Wordt er nog geneukt of wat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een aantal maanden bij een dvp eens geweest die wist dat ik haar echt wilde. Haar beffen, en haar neuken. Pijpen deed ze af en toe als ik dat zelf vroeg. Dat was zo. Na het douchen ging zij liggen, en mocht ik met haar bezig zijn. Ik was van mezelf altijd geil bij die dame dat pijpen niet persé hoefde. Zoals met je vriendin denk ik. Als je midden in de nacht goesting hebt, ga je dan eerst vragen, pijp me een kwartier? Nee, dan neuk je haar gewoon of bef je haar om haar goesting te doen krijgen en haar dan vol te spuiten. Alleen pijpen en wat massage, is er dan sprake van faalangst bij de man? Durf je niet met haar neuken of erom vragen? Zeker als je betaald voor sex moet de dvp haar benen open doen en liefst zonder handje maar puur neuken. Ga je specifiek voor een goede pijpbeurt vooraf dat je dat wilt, en zo klaarkomen, bijvoorbeeld in Duitse Saunaclubs, ok dat is weer anders. Dan neem je de volgende keer weer een neukbeurt. Heel vroeger in Schipperskwartier Antwerpen was het 1000 frank neuken of 1000 frank pijpen. Kom je binnen, pijpen of neuken? Sinds de komst van de euro werd dat afgeschaft, moest je 2000 frank betalen en was het standaard pijpen en neuken 50 euro. Voor die ultieme wip is een pijpbeurt vooraf niet persé nodig.
 
Uiteindelijk word er altijd geneukt bij mijn dates. Een enkele keer dat het eindigt met een trekje omdat de energie er niet meer is maar er word altijd een gleufje gevuld
Ja! Precies zo!
Besteed altijd de nodige tijd en aandacht aan lang en uitgebreid voorspel... mét wederzijdse orale verwenning. Maar dan sta ik (en hopelijk beiden) zo geil... dat er stevig geneukt wordt! Love it!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan