WHEM Yasmin, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KapteinRLD

Vaste klant
156
10/10/21
131
11

What a set o pictures :love:. I hope she will still be around by the time my batteries and wallet are recharged. Meanwhile, if anyone has already been there please let us know 🙏
 
Iemand moet de eerste zijn, en haar fotos triggerde mij wel dus heb de stap gewaagd. Het is de dame van de fotos, maar die glamour fotos zijn wel flink geretoucheerd, vooral qua figuur. Denk dat je een prima date met haar kan hebben, ze is in ieder geval erg vrij en speels - laat er geen gras over groeien. Voor mij toch geen herhalingsgevaar vanwege een combinatie van factoren (communicatie, gehaaste date en figuur dat irl toch wel iets minder spectaculair is dan op de fotos). Zal nog wel een recensie plaatsen.

Edit - bij deze
 
Laatst bewerkt:
Iemand moet de eerste zijn, en haar fotos triggerde mij wel dus heb de stap gewaagd. Het is de dame van de fotos, maar die glamour fotos zijn wel flink geretoucheerd, vooral qua figuur. Denk dat je een prima date met haar kan hebben, ze is in ieder geval erg vrij en speels - laat er geen gras over groeien. Voor mij toch geen herhalingsgevaar vanwege een combinatie van factoren (communicatie, gehaaste date en figuur dat irl toch wel iets minder spectaculair is dan op de fotos). Zal nog wel een recensie plaatsen.

Edit - bij deze
Anders dan fotos in de zin van ?
Dat koppie vind ik echt heerlijk.
Is ze meer standaard, gfe or pse ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan