelfde bij een recensie op kinky.

Was trouwens op het oude hookers. Hier (gelukkig) nog niet meegemaakt…
 
Ik weet niet of je het bericht van Traveller hebt gelezen maar die heeft het erover dat er geen regels waren en zo ja dan werden die opgerekt. Moderators die sex met dvp's in ruil voor het "aanpassen " van recensies en nog meer zaken. Dat kan je als zwaar grens overschredend gedrag zien. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet als integer zien. Dat is onacceptabel gedrag. Dan kun je zeggen dat je je ergert maar dat kan je niet maken met zulke toestanden.

Maar Traveller begint zijn verhaal met
....(een aantal), het kan dus best zo zijn dat integere Krukkie hier bij hoorde...
 
Als men een slechte recensie schrijft, zal het in 90% vd gevallen wel waar zijn, de laatste 10% zijn personen die wraak recensies schrijven.

Om geen bedreigingen naar je kop te krijgen:

1. Schrijf de recensie alvast
2. Plaats hem de week erop
3. Zet een andere werkdag vd sekswerker + tijdstip neer
4. Zeg niet dat je een recensie gaat plaatsen tegen haar en/of een locatiegastvrouw
5. Gebruik altijd een andere nickname tijdens bezoek dan je op een recensiewebsite gebruikt. Mits je je eigen naam gebruikt!
Dat zijn goede tips en op zich gebruikte ik die ook wel hoor. Maar als je commentaar over iets heel specifieks gaat kan je nog steeds herkend worden aan je recensie.

In mijn geval had een dame mij op een nogal specifieke manier een rotstreek geleverd. En dan kan je er voor kiezen om het algemeen te houden met "dame niet te vertrouwen", maar dat komt zo rancuneus over en dan gaan mensen natuurlijk willen weten wat er precies gebeurd is, zeker gezien deze dame daarnaast ook goede recensies had.

Dus besloot ik maar meer gedetailleerd te recenseren over waarom ik de afspraak een aanfluiting vond, en ondanks dat het al even geleden was wist de dame door de omschrijving precies wie ik was en heeft toen uit wraak achter m'n rug om wat leugens over mij verspreid.
 
Laatst bewerkt:
Snap niet waarom een moderator slechte recensies weghaalt, als het inderdaad slechte service betreft van de dvp krijgt hij die slechte service zelf ook. Wellicht (bijna) gratis maar als de bakker mij een brood van twee weken oud (bijna) gratis aanbiedt bedank ik daar ook voor.
Ergo: zou een moderator alleen om z'n kwakkie kwijt te raken naar een dame gaan die niet naar behoren presteert? Laten we hopen dat de moderatoren hier niet zo kansloos zijn:cool:
 
Maar Traveller begint zijn verhaal met
....(een aantal), het kan dus best zo zijn dat integere Krukkie hier bij hoorde...
Dat zou kunnen maar als er met scheldwoorden zoals kutmongolen wordt gegooid dan worden er grenzen overschreden. Ik zat voornamelijk op het kinkyforum en daar had je een moderator die zich der wanderer noemde ( foute naam) en dat ook deed. De naam Bram Jobse kwam me ook bekend voor want die riep zelfs dat als er klachten waren ze zich maar bij hem op kantoor in Den Haag moesten melden.
Dit kan toch niet. Snap nou wel dat ze dat hookers en kinkyforum hebben opheven.
 
Snap niet waarom een moderator slechte recensies weghaalt
Vaak is het omgekeerd , newbies die overal 5 sterren voor geven en dan nooit meer online komen. Tja wat moet je ermee?

Ik wil ze nog wel eens weg halen.

Hetzelfde is het newbies die de dame compleet afkraken. Wat moet je ermee?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan