Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik probeer mij voor te stellen of in een vaste relatie/huwelijk ook gestoeft wordt over hoeveel keer je haar hebt laten klaarkomen, hoe diep je in haar keel kon stoten en of ze je prostaat masseerde bij het pijpen. Of dat anderen vragen of je dit weekend weer je vrouw/vriendin hebt geneukt.

Als dit in het 'gewone' leven niet van toepassing is, dan moeten ze dit van mij en een dvp ook niet weten.

Zoals gezegd, daar dient dit forum voor ? ?
 
Mij valt op, dat meerdere leden geschreven hebben dat hun vrouw/partner af weten van hun wandelactiviteiten.
Ik ben nu benieuwd hoe dat zit, wat maakt het dat jullie vrouwen dat accepteren?
Hebben zij er zelf geen zin in of kunnen zij het niet meer ivm. een ziekte?
Of accepteren zij dat jullie toe zijn aan af en toe wat afwisseling en maken zij van dat recht ook gebruik, als de gelegenheid zich biedt?
 
Hebben zij er zelf geen zin in of kunnen zij het niet meer ivm. een ziekte?
Of accepteren zij dat jullie toe zijn aan af en toe wat afwisseling en maken zij van dat recht ook gebruik, als de gelegenheid zich biedt?
Eerlijk? Het is begonnen als het laatste verhaal (elkaar vrij laten, maar wel nog seks met elkaar) en intussen veranderd naar "zelf geen zin, doe maar".
 
Nee geen last van eigenlijk. Er is zelden iemand die er echt naar vraagt, maar er wordt soms geluld achter m'n rug om. Het is niet dat ik ermee te koop ga lopen, maar vind dat het niet mijn probleem is als mensen achter m'n rug om over mij praten. Er wordt toch wel gepraat.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
 
"Hebben zij er zelf geen zin in of kunnen zij het niet meer i.v.m. een ziekte?" (#94).

Dat laatste stelt je voor een keuze.

Vóór haar sterven moest mijn partner door een fysieke en psychische aftakeling heen die leidde tot totaal niets meer kunnen. Tot ze in mijn armen stierf (na een door de verpleeghuisarts toegediende "overdosis" morphine).

Nooit heeft haar ziekteproces me de straten in gestuurd. Pas na haar heengaan en na mijn beslissing om geen relatie meer aan te gaan ben ik daar eens gaan kijken.

Anderen maken andere keuzes. Er zijn in dezen geen "goede" en geen "slechte": alleen persoonlijk gemotiveerde.

Verontschuldiging: ik zou er het zwijgen toe doen ...
 
Ondanks dat ik van veel bekenden weet dat ze gaan hou ik het gewoon lekker voor me. In mijn kringen (en bij veel jongeren in het algemeen naar mijn weten) worden er vaak tripjes Duisburg en Antwerpen gedaan. Maarja we worden ouder en kunnen in situaties komen waarin het niet goed voelt dat veel anderen het weten.. Vandaar dat ik gewoon lekker alleen op pad ga zonder dat ook maar iemand daarvan op de hoogte is.
 
Jammer dat er zo geroepen wordt om het stil te houden, zo veranderd de wereld nooit ;)
Ik heb er nooit een groot geheim van gemaakt dat ik toen ik single was wel eens betaalde seks had. Ik hing het niet aan de grote klok of zo, maar als het ter sprake kwam nooit moeilijk over gedaan. De mensen die dat niet snappen zijn vaak bekrompen, maar vaak komen mensen er later toch nog op terug en kun je zorgen dat er iets meer openheid en begrip komt.
En ook nu vertel ook gerust dat ik (als niet meer single) regelmatig erotische massages ontvang.
Ik heb er in al die 20 jaar nog nooit een echt probleem mee gehad, behalve met een eventuele partner die het niet snapte, maar dat zei dan iets over de relatie en hoe onzeker zei was.
 
Nooit iets positiefs over prostitutie zeggen vind ik onzin. Ik zeg misschien niet dat ik het zelf doe, wat ik in mijn vrije tijd doe gaat niemand wat aan. Maar je kunt je wel over het onderwerp uitspreken. Verwijs desnoods naar artikelen in vrouwenblaadjes en (social-)mediaberichten waarin sekswerkers zelf de vooroordelen ontkrachten. Er is al genoeg anti-sekswerk propaganda, een tegengeluid kan geen kwaad. Als niemand opstaat voor waarden die je belangrijk vindt dan blijft het stigma en wordt de kans op beperkingen/verbieden groter.
 
Een van mijn beste vrienden ging vertellen op de verjaardag dat zijn zus ging scheiden omdat haar man wel eens prostituees bezocht. Iedereen knikte instemmend, dat kon echt niet. Ik knikte ook maar een beetje om niet de aandacht op mij te krijgen. En dan kijk ik de kamer rond en zie ik mijn vrienden en zwagers continu met hun been trillen, en hun vrouwen met dikke fronsen/vouwen tussen hun ogen, en denk mensen wees toch niet zo bekrompen. Maar ik zeg niks. Ik voel mij ook steeds minder thuis in die huisje boompje beesje wereld.
 
Nooit iets positiefs over prostitutie zeggen vind ik onzin. Ik zeg misschien niet dat ik het zelf doe, wat ik in mijn vrije tijd doe gaat niemand wat aan. Maar je kunt je wel over het onderwerp uitspreken. Verwijs desnoods naar artikelen in vrouwenblaadjes en (social-)mediaberichten waarin sekswerkers zelf de vooroordelen ontkrachten. Er is al genoeg anti-sekswerk propaganda, een tegengeluid kan geen kwaad. Als niemand opstaat voor waarden die je belangrijk vindt dan blijft het stigma en wordt de kans op beperkingen/verbieden groter.
Eens met jou, maar helaas zal het stigma altijd blijven bestaan. Ondanks dat er niets illegaal aan is blijft het een maatschappelijk verwerpelijk beroep voor de doorsnee mens. Niet voor niets kunnen de dames het vrijwel aan niemand vertellen, Op misschien een enkele vriend/vertrouweling na maar de familie zal het in de meeste gevallen niet weten.

Natuurlijk moeten we ons positief uitspreken en hopelijk komt er een betere tijd voor de dames.
Ik hoor zo af en toe nog wel eens hoe moeilijk het de dvp's wordt gemaakt voor de meest simpele dingen zoals een rekening openen of een lening afsluiten. Een hypotheek krijgen schijnt al helemaal onmogelijk te zijn.
 
Ik leef op dat punt echt in twee werelden.
Familie en vrienden is prostitutie beslist taboe. Als het ter sprake komt zeg ik niet al te veel. Als ik er wel wat over zeg zoveel mogelijk in de mainstream van dat moment, dus niet strenger of soepeler.
Op mijn werk heb ik het diverse collega's verteld, waaronder de directeur, mijn teamleider en de vertrouwenspersoon. En verder is het waarschijnlijk een publiek geheim. Enerzijds omdat ik het niet voor me kon houden, maar anderzijds ook wel prettig dat ik op dat punt nu niet chantabel ben.
 
Soms gaat het gesprek met vrienden wel eens over hoeren, de wallen, prostitutie etc. Deze vrienden zijn brave heren en nooit bij een DVP geweest, zeggen ze. Ik weet dan nooit wat te zeggen. Ik wil mezelf niet verraden. Ik merk dat veel op vooroordelen is gebaseerd, maar dat zeg ik niet. Ik ben dan meestal helemaal stil.
Gewoon niet op ingaan. Het is hetzelfde als met drugs. Daar heeft iedereen ook een mening over, vooral diegenen die nog nooit drugs van dichtbij hebben gezien. Hetzelfde met dit. En dan nog iets: denk je echt dat je de enige bent tussen je vrienden die dit doet? No way.
 
Ik leef op dat punt echt in twee werelden.
Familie en vrienden is prostitutie beslist taboe. Als het ter sprake komt zeg ik niet al te veel. Als ik er wel wat over zeg zoveel mogelijk in de mainstream van dat moment, dus niet strenger of soepeler.
Op mijn werk heb ik het diverse collega's verteld, waaronder de directeur, mijn teamleider en de vertrouwenspersoon. En verder is het waarschijnlijk een publiek geheim. Enerzijds omdat ik het niet voor me kon houden, maar anderzijds ook wel prettig dat ik op dat punt nu niet chantabel ben.
In een ander draadje zei ik al dat niet alleen de dames maar ook de klanten in twee werelden leven. Wat jij en anderen net beschrijven is dus precies wat ik bedoelde.
Ik kan mij nog wat van jouw achtergrond herinneren, en kan me dus goed voorstellen dat je het zeker niet aan je familie kenbaar maakt.
 
Een van mijn beste vrienden ging vertellen op de verjaardag dat zijn zus ging scheiden omdat haar man wel eens prostituees bezocht. Iedereen knikte instemmend, dat kon echt niet. Ik knikte ook maar een beetje om niet de aandacht op mij te krijgen. En dan kijk ik de kamer rond en zie ik mijn vrienden en zwagers continu met hun been trillen, en hun vrouwen met dikke fronsen/vouwen tussen hun ogen, en denk mensen wees toch niet zo bekrompen. Maar ik zeg niks. Ik voel mij ook steeds minder thuis in die huisje boompje beesje wereld.
Dat is iets heel anders. Dat is niet 'bekrompen zijn over prostitutie'. Dat is: niet goedkeuren dat een man zijn vrouw bedondert door vreemd te gaan. Dat is heel normaal, natuurlijk en terecht. Laten we geen twee zaken door elkaar halen.
 
Mijn vrienden weten het van mij, zowel de mannen als de vrouwen. Dat is een beetje een apart verhaal. Wij hebben elkaar leren kennen via een online forum waar we eerst anoniem waren en dus gerust vanalles over onszelf durfden vertellen. We dachten niet dat we elkaar ooit in het echt zouden ontmoeten. Dat gebeurde wel, en toen wisten ze het nu eenmaal al.

Dat geeft ook niks. Ze zijn er altijd respectvol mee omgegaan. Ze waren ook wel nieuwsgierig. Ik werd regelmatig uitgehoord. Dan wilden ze bijv weten hoe een privéhuis er van binnen uitziet, hoe een voorstelrondje in z'n werk gaat, hoe het is om intiem te zijn met iemand die je pas net hebt ontmoet etc. Maar nooit op een veroordelende manier. Ze zeiden zelfs dat ik hun vooroordelen en stereotypen die ze hadden over prostitutie en wandelaars heb weggenomen. Misschien heb ik het getroffen, maar ze zijn allemaal heel open minded over seks. De meesten zijn ook een stuk jonger dan ik, en zelf ben ik nog redelijk jong, dat scheelt misschien ook.

Toch denk ik dat ik het nieuwe vrienden of kennissen niet zo snel zal vertellen. Daar heb ik gewoon geen behoefte aan. Net zoals ik het niet met familie deel. Waarschijnlijk zou bijv mijn moeder juist heel begripvol zijn en haar schouders erover ophalen; zo ken ik haar. M'n zus heeft wel eens heel negatieve dingen gezegd over klanten van sekswerkers in het algemeen, dat het vieze oude mannetjes zijn etc. Daar luister ik dan heel geamuseerd naar. Met behoorlijk wat binnenpret denk ik dan: 'je moest eens weten.' Maar haar wijzer proberen te maken doe ik niet.
 
Tenzij je weet dat de ander ook aan wandelen doet, kun je deze hobby beter voor je houden.
Ooit in 2011 in een cafe raakte een vrijgezelle vriend van me wat dronken.
Opeens ging hij vertellen dat hij wel eens dames bezocht aan de Reeperbahn in Hamburg en op parkeerplaatsen (hij was vrachtwagenchauffeur).
Zelf er niet voor uitgekomen en week later bij hem op bezoek en voorzichtig over begonnen hoe zo'n bezoekje aan de Reeperbahn dan te werk gaat. Hij ontkende opeens glashard alles en hoe ik erbij kwam dat hij prostituees bezocht, hij noemde zulke vrouwen opeens allemaal vieze wijven.
Het dus hierbij maar gelaten, want dit werd hem niet.
Alleen mijn beste vriend waar ik nog steeds na 25 jaar vriendschap mee omga weet het. Dit omdat hij in een relatie belandde, het over de vloer bij elkaar komen minder werd en hij steeds op een avond wilde langskomen wat mijn vaste wandelavond was. Op een gegeven heeft telkens een smoes verzinnen ook geen zin meer.
 
Ik praat gerust mee en laat mijn mening horen als het over prostitutie gaat.

Wel in redelijke algemeenheden en tussenzinnen als "... denk ik ...", of " ... misschien wel ..." of onder de mom van advocaat van de duivel te spelen. Als de anderen dan denken dat er meer is, ligt dan helemaal bij hun.

Ik heb er op zich geen moeite mee als men het weet. Niet chantabel, want geen relatie en mijn werk of familie boeit het niet. Maar ik gooi het nooit zomaar op tafel.
 
Ooit in 2011 in een cafe raakte een vrijgezelle vriend van me wat dronken.
Opeens ging hij vertellen dat hij wel eens dames bezocht aan de Reeperbahn in Hamburg en op parkeerplaatsen (hij was vrachtwagenchauffeur).
Zelf er niet voor uitgekomen en week later bij hem op bezoek en voorzichtig over begonnen hoe zo'n bezoekje aan de Reeperbahn dan te werk gaat. Hij ontkende opeens glashard alles en hoe ik erbij kwam dat hij prostituees bezocht, hij noemde zulke vrouwen opeens allemaal vieze wijven.
Het dus hierbij maar gelaten, want dit werd hem niet.
Als je niet een week later, maar op hetzelfde moment er op doorgegaan was en er ook zelf voor uitgekomen was (de opening van zijn kant was er) was het misschien heel anders gelopen?

Eén goede vriend van mij weet ervan, en dat is zo gegaan: ik kwam hem tegen in een straat met rode ramen en groette hem vriendelijk. Toen doorgelopen, en hij ook. Bij de volgende ontmoeting zei ik: zo, dus jij komt daar ook wel eens? Hij antwoordde: nee, ik liep daar omdat ik op weg was naar dit of dat (een duidelijke smoes :LOL:) , waarop ik weer: Oh? Ik was een leuke dame aan het uitzoeken. En toen was het uit met de smoezen en gaf hij toe dat hij ook om die reden daar liep.
Sindsdien weten we het van elkaar. Hij wandelt nog maar heel incidenteel, ik een stuk vaker :D. Het is wel prettig om in ieder geval één vertrouwenspersoon te hebben in het echte leven om de voor- en nadelen van de diverse raambuurten of het vreemde gedrag van sommige dames mee te kunnen bespreken.
 
Dat is iets heel anders. Dat is niet 'bekrompen zijn over prostitutie'. Dat is: niet goedkeuren dat een man zijn vrouw bedondert door vreemd te gaan. Dat is heel normaal, natuurlijk en terecht. Laten we geen twee zaken door elkaar halen.
Ik praat gerust mee en laat mijn mening horen als het over prostitutie gaat.

Wel in redelijke algemeenheden en tussenzinnen als "... denk ik ...", of " ... misschien wel ..." of onder de mom van advocaat van de duivel te spelen. Als de anderen dan denken dat er meer is, ligt dan helemaal bij hun.

Ik heb er op zich geen moeite mee als men het weet. Niet chantabel, want geen relatie en mijn werk of familie boeit het niet. Maar ik gooi het nooit zomaar op tafel.
Ik heb dit waarschijnlijk niet goed opgeschreven/uitgelegd. Het gaat mij niet om dat echtpaar dat ging scheiden, of de reden erom. Nee, ik dacht: Wat zou deze instemmende kamer ervan vinden als men achter mijn kapriolen zou komen?
 
Op een moment was ik aan het masturberen en mijn tweede ex-partner betrapte mij ,en zij zegde kun je niet beter naar de hoeren gaan in plaats van dit te doen, dus ik heb sindsdien dit meer gedaan (wandelen ) en toen heeft ze dat verteld tegen haar ouders die reageerden toen, dat ligt niet aan hem dat hij naar de hoeren gaat maar u!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan