Recensie Youyou, Aalst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janjanssens1

Newbie
4
28/05/23
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/schattig-aziatisch-meisje-18.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kleine Chinese vrouw ontmoet. Is tijdelijk in België (ongeveer 6 maanden). Girl Friend Experience. Als je je goed gedraagt, laat ze veel toe. Vriendelijke vrouw, haar Engels is wel ondermaats. Voor de man die van kleine vrouwen houdt. Enig minpuntje is dat het moeilijk communiceren is buiten de sekstaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch wel af of hier de juiste link naar de advertentie vermeld staat.

In de advertentie heet de dame Youyou en niet Xi Xi zoals in de recensie en ontvangt ze in Grembergen (bij Dendermonde) en niet in Aalst. Ik weet het, dames uit het Chinese circuit veranderen regelmatig van locatie en soms ook nog van naam.

Haar leeftijd is volgens de advertentie 31 en iedereen weet dat daar gewoonlijk wel een aantal jaar bijgeteld mogen worden. Dus zeker meer dan de 25-30 volgens de recensie.

Volgens de profielfoto's ziet ze er eerder "chubby" dan slank uit en ook wel ouder dan 31...

Volgens haar profiel zou ze ook nog meertalig zijn (Nederlands, Frans en Engels) dus ook dat klopt niet. Maar inderdaad, communcatie zal wel moeizaam geweest zijn. Meestal kennen die dames hoogstens een paar woorden Engels of Spaans en behelpen ze zich voor de rest met een vertaalapp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan