Recensie Xiomara, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Caprihorny

Wandelaar
29
11/05/22
30
2
Afgelopen dagen deze Colombiaanse bezocht in Oostakker. Is daar samen met nog twee andere dames. Had al kunnen vermoeden dat het niet ok ging zijn bij openen deur maar wou het toch eens proberen. Was de hele tijd aan het kauwen. 70 euro voor half uur. Dame heeft wel mooi gezicht en vrij grote nepborsten. Vluchtig zoenen, ternauwernood aan tepels komen, zeker geen cunnilingus. Condoom ging er vrij vlug over, zo snel mogelijk stijf pijpen en met de nodige kwak glijmiddel erin. Cowgirl en missionaris want zeker niet op zijn hondjes. Fake gekreun en na de daad onmiddellijk bezig met andere zaken. Gsm is haar favoriete speeltje. Was zo vrank om nog om een 'tip' te bedelen. Was na een goeie 20 minuten buiten. Mij zien ze daar niet meer.
 
zelfde foto's als Sofi die bij HOP heeft gewerkt.

 
Volgens mij is deze dame beter gekend als Valery Henao, terug te vinden op IG als Valery_henao0 en henao_valery01. Heeft ook een OF pagina en volgens daar zit ze nog altijd in Medellin Colombia.
Die pluim op haar rechterbil had mijn aandacht getrokken als kenmerk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan