Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou ook een Thaise nog weleens willen ontmoeten. Ze lijkt nu al een paar jaar van de aardbodem te zijn verdwenen, of ze is simpelweg terug naar haar geboorteland. Ze werkte eerst onder de naam Haifa en heb haar eens in Den Haag (raamprostitutie) en in Rotterdam (prive) bezocht. Later was haar naam ook Leyne, dacht ik me te herinneren. Er zullen hier best mensen zijn die haar ook nog herinneren.
 
Er zullen zeker wandelaars zijn die de naam "Amarante", als ik het goed heb, herkennen. Dit was een Belgische dame tussen de 25-30 met een bril en een mooie uiterlijk. Wat ik me nog kan herinneren dat zij uitstekend was in deepthroaten en vroeg me af als zij nog ontvangt?
 
Nikita van Silke's Angels , zo een tiental jaar geleden en was in privehuis in Herentals. Ze was poolse met super mooie boobs dd-cup naturel.

Silvie in privehuis in Aalst F-cup naturel Africaanse.

Bruna in Elsene , Brazieliaanse met super saggyboobs F-cup met veel melk....

Top meiden die helaas niet meer aktief zijn ........ en zulke vind je nie meer....
 
Er zullen zeker wandelaars zijn die de naam "Amarante", als ik het goed heb, herkennen. Dit was een Belgische dame tussen de 25-30 met een bril en een mooie uiterlijk. Wat ik me nog kan herinneren dat zij uitstekend was in deepthroaten en vroeg me af als zij nog ontvangt?
Helaas, ze is, voor zover ik weet, niet meer actief. 😪
Was een van mijn "toppers" iig. 🥰
 
Helaas een gemiste kans voor mij. Toen ze nog ontving had ik ooit eens een afspraak staan maar ivm met werk kon het helaas niet doorgaan, wel netjes op tijd geannuleerd. Achteraf gezien toch wel jammer haha.

Maar ik mag niet klagen, heb gelukkig een tal van zulk soort meiden zoals haar meekunnen afspreken en momenteel nog een paar achter de hand.
 
Ruim anderhalf jaar geleden was in Roermond Cindy/Fleur.
Leuke dame van rond de 30.
Ze ontving in een flat in het stadsdeel "donderberg"
Opeens was haar advertentie weg en reageerde ze ook niet meer op de app.
Met haar zou ik echt nog wel eens willen afspreken want de keren dat ik geweest ben was het altijd super.
Heb een foto mee gezonden.
Mocht iemand weten of ze nog ergens ontvangt hoor ik het graag.
Die foto komt me bekend voor:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heb-jij-zin-in-echt-bare-neuken-_8361585
Foto 4.
Maar, staat ook hier.
 
Ik zou slet Babbete nog wel eens willen weerzien, een lekkere blonde Belgische GB / bukkake dame... man, man, wat was die verzot op sex & zaad 😁 Is al een hele tijd geleden dat zij actief was.
 
Laatst bewerkt:
Carmen, voorheen Eindhoven Prive
Demi, voorheen Hofstraat Eindhoven
Wendy, voorheen Hofstraat Eindhoven
Nancy/Angel, voorheen Eindhoven Prive

Mocht iemand info over deze dames hebben, hoor ik het graag (mag ook per IM).
 
Op zich niet zo heel veel die ik terug zou willen zien uit al mijn jaren wandelen. Denk dat ik al die jaren er misschien 100 verschillende heb bezocht, maar meestal was er wel iets dat toch niet voor herhalingsgevaar zorgde tot pakweg verleden jaar. Heb nu een heel goeie gevonden, toch voor wat ik zoek, en ben nogal 'honkvast' wat dat betreft

Desondanks zijn er toch een 3-4 die ik nog wel eens opnieuw zou willen zien en tegen komen.

- Russische Alexandra uit de Linnéstraat in Brussel
- Roemeense Lorena/Lori uit de Aarschotstraat in Brussel (zat vroeger in het etablissement vlak naast het café aan de middenste uitgang van het station)
- Moldavische Diana eveneens zelfde etablissement als Lorena/Lori
- en tot slot Belgische Michelle, vrouw van Eddy Lipstick, in Antwerpen

Van de eerste drie niets meer gehoord sinds begin van de Corona. Van Michelle weet ik dat ze gestopt is en haar dagen slijt ergens in Spanje of Afrika. Aleja, ergens waar veel zon is ☺️
 
Ik zou ook een Thaise nog weleens willen ontmoeten. Ze lijkt nu al een paar jaar van de aardbodem te zijn verdwenen, of ze is simpelweg terug naar haar geboorteland. Ze werkte eerst onder de naam Haifa en heb haar eens in Den Haag (raamprostitutie) en in Rotterdam (prive) bezocht. Later was haar naam ook Leyne, dacht ik me te herinneren. Er zullen hier best mensen zijn die haar ook nog herinneren.
Had ze tattoo's? En waar in Rotterdam bezocht je haar?
 
Lisa, ontving jaren geleden in Tilburg/ Reeshof. Zandpad in, en daar huurde ze een mooi tuinhuisje, was lekker in de bossen heel discreet, en ze had een opblaasbare jacuzzi buiten staan.
 
  • Myriam marokkaanse uit Den Haag
  • Pearl de anal queen welke in Diemen ontving
  • Layla de deepthroat queen
  • Een paar oost-europese MILF's welke na corona verdwenen zijn maar je aanvlogen als je over de drempel stapte en de tijd niet in de gaten hielden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan