- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 130
Vorige week was Yvette mij al opgevallen en in het bijzonder haar fraaie peervormige B-cup borsten. Toen liep ze topless. Net nieuw in Sixsens, maar eerder in Zwitserland en Oostenrijk gewerkt. Een knappe slanke 26 jarige Roemeense met zwart haar. Heel naturel, geen tattoos of andere hele duidelijke uiterlijke kenmerken. Ze zit op de bank onder de TV, maar ze loopt ook veel rond. Deze week heb ik opnieuw een praatje met haar aangeknoopt. Maar ze had net een wat mindere ervaring met een klant gehad en ze was wat afhoudend. Ze wilde eerst even uitbuiken, wat langer praten etc. Toen heb ik Carla Blond maar even gevraagd om te vertellen hoe ik me op de kamer gedroeg en toen was het goed en we vertrokken naar kamer 1.
Daar werd het een goede kamer. Het was even aftasten en uitproberen en een beetje bijsturen. Het is een erg leuke dame op de kamer ze vertelde me het liefst met mannen van 40 jaar en ouder naar de kamer te gaan. Na een paar rondjes goed tongzoenen, pijpen en 69, hebben we het condoom gemonteerd en heb ik haar heerlijk geneukt, al spelend met haar mooie borsten. Herhalingsgevaar 100%.
Ze heeft de voorkeur aan Duits, maar ze spreekt ook Engels. En ze zei dat het haar hier goed bevalt en dat ze van plan is te blijven.
Daar werd het een goede kamer. Het was even aftasten en uitproberen en een beetje bijsturen. Het is een erg leuke dame op de kamer ze vertelde me het liefst met mannen van 40 jaar en ouder naar de kamer te gaan. Na een paar rondjes goed tongzoenen, pijpen en 69, hebben we het condoom gemonteerd en heb ik haar heerlijk geneukt, al spelend met haar mooie borsten. Herhalingsgevaar 100%.
Ze heeft de voorkeur aan Duits, maar ze spreekt ook Engels. En ze zei dat het haar hier goed bevalt en dat ze van plan is te blijven.
Laatst bewerkt: