Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind dat je nogal paternalistisch doet over dames met een stoornis. Het is niet omdat je niet neurotypisch bent, dat je voortdurend tegen jezelf moet beschermd worden. Net zoals autistische klanten niet koste wat het kost allemaal moeten beschermd worden tegen dames die hen eventueel misschien financieel zouden kunnen leegzuigen. Veruit de meesten zijn prima zelf in staat om de juiste beslissingen te nemen.
Borderliners zijn vaak juist niet in staat om de juiste beslissingen te nemen. Wat voor jou een rationele gedachte is is voor deze mensen vaak geen rationele gedachte. Grenzen vervagen snel voor deze dames waardoor er snel misbruik van ze wordt gemaakt
 
Ik heb de popcorn maar eens opzij gezet want dit is niet de bedoeling. De dames en wandelaars helemaal onderop de maatschappelijke ladder zetten en mensen ook nog eens nsb-ers noemen is niet van deze tijd. Jullie hebben zo'n goed geloof van jullie eigen zeggen dat het maar als waarheid moet worden gezien en er is geen andere mogelijkheid mogelijk. Ik neem iig afstand van jullie uitspraken want die zijn ronduit walgelijk te noemen.
 
De stigma dat dames ongelukkig zouden zijn en dit tegen hun zin zouden doen herken ik totaal niet. Tuurlijk weet je niet wat er achter een eventueel masker bij een persoon, diep van binnen zit, maar dat terzijde. Heb al tientallen dames bezocht en ik had maar bij 1 het idee dat ze het echt niks vond. En dat was denk ik meer luiheid/desinteresse dan walging/verdriet, was mijn gevoel.

Voor de rest had ik bij de meeste meiden het idee dat ze het allemaal prima vinden zolang het geld maar blijft rollen. En dat ze allang blij zijn om met een part-time job veel meer verdienen dan hun omgeving.
 
Ik heb de popcorn maar eens opzij gezet want dit is niet de bedoeling. De dames en wandelaars helemaal onderop de maatschappelijke ladder zetten en mensen ook nog eens nsb-ers noemen is niet van deze tijd. Jullie hebben zo'n goed geloof van jullie eigen zeggen dat het maar als waarheid moet worden gezien en er is geen andere mogelijkheid mogelijk. Ik neem iig afstand van jullie uitspraken want die zijn ronduit walgelijk te noemen.
De dames en wandelaren worden niet onderaan de maatschappelijke ladder gezet door een aantal personen hier, daar staan ze al. Jullie zijn alleen te blind of naief om dat in te zien of te accepteren.
Als een verplichte ID-check en het gebruik van je echte naam hier verplicht zou zijn zou 99,99% van de wandelaren zijn account opschorten en het forum verlaten maar hey, het zijn inderdaad een paar gasten hier die de wandelaren onderaan de maatschappelijke ladder zetten haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom, omdat ze een andere mening hebben?
Oké, het zou iets genuanceerder mogen

Omdat deze figuren overal hun mening op moeten uitspuwen en het word nogal irritant naar mijn idee. Ze hoeven de discussie niet aan te gaan maar het lijkt erop alsof ze het graag willen.

Je kan hier ook gewoon voor de lol komen in plaats van aldoor je mening spuwen. Je leest alleen maar van hun dat wandelaren delusional zijn en dat willen ze er persee bij iedereen in drukken, heb toch is vrede met wat een ander wilt in zijn leven.
 
Maar jullie bezoeken toch zelf ook dames 🤷🏼‍♂️dus staan jullie even goed onderaan de trap ze 🤔of zit er een verschil in tussen raamdames en dames die het GFE aanbieden waar je wel van beseft dat het enkel om een betaalde overeenkomst gaat en er verder niets van verwacht moet worden 🤷🏼‍♂️

Ik zeg niet dat wandelaren terecht onderaan de ladder staan. Ik zeg alleen dat de maatschappij ze zo ziet (idem dito voor dvp's). Het staat letterlijk een paar posts hierboven, zo moeilijk moet (begrijpend) lezen toch niet zijn?
 
Omdat deze figuren overal hun mening op moeten uitspuwen en het word nogal irritant naar mijn idee. Ze hoeven de discussie niet aan te gaan maar het lijkt erop alsof ze het graag willen.

Je kan hier ook gewoon voor de lol komen in plaats van aldoor je mening spuwen. Je leest alleen maar van hun dat wandelaren delusional zijn en dat willen ze er persee bij iedereen in drukken, heb toch is vrede met wat een ander wilt in zijn leven.
TheBitchfokker en Eagle99 hebben een uitgesproken mening, wat is daar mis mee? Je bevindt je op een forum om oa je mening te delen
 
Omdat deze figuren overal hun mening op moeten uitspuwen en het word nogal irritant naar mijn idee. Ze hoeven de discussie niet aan te gaan maar het lijkt erop alsof ze het graag willen.

Je kan hier ook gewoon voor de lol komen in plaats van aldoor je mening spuwen. Je leest alleen maar van hun dat wandelaren delusional zijn en dat willen ze er persee bij iedereen in drukken, heb toch is vrede met wat een ander wilt in zijn leven.
Hyprocrisie ten top😂

"overal hun mening op moeten uitspuwen en het word nogal irritant"

Dus jij bepaalt wat mensen praten op een forum, omdat het je irriteert? Jij en jouw soort irriteert mij ook. Ik denk niet dat je het recht hebt om te bepalen wat mensen doen. Als je er niet tegen kan, negeer je het. Je kan ook de site verlaten want girlsreview zegt zoals vaker vermeld dat dit een forum over hoeren is. Oei oei, girlsreview noemt de "dames" ook hoeren.
 
TheBitchfokker en Eagle99 hebben een uitgesproken mening, wat is daar mis mee? Je bevindt je op een forum om oa je mening te delen

Om een mening te geven over welke hoer goed is inderdaad.
Niet om constant meningen aan te horen van die idealisten hier die persee hun mening in joun denkwijze moeten drukken.
 
Hyprocrisie ten top😂

"overal hun mening op moeten uitspuwen en het word nogal irritant"

Dus jij bepaalt wat mensen praten op een forum, omdat het je irriteert? Jij en jouw soort irriteert mij ook. Ik denk niet dat je het recht hebt om te bepalen wat mensen doen. Als je er niet tegen kan, negeer je het. Je kan ook de site verlaten want girlsreview zegt zoals vaker vermeld dat dit een forum over hoeren is. Oei oei, girlsreview noemt de "dames" ook hoeren.

Ik bepaal niks, maar jullie soort mensen zijn echt de reden waarom de mensheid mekaar steeds meer gaat haten.

Door alleen maar agressief jullie mening te moeten uiten naar andere mensen. Het is echt zeer vervelend als je aldoor een weerwoord krijgt van iemand die op een forum van inderdaad HOEREN komt om vervolgens mensen die HOEREN bezoeken de grond in te douwen over waarom ze HOEREN bezoeken.
 
Ik denk dat wandelen je zelfvertrouwen alleen maar kan versterken. Het feit dat je met een wildvreemde dame durft af te spreken zeker bij prive ontvangst heeft ballen nodig.
Bij elke afspraak heb ik nog steeds een dosis zenuwen, de manieren om afspraken te maken is tegenwoordig al veel simpeler dan vroeger en dat maakt de drempel wat lager.
 
Dan zou ik het recensie gedeelte ook maar overslaan. Niet alle recensies zijn positief over de dvp's. Ook is er een topic over afgeperst door een sexwerker. Er wordt op dit hoeren forum inderdaad wel eens geklaagd over hoeren.

Dat bedoel ik ook niet te zeggen Joop.
Er word geklaagd over beroeps keuzes van deze dames terwijl dit een forum is specifiek voor die doelgroep. Beetje ironisch. 😂
 
Als je je niet aan gesproken voelt door het beeld van wat hier van de wandelaar wordt geschetst , hoeft het je toch niet te irriteren.
Ik voel me niet aangesproken door dat beeld, nee. Mijn irritatie komt eruit voort dat hier een paar azijnpissers zitten die op een neerbuigende toon hun (voor)oordelen spuien en daarbij mensen soms ook persoonlijk aanvallen. Ik zit op dit forum om informatie uit te wisselen en voor vermaak. Als er dan een paar mannetjes zijn die in verschillende topics die ik graag volg de sfeer verzieken, raak ik geërgerd.
Het is nooit onderzocht welke mannen er wandelen , dus dat zijn allemaal aannames.
Ik herken mijzelf er niet in.
Daar heb je helemaal gelijk in: allemaal aannames. En het beperkte perspectief van een paar bekrompen geesten.
 
Alles even doorgenomen ✌🏽 weer een aantal heerlijke mannen op de negeerlijst gezet, ruimt lekker op.

Stigmatisering lieve mensen.
Vanuit alle lagen vd bevolking worden we bezocht. Maar, ook vanuit alle lagen vd bevolking ontwaakt er een dame tot dvp.
Er is geen hokje voor.

Zelfverzekerdheid hebben we nodig in dit vak. Om jezelf te presenteren alsook staande te houden.
We zijn de heren dankbaar die hier ook aan meewerken, want gaande weg bouw je met vaste klanten, die soms meer lof over je schrijven dan je vaste partner in het verleden heeft gedaan. En vice versa...Ook mannen bezoeken vaak een vaste dame die hen het gevoel geeft dat ze mannelijk zijn of gewoon zichzelf mogen zijn en dat dit goed genoeg is.

Daar is totaal niks mis mee.

Maar, krab jezelf achter de oren als je neukt uit een soort woede en afkeer...Daar zijn DVP's niet voor. Je zult dan ook vaker een afwijzing van de betreffende dvp ervaren.
Doe iets aan die woede. Want dat heeft totaal niks met ons vak te maken.
We geven genot, maar in menig pretpakketje zit geen anger management..

Stigmatisering is iets naars. Let's make love not war ❤️
 
In hokjes denken is gewoon lekker makkelijk.
Dan hebben we een mening die we kunnen staven met ons onderbuikgevoel.
Waarom moeilijker doen dan nodig is...
Dat achter ieder persoon een verhaal schuil gaat, wat nuancering met zich mee brengt en wellicht een ander perspectief biedt is alleen maar ingewikkeld. Daarvoor zijn we hier niet, het moet niet te ingewikkeld worden toch :rolleyes:
 
Het in algemene zin praten over alle hoeren en alle dvp bezoekers is basisfout nummer 1.

Niet alle dvp's zijn trieste figuren en ook niet alle bezoekers. Je kunt het jezelf als hoerenloper wel wel afvragen of het zinvol is om voor geld je zak te legen.
Maar goed, dat is een verhaal voor iedereen.

Even dit hele forum indelen in aanbidders die met liefde geld in een natte la proppen of realisten die dit alles cynisch en met de rem erop beschouwen, het is beide onzinnig.
Ze zullen wel rondlopen hoor, maar er zijn meer smaken dan die twee.

Anderen verwijten dat ze anders denken dan jij?
Hou toch op.
Wie denk je eigenlijk dat je bent om even alle members hier in een hok te proppen?
Last van hoogmoedswaanzin?

Als je het zo belangrijk vindt om je mening te ventileren, is enige uitleg op zijn plaats. Vergeet je dat en ga je vooral schoppen tegen anderen, dan is je motivatie helder. Onrust veroorzaken. Wie niet voor mij is, is tegen mij en meer van dat soort simplisme.

Ik heb de leukste vrouwen ontmoet, velen die precies weten waarom ze dit doen. Nooit trots, wel veel lol gehad. En topseks, ook nog eens.
Ben ik trots? Nee, niemand in mijn omgeving weet het.
Had ik het willen missen? Voor geen goud.
Ik heb prachtige vrouwen ontmoet, en nog steeds.
Wat me hier ook wordt aangepraat.
 
Alles even doorgenomen ✌🏽 weer een aantal heerlijke mannen op de negeerlijst gezet, ruimt lekker op.

Stigmatisering lieve mensen.
Vanuit alle lagen vd bevolking worden we bezocht. Maar, ook vanuit alle lagen vd bevolking ontwaakt er een dame tot dvp.
Er is geen hokje voor.

Zelfverzekerdheid hebben we nodig in dit vak. Om jezelf te presenteren alsook staande te houden.
We zijn de heren dankbaar die hier ook aan meewerken, want gaande weg bouw je met vaste klanten, die soms meer lof over je schrijven dan je vaste partner in het verleden heeft gedaan. En vice versa...Ook mannen bezoeken vaak een vaste dame die hen het gevoel geeft dat ze mannelijk zijn of gewoon zichzelf mogen zijn en dat dit goed genoeg is.

Daar is totaal niks mis mee.

Maar, krab jezelf achter de oren als je neukt uit een soort woede en afkeer...Daar zijn DVP's niet voor. Je zult dan ook vaker een afwijzing van de betreffende dvp ervaren.
Doe iets aan die woede. Want dat heeft totaal niks met ons vak te maken.
We geven genot, maar in menig pretpakketje zit geen anger management..

Stigmatisering is iets naars. Let's make love not war ❤️
Ik vindt dit zeer mooi verwoord Empress. Wij mogen blij zijn dat jullie dames deze diensten aan ons wandelaars aanbieden. Ik wandel nu ongeveer een jaar in het begin heb ik een jonge dame ontmoet die voor mij nog steeds speciaal blijft ongeacht. Ik heb in dat jaar nog verschillende leuke dames ontmoet waar ik leuke tijden met gehad heb.En de laatste dame die ik heb mogen ontmoeten is ook een zeer speciaal iemand die mij met een x aantal woorden mijn ogen heeft doen open gaan en daar door ik de zaken anders ben gaan bekijken Ben ik trots op mijn eigen dat ik dit doe wss niet, maar vindt ik het leuk ja zou ik het kunnen missen ondanks mijn open relatie. Ik denk het niet. Dank je wel aan de dames hier voor 😌
 
Ik gun iedereen het beste en (ver)oordeel dan ook niet.
Maar ik vraag me wel af in welke mate je zelfverzekerdheid groeit als je een aantal goede ervaringen met DVPs hebt.
Ongeacht of je gevoel voor wat betreft de "klik" die je met een dame hebt berust op de werkelijkheid of de fantasie die een dame je voorspiegelt, zolang er sprake is van een dienstverlening die precies dát als doel heeft (en dit met name bij GFE), hoe goed gelovig wil je dan zijn dat het echt is?

Prima als je daar een goed gevoel aan overhoudt natuurlijk, daar is het ook voor.
Maar wanneer je vervolgens tegenover een niet betaalde dame staat, wetende dat het echt om jou gaat en niet om je geld (oké, golddiggers uitgezonderd)...voel je je dan nog steeds zo zelfverzekerd omdat het bij een "DVP" zo goed ging??

Oprechte vraag, want dit is een ver van mijn bed show. Mijn redenen voor DVP bezoek hebben een andere insteek.
 
Ik gun iedereen het beste en (ver)oordeel dan ook niet.
Maar ik vraag me wel af in welke mate je zelfverzekerdheid groeit als je een aantal goede ervaringen met DVPs hebt.
Ongeacht of je gevoel voor wat betreft de "klik" die je met een dame hebt berust op de werkelijkheid of de fantasie die een dame je voorspiegelt, zolang er sprake is van een dienstverlening die precies dát als doel heeft (en dit met name bij GFE), hoe goed gelovig wil je dan zijn dat het echt is?

Prima als je daar een goed gevoel aan overhoudt natuurlijk, daar is het ook voor.
Maar wanneer je vervolgens tegenover een niet betaalde dame staat, wetende dat het echt om jou gaat en niet om je geld (oké, golddiggers uitgezonderd)...voel je je dan nog steeds zo zelfverzekerd omdat het bij een "DVP" zo goed ging??

Oprechte vraag, want dit is een ver van mijn bed show. Mijn redenen voor DVP bezoek hebben een andere insteek.

Denk dat het meer de vertrouwen is om een vrouw aan te raken op plezierige manieren, leren hoe je kan inspelen op wat ze leuk vind.

Veel mannen zijn volgensmij voor de eerste x naar een DVP gegaan dus dan bouw je wel zelfvertrouwen op. Hoe te praten tegen een vrouw, hoe te bewegen, hoe te behandelen.

Als je voor een niet DVP staat is het toch anders inderdaad maar na een paar 'normale' vrouwen is het ook de normaalste zaak van de wereld.
 
Denk dat het meer de vertrouwen is om een vrouw aan te raken op plezierige manieren, leren hoe je kan inspelen op wat ze leuk vind.

Veel mannen zijn volgensmij voor de eerste x naar een DVP gegaan dus dan bouw je wel zelfvertrouwen op. Hoe te praten tegen een vrouw, hoe te bewegen, hoe te behandelen.

Als je voor een niet DVP staat is het toch anders inderdaad maar na een paar 'normale' vrouwen is het ook de normaalste zaak van de wereld.

Is dat zo?
Ik zou juist denken dat je zelfvertrouwen in het omgaan met een DVP groeit, niet je zelfvertrouwen hoe om te gaan met 'normale' vrouwen.
Hoe te praten tegen een vrouw DVP
Hoe te bewegen bij een vrouw DVP
Hoe een vrouw DVP te behandelen
Etc etc

Ik wil echt niet doen alsof DVPs geen vrouwen zijn, haha. Maar als je wéét dat ze het jou naar de zin wilt maken, dan kun je dat toch niet projecteren op 'normale' vrouwen?

Zo denk ik althans...
 
Laatst bewerkt:
Is dat zo?
Ik zou juist denken dat je zelfvertrouwen in het omgaan met een DVP groeit, niet je zelfvertrouwen hoe om te gaan met 'normale' vrouwen.
Hoe te praten tegen een vrouw DVP
Hoe te bewegen bij een vrouw DVP
Hoe een vrouw DVP te behandelen

Ik wil echt niet doen alsof DVPs geen vrouwen zijn, haha. Maar als je wéét dat ze het jou naar de zin wilt maken, dan kun je dat toch niet projecteren op 'normale' vrouwen?

Zo denk ik althans...

Nee, je gaat alsnog om met een vrouw.
Of het nou een DVP is of een normale.
Beide hebben ongeveer het zelfde lichaam.

Als je oefent op een DVP correleert dit direct naar een normale vrouw, toch?

Ik was nerveus bij een normale vrouw voor de eerste keer, maar bij een DVP ook. Dat is menselijk, nu ben ik dat echt nog een hele enkele keer bij beiden.

Als jij in een fabriek hebt gewerkt met een controle paneel en je wisselt van werk waar ze ongeveer dezelfde setup hebben, dan weet je ook toch ongeveer wat je precies moet doen?

Als je een DVP bezoekt bezoek je gewoon een vrouw die het jou inderdaad wilt laten genieten, maar als je een goede normale meid hebt doet ze dat ook, en ik neem aan dat jij het zelfde doet bij beide dames?

Zo zie ik het dan weer 😝
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan