Recensie Yiyi, Schoten 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
113
17/07/21
44
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/asian-girls-yiyi-in-schoten.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had op voorhand al een gevoel dat het ging tegenslaan, maar niet geschoten is altijd gemist. Ik ga er niet te veel worden aan vuil maken, had het niet mogen doen. Van al de mogelijkheden beschreven op het profiel, komt er niet veel van in huis. CIM was bij betalen zei ze. Spreekt ook geen woord engels, communiceren is via een vertaal app.

Conclusie: ik ga er zeker niet meer heen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-een-aziatisch-meisje-3.html
Totale kosten (in euro)
100
deze dame eens bezocht,weet niet 100% zeker of het wel de zelfde dame is,aangezien ze nog weleens van naam willen veranderen ,afspraak gemaakt via wattsapp gelijk om foto gevraagt aangezien je die op redlights niet kon zien,zag er wel leuk uit dus naar schoten op het bekende adres [ chinese,colombia etc dames daar] dame is wel wat ouder dan ik gedacht had 50+ maar okay heeft nog een mooi lichaam volle borsten en de chinese beentjes 😅 ,betaald voor 30 min, eerst beetje met nat doekje er over en dan al pijpent op oorlog strekte gemaakt,vondt jammer dat het wat kort was,vervolgens kwam ze op mij zitten,waarbij ze niet echt diep in haar was,daarna wat spoony doggy en misso waarbij je haar lekker diep kunt nemen vervolgens met de hand laten afwerken , jammer dat ze wat ouder is maar doet gewillig mee,geen super ervaring maar kan er mee door,herhaling hmm misschien
 
Terug
Bovenaan Onderaan