Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tussen Mevrouw van Soelen en mij bestond genegenheid. Al was ik toen te jong om dat te beseffen. Toen was ze gewoon aardig en vriendelijk. Ik heb wel eens genegenheid voor een dvp. Dan neem ik me voor om nog eens terug te gaan. En dat gebeurd dan niet door allerlei oorzaken.
Ik denk dat de enige genegenheid die er toen aanwezig was alleen voor de geschiedenis les was en meer niet
 
Ik denk dat de enige genegenheid die er toen aanwezig was alleen voor de geschiedenis les was en meer niet
Hoe het nu gaat op de basisschool weet ik niet. In mijn tijd bleef je de hele dag in het zelfde lokaal met dezelfde onderwijzer(res). De genegenheid was niet alleen voor haar manier van vertellen bij geschiedenis, maar haar gedrag, houding en haar menszijn naar andere personen toe. Ze was een heel mooi mens met een mooi karakter.
 
Ineke uit de Doubletstraat. Als je daar een klik mee had dan kon je alles met haar doen. Vooral het beffen aan haar rood behaarde poes zal ik nog wel een keertje willen doen. Oh wat kon die meid daar lekker nat van worden.
 
July van Nieuwstad Groningen zou ik zo weer doen - voor mij de mooiste van de straat destijds
Was ineens weg helaas - geruchten Amsterdam maar haar nooit gezien daar
Helemaal mee eens. Ze heeft inderdaad in Amsterdam gewerkt met haar blonde vriendin die schuin tegenover had zat in de nieuwstad (ik ben de naam kwijt).
ik heb haar nog een keer geprobeerd te vinden in Amsterdam maar helaas niet gelukt.
Van een medewandelaar begreep ik dat ze terug naar Bulgarije is gegaan.
 
Helemaal mee eens. Ze heeft inderdaad in Amsterdam gewerkt met haar blonde vriendin die schuin tegenover had zat in de nieuwstad (ik ben de naam kwijt).
ik heb haar nog een keer geprobeerd te vinden in Amsterdam maar helaas niet gelukt.
Van een medewandelaar begreep ik dat ze terug naar Bulgarije is gegaan.
Ja zij was voor mij de perfecte dame - in Amsterdam kon ik haar ook niet meer vinden - men had het over Spuistraat - heb rondgevraagd en is terug nr Bulgarije zei men
 
Debby Pleasure (voorheen werkzaam bij RVP en Unlimited Prive), maar die is helaas gestopt en ik acht de kans zomaar klein dat ze in de toekomst opnieuw het vak van dvp kiest.
 
Ik zou nog wel eens een kopje koffie met een koekje willen nuttigen met dhr. Jan Pieterszoon Koppestok. Ik zou graag willen weten of zijn familie geleden heeft onder de inval der watergeuzen in Brielle op 01-04-1572. De dag dat de watergeuzen Brielle op de spanjaarden veroverden en daarna vakkundig plunderen, tegen de wil van Willen van Oranje in.
 
Tiene uit Bergambacht, Serena uit Gouda, Alita uit IJmuiden, Andrea uit Delft, Imola uit Amsterdam
Tiene uit Bergambacht, Serena uit Gouda, Alita uit IJmuiden, Andrea uit Delft, Imola uit Amsterdam
Bedoelde u deze Andrea?
 
Paulina zou ik nog eens willen ontmoeten. 1 dag voor kerst( afgelopen jaar)had ik een date met haar en dat is de beste die ik ooit in me leven heb gehad. Een bloedgeile colombiaanse lekkerding met billen om al geil te worden als je het op de foto's ziet.

Tijdens de date was ik in de zevende hemel. Als ze terug is ga ik als een hyena er op af.
 
Paulina zou ik nog eens willen ontmoeten. 1 dag voor kerst( afgelopen jaar)had ik een date met haar en dat is de beste die ik ooit in me leven heb gehad. Een bloedgeile colombiaanse lekkerding met billen om al geil te worden als je het op de foto's ziet.

Tijdens de date was ik in de zevende hemel. Als ze terug is ga ik als een hyena er op af.
Welke Paulina is dit?
 
Denise, die een aantal jaren geleden in Almere ontving. Geweldig gezellige meid, met wie ik heel wat geile uurtjes op haar zoldertje heb doorgebracht. Is gestopt, verhuisd en nooit meer iets van haar vernomen. Ben heel benieuwd hoe het met haar gaat.
 
Carole uit de Linnéstraat 92 in Brussel. Toen het daar nog een veilige buurt was. Zag er zo hoerig uit. Tongde als de beste. Neukte eveneens als de beste. Ooit heb ik mijn eega eens op het verkeerde spoor gezet. Figuurlijk wel. En ook wel letterlijk. We zaten iets te drinken in een café in station Brussel-Noord. En zei dat ik naar het toilet moest. Maar ik ging een straatje om en neukte met mijn favorietje. En toen ik na een half uur terugkwam spelde ik haar op de mouw dat er in de catacomden van het station een poltierazzia had plaatsgevonden. En mijn vrouw geloofde het nog ook zeker?
Jongen toch, en ben je dan zolang tegenhouden geworden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan