Algemeen Zanzibar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lentetje

Newbie
22
04/12/22
24
1
Ik was op vakantie in Zanzibar, ik had een uitstap gedaan met een gids van het hotel die ook onze chauffeur was. 's avonds was er ergens een leuke beach party, en ik vroeg of hij mij zou kunnen brengen. Er waren veel toeristen, maar ook enkele mooie afrikaanse dames. Ik vroeg de gids of er ergens vrouwen waren waarmee ik zou kunnen daten en hij regelde direct 3 vrouwen. Plots stond daar een meisje van 19 j, wat een lichaam en wat een tieten. weinig conversatie, maar na het trakteren van een drankje kwam ze op mijn schoot zitten. ze had een minirokje en topje aan (zonder bh), ze nam mijn hand en ik mocht onder haar topje aan haar tieten zitten, ik had een erectie, niet normaal. ze stelde mij voor om samen naar hotel te gaan en mij de nacht van mijn leven te geven, enkel voor een ontbijt. Dit kon ik niet weigeren, dus zij mee. ze heeft samen gedoucht en mij heel de nacht platgeneukt; ze wou na een half uur telkens nog een keer. Wat een meid, wat een lichaam, mijn droom is daar uitgekomen, echt natuurlijke tieten, slank strak kutje, ik dacht echt dat ik droomde. Na het ontbijt, nog samen gedoucht en haar nog eens geneukt. Dan vertrok ze, had een taxi gebeld. Heb haar nog 100 euro gegeven, ze zei dit is mijn nummer, altijd welkom. Ben nu een jaar terug en denk nog altijd aan die nacht... wou dit delen, groetjes
 
Nee want buiten het regenseizoen is de kans relatief klein dit op te lopen.
Dit geld trouwens niet alleen voor Afrika maar alle tropische continenten.
Daarbij kun je in het regenseizoen bijvoorbeeld ook Dengue oplopen en daar helpen die malaria pillen ook niet tegen.
Mijn advies is dus gewoon ruim buiten het regenseizoen gaan en dan is de kans iets op te lopen relatief klein.
En in de slaapkamer kun je trouwens ook vanalles oplopen het leven blijft een gok, dus of je waagt het erop of je zit heel veel thuis op de bank.
 
Ik was op vakantie in Zanzibar, ik had een uitstap gedaan met een gids van het hotel die ook onze chauffeur was. 's avonds was er ergens een leuke beach party, en ik vroeg of hij mij zou kunnen brengen. Er waren veel toeristen, maar ook enkele mooie afrikaanse dames. Ik vroeg de gids of er ergens vrouwen waren waarmee ik zou kunnen daten en hij regelde direct 3 vrouwen. Plots stond daar een meisje van 19 j, wat een lichaam en wat een tieten. weinig conversatie, maar na het trakteren van een drankje kwam ze op mijn schoot zitten. ze had een minirokje en topje aan (zonder bh), ze nam mijn hand en ik mocht onder haar topje aan haar tieten zitten, ik had een erectie, niet normaal. ze stelde mij voor om samen naar hotel te gaan en mij de nacht van mijn leven te geven, enkel voor een ontbijt. Dit kon ik niet weigeren, dus zij mee. ze heeft samen gedoucht en mij heel de nacht platgeneukt; ze wou na een half uur telkens nog een keer. Wat een meid, wat een lichaam, mijn droom is daar uitgekomen, echt natuurlijke tieten, slank strak kutje, ik dacht echt dat ik droomde. Na het ontbijt, nog samen gedoucht en haar nog eens geneukt. Dan vertrok ze, had een taxi gebeld. Heb haar nog 100 euro gegeven, ze zei dit is mijn nummer, altijd welkom. Ben nu een jaar terug en denk nog altijd aan die nacht... wou dit delen, groetjes
ik las ergens bouqet reeks nr 4500 ,,, dit mag 4501 worden
 
Als je 1 keer van die lekkere Afrikaanse meiden hebt geproefd is het een beetje een verslaving ;), zit er al jaren mee:p.

Zelf neem ik ook nooit malaria pillen en ben al op veel afrikaanse plaatsen geweest, wel altijd muggenspray savonds en een net over het bed.
ook hebben ze mij al meermaal verteld als je dicht bij de zee zit hier ook weinig last van gaat hebben, iets met wind aan het strand ofzo.

Verder is 100€ wat veel ,normaal is het rond de 50€ in Zanzibar geloof ik en dit is ook al duur naar Afrikaanse normen maar ja toeristische plaats,maar iedereen geeft wat hij wil natuurlijk.
 
Ben ook aan kijken om eens te gaan. Zou mijn eerste reis als single zijn buiten Europa. In Europa boek ik meestal alles zelf en verplaats ik mij met taxi of openbaar vervoer. Daar lijkt mij zo een vakantie niet zo veilig. Raden jullie om een resort te boeken of toch een gewoon hotel. En zijn daar gidsen beschikbaar die mee gaan op excursie alsook chauffeurs die je wegbrengen?
 
Zanzibar is veilig anders zouden er niet zoveel toeristen heen gaan, nachts wandelde ik dikwijl alleen door de donkere steegjes/straatjes van Paje en Nungwi en mij niet onveilig gevoeld(natuurlijk als het je eerste keer Afrika is en je hebt het normale leven daar nog niet gezien ga je wel oncomfortabel voelen in het begin).

ik zou geen resort boeken omdat dit nogal duur is en je waarschijnlijk geen meisjes mee naar de kamer moogt nemen of dik bijbetalen(meestal nogal familiaal gericht zo resorts),ik ben in Paje in new jambo bungalows verbleven dit was goedkoop en naar mijn normen zeer goed ,wel simpele bungalows dus als je westerse hygiene wilt en bediening is dit niet voor jou.

gidsen ga je daar wel vinden maar is weinig te zien in Zanzibar van natuur,is meer relax en strand vakantie,natuur en avontuur moet je in Tanzania zijn.

mijn vakantie Afrika is ook geboekt (vliegtuigtickets bedoel ik dan, rest regel ik zelf) ,van Mombasa/Kenia naar Arusha/Tanzania.
 
Ben ook aan kijken om eens te gaan. Zou mijn eerste reis als single zijn buiten Europa. In Europa boek ik meestal alles zelf en verplaats ik mij met taxi of openbaar vervoer. Daar lijkt mij zo een vakantie niet zo veilig. Raden jullie om een ressort te boeken of toch een gewoon hotel. En zijn daar gidsen beschikbaar die mee gaan op excursie alsook chauffeurs die je wegbrengen?
Gewoon hotel, weet niet of Uber of alternatief er actief is, maar indien zo, heel makkelijk..
Ook zo in Oeganda geweest. Waar er veel minder toerisme is. En voelde me nooit onveilig. En plezier was dagelijks gegarandeerd
 
Zanzibar airport is sowieso maffia taxi veel te duur en dan rijden ze je in de meest aftandse wagen die je kunt voorstellen ruim een naar Nungwi geen airco niks wel een dashboard dat meer lampen heeft branden als een kerstboom.
En nee dit was niet via een of andere ronselaar maar gewoon de echte airport taxi service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan