Wordt er nog geneukt of wat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar ik lees ook wel eens reviews van dames waar ik geweest ben en denk dan ook dat doet ze bij mij nou nooit... waarschijnlijk krijg je wat je uitstraalt ofzo
Vaak is dat tongzoenen, wat ze niet bij iedereen doen.
Wat vreemd is, dat ik een tijdje geleden een dame had bezocht, waar ik een topervaring mee had, voelde voor mij heel natuurlijk aan.
Maar toen ik een review wilde schrijven, zag ik dat andere wandelaars best negatief waren over haar,
Blijkbaar voelt de dame zich ook bij de een wat meer op haar gemak dan bij de ander.
En krijgt de een wat meer dan de ander.
 
waarschijnlijk krijg je wat je uitstraalt
Daar ben ik het ook mee eens. Laatst hoorde ik van een dame dat ze bij mij zich helemaal wilde laten gaan omdat ik schaamteloos sex met haar wilde dit in vergelijking met de meeste klanten die veel braver, afwachtender en terughoudender zijn dan ik.

Met als eindresultaat dat ik mijn eigen sperma in mijn gezicht gespuugd kreeg en ze me keihard uitlachte… 😳😭😠😤
 
Ik hou zelf altijd van lang pijpen en de dame langdurig beffen, maar daarna is het meestal wel tijd om wat posities af te werken. Alleen als ik ga voor een pijpsessie met anale verwennerij, dan wordt er meestal niet geneukt, maar dan laat ik mij ook een uur lang of langer verwennen.
Doe je alleen vluggertje ofzo???dat je nooit aan neuken toekomt.
 
Ik babbel, er wordt wat geknuffeld gezoend en dan schiet de dame vrijwel altijd in de pijpstand. Daarna weten veel dames ondertussen dat ik graag bef. Doe ik ook. Vervolgens weer wat pijpen en ik niet in staat om tot neuken te komen op een soepele manier.

Er is geen onwil bij de dames: ze proberen wel het je naar je zin te maken, er is sex alleen geen neuken.

Misschien is de volgorde pijpen, beffen en dan weer pijpen niet handig?
Bij mij is na een goede pijpbeurt zeer duidelijk waar ik zin in heb,,,,,, en is de volgende stap logisch.
Dan heb ik er ook totaal geen behoefte aan om wat anders te gaan doen.

Bezoek je regelmatig dezelfde dames of steeds verschillende?
Ik heb vaste dames die ik regelmatig bezoek, meestal ook ca een uur per keer.
Mijn ervaring is dat al snel een vast ritueel ontstaat waarin wel variatie zit maar alles een vast plekje heeft
Zoenen pijpen neuken beffen wassen kletsen alles vind zijn plekje in een redelijk vast patroon.

Heb het nooit gevraagd maar dames lijken dit prima te vinden.
We hoeven nooit wat af te spreken en ze weten dat ik tevreden ben als ik vertrek. Ze zouden me op de automatische piloot kunnen afwerken maar heb nog nooit de indruk gehad dat dat gebeurde.

Tenzij ik heel direct zeg "ik wil je graag in standje zus of zo neuken", anders gebeurt het niet. Het gaat nooit nooit nooit soepel daarheen bij mij.

Ik denk (hoop) toch dat als je dit een paar keer wel doet het daarna steeds soepeler zal gaan.
Misschien is een vaste volgorde ook handig om zelf wat zekerder te zijn en een bezoek wat meer te kunnen sturen in de richting die je wil. Wat je (voorlopig) beter niet kan doen is willen beffen als een dame hem net op volle sterkte heeft gepijpt. Ben geen dame, maar daarmee geef je naar mijn idee wel een verwarrend signaal af.
 
Normaal kan ik me goed vinden in jouw berichten @ForumLurker, maar ik kan me zo 123 geen date herinneren zonder dat er geneukt werd. 🤔

Meestal gaan ze al snel over op cowgirl, maar als het me te lang duurt dan vraag ik zelf of ze bovenop willen. Van een hele hoop dames maar eentje gehad die dat liever niet wou omdat ze pijn had o.i.d.

Lijkt me ook niet dat de dames het expres doen. Ze zullen op een of andere manier toch het idee krijgen dat je oraal lekkerder vindt denk ik. Volgens mij straal ik het omgekeerde uit, heb vaak liever dat ze iets langs door zouden gaan met pijpen. 🤣
 
Assertiever zijn of niet, even aangeven vooraf is wel op zijn plek denk ik, het zal je helpen. En dat kan beleefd blijven natuurlijk.
Laatst nog een flater door 'eens wat nieuws' te proberen: dan wordt het nog lastiger een volgende keer weer zo'n poging te doen. Ik heb dus eigenlijk al jaren maar één dame, en puur omdat de klik er is, en dat is wat mij betreft erg belangrijk (ik zit in hetzelfde kamp denk ik).
 
Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.

Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan. 😎
 
Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.

Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan. 😎
Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat als je duidelijk aangeeft wat je wilt, zonder eromheen te draaien of indirect te zijn, de dame daar goed op reageert. Jij hebt het niet in je om respectloos met DvP's om te gaan, daar mag je op vertrouwen (en misschien zit daar de crux?) Ik heb nog geen sekswerker ontmoet die haar grenzen niet kon of durfde aangeven.
Veel plezier gewenst!
 
Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.

Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan. 😎
'Set up to fail'? Neen! Maar, combinatie 'blind date' met 'fake it till you make it' moet écht wel lukken hoor!

Kijk... je doet alsof het voor jou de gewoonste zaak van de wereld is... eerst lekker voorspel... dan laat je haar je lekker hard pijpen... en dan zeg je gewoon 'neem een condoom' én je laat haar het condoom aandoen met haar mond. Voor je het weet ligt zij met haar benen open en penetreer je haar. Klaar!

Als dat geen boost is voor je zelfvertrouwen...
 
Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.

Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan. 😎
Succes, man! 👍🏻

Laat je ons weten hoe het gelopen is? 🤔
 
Ik ga voor vandaag maar eens een blind date afspraak maken met een dame die hier goed uit de verf komt en mezelf eens wat assertiever proberen op te stellen zonder me te lomp te voelen.

Niet dat ik heel erg geil ben, en dat is in combi met een blind date en mijn chagrijn "a setup to fail", maar ik ben er wel zo klaar mee en wil er vanaf door erop te gaan. 😎
Succes en het belangrijkste: amuseer je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan