Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dacht dat ik al gepost had maar nee... Pearl (natuurlijk) die gestopt is.. Vaak in Zaandam bezocht, aantal keren bij haar thuis en op het laatst in een hotel in Amsterdam, tot een van de laatste keren (tijdens corona) voordat ze gestopt is.. Alle andere dames die ik bezocht heb gaven niet dezelfde ervaring, super geile spannende sex en ze is ook gewoon een leuk en lief mens...
 
Als ik terug in de tijd zou kunnen:

1. Maria van Unlimited Privé Rotterdam
2. Emma van Maison d'Amour in Brecht
3. Chantal van Huize Monique in Amersfoort
4. Nathalie van Huize Monique in Amersfoort

Denkend aan deze dames groeit niet alleen de weemoed......:love:
Chantal zeker een topper. Liep daar in dezelfde tijd ook een donker meisje beetje hindoe achtig. Was ook super ben haar naam kwijt
 
Anni bij Freudenhaus in Dortmund.
En haar dan helemaal haar ding laten doen op mij. Geile dominante meid die in was voor kinky sex.
Een paar heerlijke avontuurtjes mee beleeft die ik niet snel zal vergeten.
 
Ik zou graag nog eens de poolse Agnes willen tegenkomen die in de gentse belgrado straat zat.
En ook de blonde Daniela die in Oostende ontvangst deed.
Beide al tien jaar geleden.
Jammer genoeg niet tot bij Anna geraakt bij maison d amour in Brecht.
 
Daniella (VR 20), Emily (VL 1), Julia en Flory, Anna (ooit koninging van het skw), en Severine (villa tinto hoek binnenplein) zou ik graag weer ontmoeten.
 
Blonde en rondborstige Sandra uit Purmerend die zo rond 1985 naar (mijn schatting) zo rond de 22-25 jaar was. Adverteerde in de beginjaren van het internet toen je nog moest inbellen. Elke keer als ik pieptoontjes hoor of een ook al ouderwetse fax moet ik weer aan haar denken en die paar geweldige afspraakjes die we hebben gehad.
 
Dida, blonde bulgaarse van het Zandpad en later RDK.
Wat een blik in die ogen als je met haar bezig was.
Heel kort nog in Brussel en daarna nooit meer ergens gezien of gehoord.
 
Ik zou graag nog eens koffie willen drinken met Pieter Gerbrandy. AR politicus die tijdens de 2e wereld oorlog in Londen de nederlandse regering in ballingschap leide.
De AR is de Anti Revolutionaire partij die opgegaan is in het CDA.

Ik zou wel willen weten hoe hij nu over Nederland denkt.
 
Maya of lori die in de geleenstraat stonden. Maya was 1 van me eerste dames en een ontzettend lieve meid die tevens haar werk verstond. Had begrepen dat ze beide een tijdje in belgie zaten maar niks meer van vernomen. Daarnaast blijft angelica van de doub ook wel 1 die ik toch wel weer een keer wil ontmoeten. Zou er nu zo een dagboeking van maken 😂
 
Amy, Ruysdaelkade Amsterdam. Ik weiger om dames met siliconen te bezoeken. Toen ik haar voor het eerst zag en reviews las heb ik voor haar mijn principes over boord gegooid. Wat was zij mooi. En vooral geil……..
 
Patty van de Massagesalon in Utrecht/Soest/Nijmegen. Damn....

Is vast al ruim 10 jaar geleden dat ik haar voor het laatst in Nijmegen zag. Als ik nog een keer de kans zou krijgen, dan zou ik zeker gaan!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan