Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wil binnenkort ook eens een bezoekje wagen, zijn er meestal meer vrouwen dan mannen, of omgekeerd?
Wat zijn de topdagen en rustige dagen in YY?
Er zijn meestal genoeg vrouwen. Mannen blijven er vaak langer, maar gaan niet de hele tijd de kamer op. Dus als er meer mannen zijn dan vrouwen, dan zijn er meestal nog steeds genoeg vrouwen.
De drukste dagen zijn de vrijdag en de zaterdag. De rustigste dagen zijn de maandag en dinsdag. Dan zijn er minder mannen en ook minder dames. Dat is voor alle saunaclubs zo. Veel plezier vast!

Wil binnenkort ook eens een bezoekje wagen, zijn er meestal meer vrouwen dan mannen, of omgekeerd?
Wat zijn de topdagen en rustige dagen in YY?
ik ben er alleen op een zaterdag te vinden en je tref er echt dames die je in geen 1 andere sauna club treft zelfs NL dames dominikaans duits ook iets verder weg sixsens is zeer zeker de moeite waard

Ik was nog niet in YY geweest sinds de heropening dus trok ik donderdag eens naar Hoermond euh Roermond. Eindelijk nog eens een club op minder dan 2 uur rijden, al is dat laatste stuk aan max 100 per uur. Welke formateur ging dat weer afschaffen?
biggrin.gif

Mijn allereerste keer YY moet een 13 jaar geleden geweest zijn; ik herinner mij dat mijn GPS mij de oprit van een privé-woning opstuurde. Raad eens wat er gisteren gebeurde...
redface.gif

Afin. Eenmaal binnen kreeg ik een korte doch degelijke uitleg van de security-man. Zou echt iets voor mij zijn, security in een bordeel...
De badjas is wellicht de beste die ik ooit gehad heb in een club, dus dat was al pluspunt 1. Pluspunt 2 : het rook naar javel in de douches, er wordt dus deftig gepoetst. Kunnen clubs in Hessen nog wat van leren.

Onderweg naar de barruimte werd ik staande gehouden door een imposante zwartharige dame. Ik was nog maar net binnen dus ik had nog keine lust, maar toch maakte deze knappe deerne een stevige indruk op mij. Ik zou haar pad later nog wel kruisen...

De barruimte ziet er imposant uit met in het midden een boom, een Amerikaanse eik zo leek het wel. Ook de toog en het geheel errond oogt erg fraai. Ik meen mij de oude bar nog te herinneren, dat was een saai vierkant. Neen dan ziet dit er chiquer uit. Ik bestelde een cappuccino en vleide mij neer in een zetel om alles te aanschouwen. Mooi.

Na een tijdje wou ik de rest van de club ook herontdekken en wie kruist daar mijn pad? Lulu! Dé Lulu waar half GT schrik van had werkt hier nu als masseuse en poetsdame jawel. Bizar eigenlijk.

De wellness is nog eerder beperkt met een kleine binnensauna en buiten aan het zwembad de grotere buitensauna. Goed dat deze er nog is. Er komt ook een badtube, een stoomcabine en een rustruimte zo heb ik begrepen. Alles wat verspreid in de club. Iemand waarmee ik in gesprek kwam zei dat dit wellicht marketing was, dat je op die manier vaker in contact komt met dames waardoor die meer kamers kunnen maken. Misschien... In elk geval de buitensauna is héérlijk, een van de betere in saunaclubland.

Ook de resto is nog op het niveau van weleer, ik heb mijn buikje goed rondgegeten. Alleen de plaats waar je je bord en bestek moet wegzetten is wat ongelukkig, net naast de doorgang naar buiten.
En buiten is er de rokersruimte, dwz een klein tentje. Ik ben zelf een overtuigd niet-roker maar vind het wel sneu dat rokers als paria behandeld worden.

Dan was het tijd voor datgene waar we eigenlijk voor gekomen waren, namelijk de wijven. Ik had wat snoetjes herkend, dames die ik ooit al eens gezien heb in god weet welke club. Zo was er een mooi jong meisje met een bikinitje aan en ik ben effe naast haar gaan zitten. Amira, zei ze, uit Hongarije. Ja. Dat land staat nu niet echt bekend voor goede kwaliteit. Hun president trekt op niks en de dames meestal ook niet. 'Enkel PMC en NMC, en zoenen? O nee doe ik niet.' OK bye.
Er liepen nog wat mooie meiden rond waaronder enkele met een doorkijksetje. Mmmm.

En plots zit die zwartharige dame van daarstraks naast je. Ze stelde zich voor als Denise uit Italië. Ik antwoordde uit Roemenië zeker. Ja dat gaf ze snel toe. Ik vroeg naar haar service en ze zei 'everything is possible'. Amai dat wou ik dan wel eens zien. Ik ging eerst nog snel douchen en zij ging dan een kamer regelen in tussentijd.

En dat werd dus een geweldige kamer. Ze kleedde zich uit en ik zag siliconen, tepelpiercings en tattoos. Als ik haar in een FKK-club had gezien dan had ik haar nooit geboekt maar nu dus wel.
Ze begon mij te kussen als een bezetene, mmmm lekker en ze zakte door haar knietjes om mij te pijpen. Niks geen gedoe met vochtige doekjes dus dat was ook al een plus. Ze stelde voor om op het bed door te gaan, nog wat pijpen en toen kwam ze op mij liggen en begon ze met pussy-sliden. Velen zijn geroepen, weinigen zijn uitverkoren en dit was echt waanzinnig goed. Ik deed teken om mij klaar te pijpen en ik mocht de volle lading in haar mondje deponeren.
Nadat ik bekomen was, meer dan 10 minuten later, gaf ze me een massage en daarna deel twee, weer kussen pijpen en pussysliden. Nu wou ik wel seksen dus condoom erover en mij laten klaarrijden. Het gebeurt maar zelden meer dat ik twee keer in een uur kan schieten maar met Denise lukte dat wel. Wow. Dit was dus echt beter dan ik verwacht had en gaf haar een verdiende loon : 140 voor een uur, 50 voor een extra en nog 10 euro als tip, ik ben niet krenterig en als het echt goed is wil ik dat honoreren.
luvlove.gif

Het was al donker ondertussen buiten, in de bar waren de discobollen aan het draaien al was er niet echt ambiance. Ik dronk nog een glas cola, nam nog een sauna en na een douchebeurt trok ik huiswaarts (aan meer dan 100 per uur).

Dit was een voltreffer, ik kom hier zeker nog terug.
wink2.gif

Laatst bewerkt:
Even een vraagje voor de vaste bezoekers😇, weet iemand waar de Duitse adriana is gebleven? (Andere club ofzo). Ze was vorig jaar best een redelijke periode in het weekend aanwezig. Vrij-zat-zon. Meestal blond of donkere pruik op. Ben ondertussen als best wat keren geweest maar haar helaas niet meer gezien. Mocht iemand het weten of als "bekende" van de dames het eens willen vragen hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Even een vraagje voor de vaste bezoekers😇, weet iemand waar de Duitse adriana is gebleven? (Andere club ofzo). Ze was vorig jaar best een redelijke periode in het weekend aanwezig. Vrij-zat-zon. Meestal blond of donkere pruik op. Ben ondertussen als best wat keren geweest maar haar helaas niet meer gezien. Mocht iemand het weten of als "bekende" van de dames het eens willen vragen hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
Waarom heb je dit niet gewoon aan de gastvrouw gevraagd tijdens de "best wat" keren dat je er geweest bent????????????

Waarom heb je dit niet gewoon aan de gastvrouw gevraagd tijdens de "best wat" keren dat je er geweest bent????????????
Bedankt voor je zinnige reactie🫡, uiteraard gaan ze bij de yy melden dat betreffende dame misschien wel bij de concurrentie zit🤔. Om over eventuele privacy redenen dat ze dit niet melden maar te zwijgen. Dit forum is juist voor ervaringen en dit soort vragen. Helaas lijkt het tegenwoordig meer op een bijdehante kinderopvang uit te lopen als je meerdere topics leest. Dus nogmaals bedankt✌🏻

Bedankt voor je zinnige reactie🫡, uiteraard gaan ze bij de yy melden dat betreffende dame misschien wel bij de concurrentie zit🤔. Om over eventuele privacy redenen dat ze dit niet melden maar te zwijgen. Dit forum is juist voor ervaringen en dit soort vragen. Helaas lijkt het tegenwoordig meer op een bijdehante kinderopvang uit te lopen als je meerdere topics leest. Dus nogmaals bedankt✌🏻
Niet geschoten is altijd mis.

Alvast bedankt!
die is simpel weg gestopt

Als je ermee akkoord gaat, komt de dame ermee weg en zal ze het bij een volgende gelegenheid doodleuk weer doen. Ik ken een aantal dames die dit absoluut nooit zullen doen, 2 Bulgaarse sloopkogels in het zuiden des lands om er maar 2 te noemen.
Plotsklaps 30 Euro extra vragen terwijl je ervoor 70 overeen bent gekomen. Geen enkele dame is heilig en er zijn er zat die bij passanten een hogere prijs hanteren dan bij stamgasten. Maar extra vragen waar er duidelijk afspraken gemaakt zijn, dat laat ik mij niet gebeuren.
Ff over dat meer betalen dan afgesproken, kijk maar uit voordat je er poppenkast over gaat maken of gewoon afgesproken bedrag betaald. Ik heb dat een keer gehad bij een andere saunaclub in Duitsland, afgesproken 50 voor half uur + 30 voor een extra dus geef na afloop 80 euro begint dat wijf te mekkeren dat het 100 is dus ik zei nee 50 + 30 voor extra is afgesproken dus 80 en ben toen na het betalen van die 80 doorgelopen en 5 minuten later staan er ineens 4 brede kerels voor me van beveiliging dat ik nog 20 aan dame moest betalen op dreigende toon! En ik zei dat ik 80 had afgesproken en netjes betaald, maar kerels werden toen nog bozer! Ik spreek vloeiend Duits en sprak op vriendelijke toon dus daar ligt het niet aan

niet te veel over praten. Het gebeurt zo nu en dan maar het is ook geen schering en inslag. Ik heb tien jaar ramen gelopen, Oberhausen, Bochum en daar nooit zoiets meegemaakt. Ondanks dat daar veelal de klant aan het kortste eind trekt in tegenstellingen tot in SC's. Misschien drie keer of zo gehoord dat het anderen overkwam. Maar er zijn er ook die zich gewoon vergissen in de tijd. Paar maanden terug in six iemand die zij dat de dame hem er een half uur extra probeerde aan te naaien. Andere dames en klanten gaven aan hoe laat hij echt met haar naar de kamer ging.
Het zijn in mijn ogen ook veelal wandelaars die bovengemiddeld gefixeerd zijn op de prijs waar dit bij gebeurt al wil ik ook weer niet veralgemeniseren.

Ff over dat meer betalen dan afgesproken, kijk maar uit voordat je er poppenkast over gaat maken of gewoon afgesproken bedrag betaald. Ik heb dat een keer gehad bij een andere saunaclub in Duitsland, afgesproken 50 voor half uur + 30 voor een extra dus geef na afloop 80 euro begint dat wijf te mekkeren dat het 100 is dus ik zei nee 50 + 30 voor extra is afgesproken dus 80 en ben toen na het betalen van die 80 doorgelopen en 5 minuten later staan er ineens 4 brede kerels voor me van beveiliging dat ik nog 20 aan dame moest betalen op dreigende toon! En ik zei dat ik 80 had afgesproken en netjes betaald, maar kerels werden toen nog bozer! Ik spreek vloeiend Duits en sprak op vriendelijke toon dus daar ligt het niet aan
Zal er ook aan liggen hoe vaak je ergens komt en dus al bekend bent bij personeel en of die dame nieuw is en al dan niet een "reputatie" heeft.
Als ik 80 heb afgesproken bij een nieuwe dame in een club waar ik vaker kom dan is dat 80, dan kunnen er 4 brede heren voor mijn neus staan maar dan loop ik toch eerst even naar receptie/theke om mijn kant van het verhaal te doen. Is dat niet afdoende, dan betaal ik die 20 Euro en zeg er meteen bij dat dit mijn laatste bezoek aan de club is. De dame in kwestie wint er dan 20 Euro mee maar de club verliest een klant.

Nou, ehhh, mij gebeurt het wel eens (gemiddeld 1x per 2 maanden zoiets, of misschien iets vaker 😆) dat ik voor 70€ de kamer in ga, en er voor 100€ of 130€ weer uit kom… 😂.

Voor de kamer maak ik normaal gesproken een screenshot en verder let ik niet zo op de tijd, heb ook geen horloge om. De meeste dames hebben wel een horloge om natuurlijk, een grote zelfs. Na de kamer maak ik weer een screenshot, en dan kan ik zien of het ongeveer klopt qua tijd. Onthouden ben ik niet zo van 😆.

Hoe gaat het dan meestal "mis"?
Meestal gaat dat op dezelfde manier (bij mij), hoewel het altijd andere dames betrof. Die konden heel prettig pijpen, en dit ook serieus lang volhouden. Tjaaa, dan ga ik ze echt niet op de schouder tikken en vragen om te stoppen hoor… 😂. Ik heb er dan niet zoveel moeite mee om meer te betalen.

Als dames "te kwader trouw" zijn wordt het een ander verhaal. Na 35 minuten 130€ vragen bijvoorbeeld. Daar ga ik niet in mee.

Dat extra lang pijpen deden die dames misschien ook wel expres, maar dit is prima voor mij. Loon naar werken.

Als een kamer iets uitloopt omdat ze nog een kwartiertje willen vapen of twee keer douchen ofzo, betaal ik daar niet extra voor. Maar nooit een opmerking gehad van deze dames, en wel gewoon weer herhaald met ze.

Met klagen bij de theke moet je oppassen. Dit spreekt zich snel rond, en veel dames gaan dan afhaken, wat ik niet wil. Als een dame echt teveel € wil kan ze dat krijgen van mij, met de boodschap dat dit dan onze laatste kamer was. Maar zover is het nooit gekomen gelukkig. Wel een keertje bijna, met een dame uit mijn top 5, waar ik dat totaal niet van verwacht had. Maar een maand later gewoon weer herhaald met haar, voor 70€. Soms hebben ze gewoon hun dag niet, kan iedereen gebeuren.

In een land waarin ik veel werk hebben ze een spreekwoord:
"beter 1 oude vriend, dan 10 nieuwe".
Als je meters maakt met elkaar, gaat dit meestal gepaard met ups en downs. Maar je leert elkaar beter kennen, en je gaat elkaar uiteindelijk ook meer waarderen (als het de goede kant op gaat tenminste). Hier heb ik wel van geleerd, dus ik laat niet zomaar een dame (af)vallen.

Laatst bewerkt:
Ik val wel op zwarte dames (en dan bedoel ik niet de haarkleur) Nu heb ik vernomen dat er in Yinyang wel enkele rondlopen. Nancy uit Rwanda (ex Babylon) heb ik al opgevangen. Welke zijn de andere en hoe zijn die dames op de kamer?

Sally uit Kenia. Schat van een meid. Geeft alleen enkelt tantra massage. Penetratie doet ze in principe niet aan.

Majestic uit guinea. Niet mijn type, vind er te gemaakt overkomen, maar veel mannen vinden haar fantastisch.
Ik ken de service van beide dames.

Majestic doet ook tantramassage maar heeft ook daar een goede service bij met blowjob en intiem.
Op de kamer viel ze me 100% mee al zou je van te voren eerder zeggen die is mij te profie.Zij is ook altijd zeer druk geboekt en veelal onzichtbaar in de club.

Sally doet idd alleen aan tantra massage en is daar ook zeer bedreven in. Jammer genoeg blijft het dus daar bij want zij is wel een hele mooie en leuke dame.

Ik ken de service van beide dames.

Majestic doet ook tantramassage maar heeft ook daar een goede service bij met blowjob en intiem.
Op de kamer viel ze me 100% mee al zou je van te voren eerder zeggen die is mij te profie.Zij is ook altijd zeer druk geboekt en veelal onzichtbaar in de club.

Sally doet idd alleen aan tantra massage en is daar ook zeer bedreven in. Jammer genoeg blijft het dus daar bij want zij is wel een hele mooie en leuke dame.

Daarnaast begin vorig jaar Pamela (Dom. Rep.), helaas daarna niet meer gezien.
Deze maand nog gezien en prima kamer mee gehad:
Bianca (Nigeria) en Vlinder (licht getint uit België en van Marokaanse afkomst)

Pamela>> met haar geile latinakont en lekkere tieten met behoorlijke tepels.leuke dame ook, ken ze nog van GT van jaren geleden dus.Geeft een heel goede service.
Bianca>> ook een aantal weken geleden mee gekamerd die ken ik nog van Sixsens waar ze een tijdje geleden nog gewerkt heeft.Ook een prima dame met een goede service,geeft ook een stevige goede massage als je liefhebber bent.
Vlinder>> zat laatst fanatiek achter mij aan maar ik werd door de gong gered door De Joker waar ik mee in gesprek was. Ik denk wel een aardige dame maar ze vraagt mij een beetje te veel,namelijk 100e per half uur.De club prijs bedraagt nu in YY 70e per half uur. Hopelijk hier voor wel een totaal pakket voor dit bedrag incl. met wat leuke extra's inbegrepen. Zij was hier niet echt duidelijk over.
Resumerend, er zit een best grote ploeg donkere dames in YY.

Nancy >> is nog de enige die ik niet vernoemd heb.Zij komt uit Babylon en werkt al weer een tijdje in YY.

Ik ben misschien nieuwsgierig maar hoe is dit verhaaltje afgelopen ?
Uiteindelijk die 20 euro maar erbij gegeven, en toen aangegeven dat ik geen voet meer over de drempel zet in die club. Heb daarna mijn eigen gedoucht, aangekleed en ben gegaan! In Duitsland is toch gelukkig nog keuze genoeg vergeleken met Nederland! Het is nu denk 6 jaar geleden net voor corona nog, en ben daarna nooit meer in betreffende club geweest. Over het algemeen in Duitsland nooit geen problemen verder gehad en kom regelmatig in meerdere verschillende Duitse clubs en ook bij verschillende Duitse raambuurten!

Mijn ervaring is dat als je aan het management meldt dat een bepaalde dvp problemen maakt en aan upselling doet die niet terecht is, ze meteen met de dame in kwestie er werk van maken.
Al verschillende keren gezien.
Ook wordt er mij regelmatig gevraagd of ik dergelijke ervaringen heb met de dvps.

ik heb het ook andersom gezien. Dame klaagt dat klant minder betaald dan overeengekomen. Klant moet bijleggen. Dame werkt er nog steeds, naar volle tevredenheid van haar stamgasten.

Onder de dames bevinden zich heus wel een paar ratjes. Net zoals er zich onder de klanten echte hufters bevinden. Onder je collega's, of concurrenten als je ondernemer bent, bevinden zich ook goede gasten en fijne mensen maar ook: eikels, oplichters en gelegenheid boefjes. Ook heeft of kent iedereen wel mensen, collega's, klanten waar ze net een stapje meer voor zetten, of juist minder, om uiteenlopende redenen.
In de club, is het heus niet anders.

MISS IJSBEER 2025

Dit betreft meer een happening op een ander forum, maar wou jullie het verslagje niet onthouden.

Enfin, na eerst wat bevestigingen van de aanwezigheid van Miss IJsbeer 2025, was het de 10e van de 2e de hoogste tijd voor de prijsuitreiking.
En zo trok ik met de trofee richting het Sprookjesbos, met een omweg vanwege een afspraak in de ochtend.

Eenmaal aangekomen 5 tientjes afgetikt voor de entree. Vergeten dat hun apparaat een hele stapel biljetten in 1x kan inslikken, waardoor ik em zoals bij mn lokale supermarkt briefje voor briefje stond te voeren. Gelukkig wees de receptie me er op dat het in 1x kon.
Ik spiekte gelijk maar op de kamerlijst en tot mn opluchting spotte ik Cleo's naam er op. Die was gelukkig inderdaad aanwezig.

Gauw omkleden en opfrissen, om me aansluitend op de voederbakken te storten. Die waren weer rijkelijk gevuld. Geen wonder dat YY club van het jaar is geworden...
Juist net toen ik klaar was, komt The Joker binnenstrompelen. Wat een oelewapper, hij kwam zo laat pas binnen dat ie ontbijt waarschijnlijk zelf had geregeld, terwijl dat bij YY inbegrepen zit.
En aangezien het eten inbegrepen is, besloot ik hem maar te vergezellen voor nog een portie.
Gezellig zitten bijpraten over horloges enzo, komt er nog een ijsbeer aanschuiven. Blijkt dat Snaal88 te zijn. Leuk kennisgemaakt met deze vriendelijk beer.
Door de dag heen zaten we zo geregeld wat te ouwehoeren en te vreten.

Aansluitend in de bar zitten uitbuiken. Joker kwam er even later ook bij. We zaten zo een beetje de line up te bekijken. Er waren behoorlijk wat dames, vermoedelijk wel 30 ofzo. Ik spotte er gelijk al 4 die in de smaak vielen. Dacht ik aan onze veelpleger advies te kunnen vragen, blijkt dat die wanker meer weet over het buffet dan de dames. Daar schoot ik weinig mee op.

Gelukkig kwam even later Miss IJsbeer 2025 in hoogst eigen persoon ons met haar aanwezigheid vereren. Ik dacht de uitreiking in het openbaar met toeters, bellen, vuurwerk en een fanfare te gaan doen, maar daar is Cleo niet het type voor.
Dus trokken we ons terug op een kamer om daar de huldiging uit te voeren.
Toen het eenmaal zo ver was, werd ze niet bepaald verrast door de trofee, aangezien ze em al kende van vorig jaar. Net als de Oscars beeldjes, zien ze er allemaal hetzelfde uit. Ook die van volgend jaar...
Dat Cleo niet zo van het pronken met dergelijke spulletjes is, bleek wel uit haar koele reactie op de hangertjes.
Door haar verhaaltje last year had ik er dit jaar echter zelfs 3 verschillende ontwerpen laten maken in november, zodat de nieuwe Miss IJsbeer een keuze kon maken hoe de trofee er in het vervolg uit zal gaan zien. Niet wetende dat de nieuwe Miss ijsbeer de ouwe zou zijn...
Eentje was niet gegaan zoals besproken en moest opnieuw. Dat zorgde voor wat vertraging. Maar nu had ze er dus zelfs 4. Ze vond de meest linker kroontje het mooiste. Doch, liever heeft ze een subtiel gouden armbandje ofzo. Dus waar geen Miss ijsbeer op staat. Wat vinden jullie? Ik vind namelijk een hangertje voor hun clubsleutel of handtasje juist de perfecte trofee. Iets waar ze op werk dagelijks gebruik van maken en hen herinnert aan de waardering van haar aanbidders.
En van knuffelbeertjes gaat haar hartje niet sneller kloppen. Ze is meer een praktische tante die liever een Douglas kadobon ofzo krijgt.
Moeten we onze Miss IJsberen trofee nu aanpassen aan de wensen van de dames?
Enfin, na haar zienswijze op de Miss IJsberen trofee, kon eindelijk ons intiemere samenzijn beginnen. Ze liet zich weer van haar beste kant zien en heeft me geweldig verwend.
Helaas speelde de vroege afspraak en gebrek aan rust me parten, waardoor de kleine soldaat z'n aandacht telkens snel verloor. Alsof je een vel papier rechtop probeert te houden...

Na de kamergang in de bar bij Joker wat zitten bijkomen. Snaal kwam er ook bij. Gelukkig bleek die wel aardig wat dames kennis te hebben. En 2 van mijn potentiële horizontale danspartners kon ik afstrepen wegens matige service. In AG zou ik ze misschien nog als optic fick hebben overwogen. Maar voor 70p30 ga ik geen gokje wagen of er nog honing in de pot te vinden zou zijn.
Bleven er nog 2 dames over, waaronder Sofia die ik van elders ken. Helaas voelde het praatje wat afstandelijker als normaal, dus besloot ik de boot af te houden. Ook Delia waar ik lekkere kamers mee heb gehad was aanwezig. Maar ik voelde me wat slapjes, dus besloten om geen joker kaarten te trekken die dag voor extra kamers.

In de avond met z'n drieën lekker samen genoten van het buffet. Ik zag nog net een 4 persoonstafel vrij en wilde daar gaan zitten. Zei een vent in de rij voor de voederbakken dat hij daar al met zijn vriend wilde gaan zitten. Dus wij dan aangeschoven bij 2 tweepersoons tafeltjes. Bleek dat die rund daar maar met z'n tweeën ging zitten, terwijl wij met 3 man waren.
Enfin, het eten smaakte er niet minder om. Ik moest voor de show natuurlijk 3 borden meester maken om m'n reputatie als veepvraat hoog te houden ;)

Vervolgens weer even uitbuiken in de bar. Ik besloot erna even op te warmen in de binnen sauna. Door de regen en kou geen vond ik het niet waard om naar de buiten sauna te gaan. Gelukkig stond de binnen sauna flink warm op standje 89. Er zit nu een kastje om de schakelaar, waardoor je em niet meer zelf kunt bijstellen. Dat weerhield enkele dames er niet van om toch erbij te komen. Sommigen bleven zich alleen buiten met hun dikke kont tegen het glas op te warmen.
Aansluitend lekker een dutje gaan doen in de kino. Er kwamen nog wat dames in deze dooie possum porren om te kijken of er nog wat leven in zat. Maar no chance die dag. Was gewoon te moe, ondanks de aanwezigheid van mooie dames. Eentje wilde nog een massage, maar zelfs dat kon er vandaag niet van af.
Joker kwam nog even een praatje maken en gedag zeggen. Toen alsnog even een half uurtje de oogjes wat rust kunnen gunnen, om erna de club weer te verlaten.

Voorlopig blijf ik weg van YY totdat het weer warmer wordt óf dat hun nieuwe wellness gereed is en als dut plekje gebruikt kan worden. Tot die tijd ga ik elders me volproppen ;)

Vraagje zijn er ook dames die aan bdsm doen en daar ook ruimtes voor zijn
Er zijn geen ruimtes voor. In bijna elke saunaclub is wel een dame die domina kan spelen, maar zo'n dame is niet altijd aanwezig. Ook hebben ze een zeer beperkte uitrusting. Als dat je ding is kun je m.i. beter naar een specialiste gaan. In Andiamo in Oostenrijk hebben ze wel een SM kamer.

Ik ken een man die zelf de nodige accessoires mee neemt. Ik ken 2 mannen die in hun ballen getrapt willen worden en daar zijn nog wel dames voor te vinden. In een andere club heb ik ook wel eens een openbare sessie meegemaakt van een vaste klant die in het openbaar tot bloedens toe werd afgerost. Die dame werkt daar overigens niet meer. Het is echt vrij zeldzaam.

Vraagje zijn er ook dames die aan bdsm doen en daar ook ruimtes voor zijn
Bij de Eroxx in Belgie hebben ze een aparte ruimte gewijd aan sm en bondage. Regelmatig zie je daar ook slavinnen en ook slaafjes met strenge meesters/meesteressen de revue passeren. Een keer was er een grote kerel met een zweep van wel 4 meter waar hij een dame mee afsloeg. Zag er best heftig uit maar ging in goed onderling overleg. Ook diverse meesteressen gezien in een zwart leren pakje die je graag mores leren op allerlei manieren.
Tja, iedereen zijn ding...

Toen alsnog even een half uurtje de oogjes wat rust kunnen gunnen, om erna de club weer te verlaten.

P.S. Op de terugweg op de A16 iets voor Dordrecht zag ik een donkere auto voorbij zoeven op de snelweg. Even later ook een politie wagen die voorbij komt razen. En nog 1. En nog 1!
Ik moest toen denk aan die politie dashcam filmpjes op YouTube.
Even verderop bij eerstvolgende tankstation langs de snelweg inderdaad een rij politiewagens met zwaailichten en als ik het goed zag getrokken wapens. Een milliseconde dacht ik even te gaan kijken.
Toch maar niet gedaan voor als de kogels om je oren zouden vliegen...

P.S. Op de terugweg op de A16 iets voor Dordrecht zag ik een donkere auto voorbij zoeven op de snelweg. Even later ook een politie wagen die voorbij komt razen. En nog 1. En nog 1!
Ik moest toen denk aan die politie dashcam filmpjes op YouTube.
Even verderop bij eerstvolgende tankstation langs de snelweg inderdaad een rij politiewagens met zwaailichten en als ik het goed zag getrokken wapens. Een milliseconde dacht ik even te gaan kijken.
Toch maar niet gedaan voor als de kogels om je oren zouden vliegen...
Ja, en??? Wat moeten wij daarmee??

Terug
Bovenaan Onderaan