Recensie Yasmin, Yu&Mi, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
419
13
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Afgelopen vrijdag deze dame in Eindhoven bezocht. Acheteraf kende ik haar nog vanuit een andere massagesalon. Kwam hier te laat achter. Lieve leuke meid, die het echter alleen voor het geld doet. Jacuzzie erg afstandelijk gedrag, gaat niet naast je of aan je zitten. Vertelt wel lekker maar daar kwam ik niet voor. Op bed speelt de massage zich vooral bij je benen af, te lang op de buik en bij omdraaien moet je veel moeite doen om haar borsten aan te raken. Ze maakt geen aanstalte om dichterbij te komen. Na 45 minuten vroeg ik om het volgende uur met een andere dame (Romy) vol te maken. Ze gaf aan nog maar 5 minuten met mij te hebben. Via de intercom werd gezegd dat ze nog 15 minuten met mij had, vervolgens ging ze toch douchen en super langzaam de kamer opruimen om het kwartier vol te krijgen. Dit is gewoon zonde van het geld. Betalen geen probleem, maar je mag wel wat interactie verwachen. Lieve leuke meid, die naief overkomt maar dit zeker niet is en zeker weet hoe ze een uur vol maakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan