MISS IJSBEER 2025
Dit betreft meer een happening op een ander forum, maar wou jullie het verslagje niet onthouden.
Enfin, na eerst wat bevestigingen van de aanwezigheid van Miss IJsbeer 2025, was het de 10e van de 2e de hoogste tijd voor de prijsuitreiking.
En zo trok ik met de trofee richting het Sprookjesbos, met een omweg vanwege een afspraak in de ochtend.
Eenmaal aangekomen 5 tientjes afgetikt voor de entree. Vergeten dat hun apparaat een hele stapel biljetten in 1x kan inslikken, waardoor ik em zoals bij mn lokale supermarkt briefje voor briefje stond te voeren. Gelukkig wees de receptie me er op dat het in 1x kon.
Ik spiekte gelijk maar op de kamerlijst en tot mn opluchting spotte ik Cleo's naam er op. Die was gelukkig inderdaad aanwezig.
Gauw omkleden en opfrissen, om me aansluitend op de voederbakken te storten. Die waren weer rijkelijk gevuld. Geen wonder dat YY club van het jaar is geworden...
Juist net toen ik klaar was, komt The Joker binnenstrompelen. Wat een oelewapper, hij kwam zo laat pas binnen dat ie ontbijt waarschijnlijk zelf had geregeld, terwijl dat bij YY inbegrepen zit.
En aangezien het eten inbegrepen is, besloot ik hem maar te vergezellen voor nog een portie.
Gezellig zitten bijpraten over horloges enzo, komt er nog een ijsbeer aanschuiven. Blijkt dat Snaal88 te zijn. Leuk kennisgemaakt met deze vriendelijk beer.
Door de dag heen zaten we zo geregeld wat te ouwehoeren en te vreten.
Aansluitend in de bar zitten uitbuiken. Joker kwam er even later ook bij. We zaten zo een beetje de line up te bekijken. Er waren behoorlijk wat dames, vermoedelijk wel 30 ofzo. Ik spotte er gelijk al 4 die in de smaak vielen. Dacht ik aan onze veelpleger advies te kunnen vragen, blijkt dat die wanker meer weet over het buffet dan de dames. Daar schoot ik weinig mee op.
Gelukkig kwam even later Miss IJsbeer 2025 in hoogst eigen persoon ons met haar aanwezigheid vereren. Ik dacht de uitreiking in het openbaar met toeters, bellen, vuurwerk en een fanfare te gaan doen, maar daar is Cleo niet het type voor.
Dus trokken we ons terug op een kamer om daar de huldiging uit te voeren.
Toen het eenmaal zo ver was, werd ze niet bepaald verrast door de trofee, aangezien ze em al kende van vorig jaar. Net als de Oscars beeldjes, zien ze er allemaal hetzelfde uit. Ook die van volgend jaar...
Dat Cleo niet zo van het pronken met dergelijke spulletjes is, bleek wel uit haar koele reactie op de hangertjes.
Door haar verhaaltje last year had ik er dit jaar echter zelfs 3 verschillende ontwerpen laten maken in november, zodat de nieuwe Miss IJsbeer een keuze kon maken hoe de trofee er in het vervolg uit zal gaan zien. Niet wetende dat de nieuwe Miss ijsbeer de ouwe zou zijn...
Eentje was niet gegaan zoals besproken en moest opnieuw. Dat zorgde voor wat vertraging. Maar nu had ze er dus zelfs 4. Ze vond de meest linker kroontje het mooiste. Doch, liever heeft ze een subtiel gouden armbandje ofzo. Dus waar geen Miss ijsbeer op staat. Wat vinden jullie? Ik vind namelijk een hangertje voor hun clubsleutel of handtasje juist de perfecte trofee. Iets waar ze op werk dagelijks gebruik van maken en hen herinnert aan de waardering van haar aanbidders.
En van knuffelbeertjes gaat haar hartje niet sneller kloppen. Ze is meer een praktische tante die liever een Douglas kadobon ofzo krijgt.
Moeten we onze Miss IJsberen trofee nu aanpassen aan de wensen van de dames?
Enfin, na haar zienswijze op de Miss IJsberen trofee, kon eindelijk ons intiemere samenzijn beginnen. Ze liet zich weer van haar beste kant zien en heeft me geweldig verwend.
Helaas speelde de vroege afspraak en gebrek aan rust me parten, waardoor de kleine soldaat z'n aandacht telkens snel verloor. Alsof je een vel papier rechtop probeert te houden...
Na de kamergang in de bar bij Joker wat zitten bijkomen. Snaal kwam er ook bij. Gelukkig bleek die wel aardig wat dames kennis te hebben. En 2 van mijn potentiële horizontale danspartners kon ik afstrepen wegens matige service. In AG zou ik ze misschien nog als optic fick hebben overwogen. Maar voor 70p30 ga ik geen gokje wagen of er nog honing in de pot te vinden zou zijn.
Bleven er nog 2 dames over, waaronder Sofia die ik van elders ken. Helaas voelde het praatje wat afstandelijker als normaal, dus besloot ik de boot af te houden. Ook Delia waar ik lekkere kamers mee heb gehad was aanwezig. Maar ik voelde me wat slapjes, dus besloten om geen joker kaarten te trekken die dag voor extra kamers.
In de avond met z'n drieën lekker samen genoten van het buffet. Ik zag nog net een 4 persoonstafel vrij en wilde daar gaan zitten. Zei een vent in de rij voor de voederbakken dat hij daar al met zijn vriend wilde gaan zitten. Dus wij dan aangeschoven bij 2 tweepersoons tafeltjes. Bleek dat die rund daar maar met z'n tweeën ging zitten, terwijl wij met 3 man waren.
Enfin, het eten smaakte er niet minder om. Ik moest voor de show natuurlijk 3 borden meester maken om m'n reputatie als veepvraat hoog te houden
Vervolgens weer even uitbuiken in de bar. Ik besloot erna even op te warmen in de binnen sauna. Door de regen en kou geen vond ik het niet waard om naar de buiten sauna te gaan. Gelukkig stond de binnen sauna flink warm op standje 89. Er zit nu een kastje om de schakelaar, waardoor je em niet meer zelf kunt bijstellen. Dat weerhield enkele dames er niet van om toch erbij te komen. Sommigen bleven zich alleen buiten met hun dikke kont tegen het glas op te warmen.
Aansluitend lekker een dutje gaan doen in de kino. Er kwamen nog wat dames in deze dooie possum porren om te kijken of er nog wat leven in zat. Maar no chance die dag. Was gewoon te moe, ondanks de aanwezigheid van mooie dames. Eentje wilde nog een massage, maar zelfs dat kon er vandaag niet van af.
Joker kwam nog even een praatje maken en gedag zeggen. Toen alsnog even een half uurtje de oogjes wat rust kunnen gunnen, om erna de club weer te verlaten.
Voorlopig blijf ik weg van YY totdat het weer warmer wordt óf dat hun nieuwe wellness gereed is en als dut plekje gebruikt kan worden. Tot die tijd ga ik elders me volproppen