Wordt er nog geneukt of wat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Neuken gebeurt steeds.
Maar heb spelregels.
Moet alles met condoom zoals bij de ramen dan ook pijpen met , neuken met .Gaat prima die meisjes zijn zo sexy. En omdat je tijd beperkt is wordt er ook doorgepakt.
Doelgericht. Heerlijk.
Raamdames kunnen ook goed neuken.
Bij de dates zonder condoom gaat t ook prima. Er is geen onderbreking voor condoompje uit de verpakking te halen , en kijken of die past.Dat vind ik vaak killing.Net als een te lang voorspel.
Alsik echt goed wil neuken begin ik daarmee.
zodra de dame een sappige kut heeft.
Passen hoef je dan alleen met je kleine vriend en 9 van de 10 x lukt datwel.
Mag ik naar je leeftijd vragen?
 
Een hele platte titel om de aandacht te trekken, maar het ligt iets subtieler.

Ik merk steeds vaker dat het werkelijk neuken zoveel mogelijk vermeden wordt. Beetje pijpen, vingeren, zoenen, allemaal prima, maar als je er niet zelf over begint wordt er niet geneukt.

Dat begint me te frustreren. Het spel lijkt de hele tijd in een soepele flow richting echt seks te verlopen en dan gebeurt het vervolgens niet. Het is al zeker een date of zes, zeven geleden ...

Ik heb daar heel lang geen probleem mee gehad en wat er wel gebeurt is net zo fijn en soms zelfs fijner. Bij sommige dates is het ook best logisch dat het niet gebeurt, dus ook geen punt.

Maar ik begin me langzamerhand superkneus te voelen dat ik zelfs met de dames niet tot een lekker potje relaxt neuken meer kom, terwijl ik van anderen iets anders hoor. Ben ik dan zo'n pushover?

(Heel het forum: "Ja!") 😜

Tuurlijk als ik het echt wil dan kan ik er zelf over beginnen, maar het voelt dan zo gedwongen en niet meer onderdeel van de flow waar ik in wil zitten. Daarbij vind ik het ook raar dat nou juist dat van mij moet komen.

Ja, ik ben dol op al het andere, echt waar, maar ik voel me steeds vaker zo'n sukkel achteraf dat ik niet heb geneukt. Begint me dwars te zitten. Het is absoluut geen verplicht nummer voor me, maar het gebeurt nu heel vaak niet.

Hebben meer mensen hier het idee dat de neukboot vaak wordt afgehouden bij hun dates? Hoe zorgen jullie er dan voor dat het geen mood breaker is om er toch op aan te sturen?

Het ligt ongetwijfeld bij mezelf, en tuurlijk zijn andere zaken ook heel belangrijk voor me in een date, en nee neuken is niet zaligmakend, maar toch ...

Hoi, ik zag dat je al geneukt hebt hehe good for you, maar alsnog for evt future reference in reply op je 1e post:

Misschien draag je zelf net teveel bij aan het initeren/in stand houden van een knus doen/foreplay vibe?

Ik laat de dame meestal zelf 'de act' dirigeren, en speel pretty much mee in door haar gekozen nummertjes/stijl, met natuurlijk alsnog mijzelf in de hoofrol hehehe maar anyways ik straal zelf ook wel seks uit; hoe ik naar der kijk, dingen die ik zeg; het is pretty clear dat ik kom om te neuken and than some ;)

Nog nooit een paydate gehad waarbij niet gesekst werd; zie ook niet echt in hoe dat logisch kan zijn, sinds je betaald heb voor incl. sex right. En nouja mocht je nog eens tegen dame aanlopen die het niet naar 2e plan brengt, kan je altijd iets van een casual remark/hint laten vallen, like welk stanjde vind je het lekkerst? of welk standje doe je het liefst als eerst ? Of direkter als lijkt me lekker je zo of zo te neuken...duidelijke communicatie is key man :sneaky:
 
Ook ik heb de friendzoneaan mijn komt hangen, ben ik niet dominant en (hoop ik) respectvol naar de dames, maar er is altijd geneukt. Behalve mijn allereerste DVP-bezoek maar dat was een bewuste keus.
 
Ook ik heb de friendzoneaan mijn komt hangen, ben ik niet dominant en (hoop ik) respectvol naar de dames, maar er is altijd geneukt. Behalve mijn allereerste DVP-bezoek maar dat was een bewuste keus.
Gefriendzoned worden door een dvp die je liever gewoon paydate.....mag er niet aan denken. Om dan al die verhalen te moeten aanhoren terwijl je liever gewoon zelf een klant wil zijn. Hoe kom je ook in die situatie?
 
Gefriendzoned worden door een dvp die je liever gewoon paydate.....mag er niet aan denken. Om dan al die verhalen te moeten aanhoren terwijl je liever gewoon zelf een klant wil zijn. Hoe kom je ook in die situatie?
Ik zeg niet dat ik door de DVP wordt gefriendzoned, maar dat ik het aan mijn kont heb hangen. Da's wat anders.
 
Ik herken het 'probleem' op een andere manier. Ik houd vooral van de knuffel dates, tongzoenen, gepijpt worden, beffen, vingeren, strelen, huidhonger stillen etc, maar wil ook neuken. Maar hoe meer er geknuffeld wordt, hoe moeilijker het lijkt een fatsoenlijke stijve te houden, lijkt wel faalangst of allergisch voor rubber (mentale allergie dan 🤣). Ook medicatie werkt hier maar beperkt.
Ik heb juist het omgekeerde. Hoe meer er geknuffeld, getongzoent en gepijpt wordt hoe harder ik wordt.
Dus dan zith het met het vervolg ook wel goed!
 
Een hele platte titel om de aandacht te trekken, maar het ligt iets subtieler.

Ik merk steeds vaker dat het werkelijk neuken zoveel mogelijk vermeden wordt. Beetje pijpen, vingeren, zoenen, allemaal prima, maar als je er niet zelf over begint wordt er niet geneukt.

Dat begint me te frustreren. Het spel lijkt de hele tijd in een soepele flow richting echt seks te verlopen en dan gebeurt het vervolgens niet. Het is al zeker een date of zes, zeven geleden ...

Ik heb daar heel lang geen probleem mee gehad en wat er wel gebeurt is net zo fijn en soms zelfs fijner. Bij sommige dates is het ook best logisch dat het niet gebeurt, dus ook geen punt.

Maar ik begin me langzamerhand superkneus te voelen dat ik zelfs met de dames niet tot een lekker potje relaxt neuken meer kom, terwijl ik van anderen iets anders hoor. Ben ik dan zo'n pushover?

(Heel het forum: "Ja!") 😜

Tuurlijk als ik het echt wil dan kan ik er zelf over beginnen, maar het voelt dan zo gedwongen en niet meer onderdeel van de flow waar ik in wil zitten. Daarbij vind ik het ook raar dat nou juist dat van mij moet komen.

Ja, ik ben dol op al het andere, echt waar, maar ik voel me steeds vaker zo'n sukkel achteraf dat ik niet heb geneukt. Begint me dwars te zitten. Het is absoluut geen verplicht nummer voor me, maar het gebeurt nu heel vaak niet.

Hebben meer mensen hier het idee dat de neukboot vaak wordt afgehouden bij hun dates? Hoe zorgen jullie er dan voor dat het geen mood breaker is om er toch op aan te sturen?

Het ligt ongetwijfeld bij mezelf, en tuurlijk zijn andere zaken ook heel belangrijk voor me in een date, en nee neuken is niet zaligmakend, maar toch ...
Ik begrijp jou heel goed mij overkomt dat ook vaak .maar wil niet zeggen dat we kneuzen zijn ,ik denk dat we te veel genieten van al het anderen en dan is opeens de tijd voorbij .ik moet mij ook eens meer focussen op het neuken wat ja het blijft toch lekker .we spreken af dat we er voor gaan ☺️🤩
 
Ik babbel, er wordt wat geknuffeld gezoend en dan schiet de dame vrijwel altijd in de pijpstand. Daarna weten veel dames ondertussen dat ik graag bef. Doe ik ook. Vervolgens weer wat pijpen en ik niet in staat om tot neuken te komen op een soepele manier. Tenzij ik heel direct zeg "ik wil je graag in standje zus of zo neuken", anders gebeurt het niet. Het gaat nooit nooit nooit soepel daarheen bij mij.

Als ik zo lees dat het bij niemand tot nu toe een probleem is, dan word ik er alleen maar minder vrolijk van en stijgt het loser gevoel. Ik weet echt niet waar dat telkens weer verkeerd gaat bij me.
Je bent geen loser ,maar te lief denk ik .en niet in staat om te zeggen kom meid ik wil jou graag neuken .en dan zijn ze wel bereid , ze voelen dan dat je wil genieten van haat kutje .ga niet overhaast tewerk ,maar zeg het wanneer ze je lekker aan het pijpen is en je bent er klaar voor .kom op ! Het lukt je vast 💪
 
Vaak is dat tongzoenen, wat ze niet bij iedereen doen.
Wat vreemd is, dat ik een tijdje geleden een dame had bezocht, waar ik een topervaring mee had, voelde voor mij heel natuurlijk aan.
Maar toen ik een review wilde schrijven, zag ik dat andere wandelaars best negatief waren over haar,
Blijkbaar voelt de dame zich ook bij de een wat meer op haar gemak dan bij de ander.
En krijgt de een wat meer dan de ander.
Dat is toch een normale reactie .je voelt je zelf toch ook beter bij de ene dan de ander .het is ook meestal hoe je tegen de dame doet respect doet veel goed
 
Nou... hoor anders wel van verschillende DVP's... dat er net behoorlijk wat mannen zijn die inderdaad niet (per se) komen om te neuken. 'Neuken kan ik thuis ook!'

Maar... die DVP's weten nét hoe mannen helemaal gek te maken met hun 'weelderige' vrouwelijke rondingen... en tepels likken & bijten, pijpen, ballen likken, kontgaatje masseren... Of één of andere fetish. Die mannen kronkelen van genot. En... (blijkbaar) allemaal dingen die ze 'thuis' niet (kunnen) krijgen. Vandaar...

Vind ik zelf ook allemaal geweldig hoor! Weet m'n dames wel te kiezen! Haha!
Maar... dan sta ik knoerhard...en wil ik wel stevig neuken! En... krachtig spuitend klaarkomen! Spreek dan ook af voor minstens een uur... en meestal langer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan