Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
jouw keuze, maar bedenk dat toekomstige vriendinnen (of collega's) ook een moreel probleem kunnen hebben met je "jeugdzonden".

Niet leuk als een wat bezopen "vriend" even anekdotes ophaalt in de omgeving van je nieuwe vriendin.
Als je al een paar jaar dames bezoekt is het heel moeilijk om te stoppen. Want de kans is heel klein dat de seks even goed is.En verliefdheid verdwijnt na een tijdje waarom denk je dat er zoveel bedrogen wordt.Moet geen relatie meer hebben want zou mijn toppertjes niet meer kunnen missen.

jouw keuze, maar bedenk dat toekomstige vriendinnen (of collega's) ook een moreel probleem kunnen hebben met je "jeugdzonden".

Niet leuk als een wat bezopen "vriend" even anekdotes ophaalt in de omgeving van je nieuwe vriendin.

Heb je er ervaring mee of zo?.? 🤣🤣🤣
Ik doe toch wat ik wil en wat andere ervan vinden heb ik schijt aan.
😆😆😆

Als je al een paar jaar dames bezoekt is het heel moeilijk om te stoppen. Want de kans is heel klein dat de seks even goed is.En verliefdheid verdwijnt na een tijdje waarom denk je dat er zoveel bedrogen wordt.Moet geen relatie meer hebben want zou mijn toppertjes niet meer kunnen missen.
Zo dacht ik er ook lang over. En plots word je verliefd op een jong, knap, kinky ding met een even foute mindset, een ongelooflijke openheid en een gigantische sexdrive.... en dan mis je die toppertjes niet (al bezoek ik, in opdracht van mijn partner, sommige toppertjes nog steeds voor een sm sessie 😬).

Mijn vriendin weet dat gewoon dat ik dvps bezocht toen ik single was en heeft daar geen problemen mee.

En de seks met haar is gewoon niet te vergelijken met seks met een dvp. Ik heb 100 keer liever seks met mijn vriendin dan met een dvp ( niet dat seks met dvps niet goed is, integendeel ik heb fantastische seks gehad met echte topdames maar het is toch wel iets anders als er liefde/verliefdheid aan beide kanten mee gemoeid is)

Ik ben niet beschaamd over mijn dvp bezoek toen ik single was en trek me geen bal aan indien er daar mensen in mijn omgeving problemen mee zouden hebben .

In mijn ervaring hebben de meeste mensen er geen problemen mee hoor. (Toch niet in mijn omgeving)

Terug
Bovenaan Onderaan