Zenuwen, stress,...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7664

Wandelaar
67
27/01/22
93
1
Hey allemaal,

Dit is waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe gaan jullie met zenuwen, stress, etc... om wanneer je een dame (voor de 1ste keer) bezoekt?
Ikzelf ben al een paar keer bij verschillende dames geweest en heb hier altijd last van. Buiten 1 keer (ondetussen al 2 maal mee afgesproken).
Bij deze dame was dit weg na enkele minuten. Zij gaf dan ook de GFE experience (wat mijn voorkeur voor een date is) en bij de 2de date deed/durfde ik al wat meer te doen.
Eenmaal ik mij ergens rustig voel, ben ik ook meer open naar andere toe.

Tips & tricks zijn altijd welkom!
 
Paar dingen waar ik aan probeer te denken bij de eerste keer met een dame. Zij kent mij ook niet en misschien ook wat nerveus, zelfs als ze dat goed verstopt.

Daardoor is het samen een zoektocht naar wat werkt, dus heb plezier in dat zoeken, want het perfecte samenzijn is zelden de eerste keer haalbaar.

Oftewel, de lat niet te hoog en het besef dat het voor de dame hetzelfde als voor jou kan zijn.
 
Ik had dit in het begin best erg. Bij mij werd dit steeds minder naarmate ik meer dames bezocht en meer ervaring opdeed. Ook als je bijvoorbeeld vaak naar hetzelfde privéhuis gaat dan voel je je steeds meer op je gemak in die omgeving. Je kent alle kamers, de gastvrouw(en) etc. Ik kreeg gisteren bij een nieuwe dame nog te horen dat ik zo rustig en ontspannen overkwam. (Wat ook zo was) Soms mis ik nu die spanning wel een beetje waardoor ik nieuwe bezoekjes langer uitstel.

Als je een soort van faalangst hebt dan is het goed om te onthouden dat het een betaalde date is. Jij hoeft in principe niks te presteren, al bak je er niks van dan is er nog steeds niks aan de hand. Het belangrijkste is dat je hygiënisch bent en respectvol omgaat met de dame.

Als dat allemaal niet helpt dan inderdaad een dame zoeken waar het goed mee klikt en daar vaker naar toe gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat ik hier geen last van heb komt ook omdat ik zovaak bij een dame ben geweest dat het voor mij de normaalste zaak van de wereld is. Ik denk dat met de tijd bij jou de zenuwen ook zullen verdwijnen ze is maar een vrouw wees dus niet bang zou ik zeggen. Voor haar is het ook de eerste keer dat ze jou ontmoet vergeet dat niet ze zal net zo zenuwachtig zijn als jij bent.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dit ook niet zo vaak en als ik echt nerveus ben dan zeg ik dat gewoon tegen de dame, ze zal me proberen op mijn gemak te laten voelen dmv een babbeltje en mss een massage. Als je nieuw bent voor een dame met gfe dan zal ze soms zelf ook wel wat nerveus zijn. Dat hebben ze mij ook al wel eens verteld achteraf. Als je meerdere keren naar dezelfde gaat of wat sneller een dame bezoekt dan zal het wel beteren. Dat noemt "ervaring".
 
Alle zenuwachtigheid weg is ook weer niet ideaal. Dan wordt het saai.
klopt. Op een gegeven moment was ik mezelf helemaal "verloren" in het wandelen. Aan een gemiddelde van 3 per week toen. Ik werd niet meer opgewonden van een naakt lichaam, het ging me gewoon nog om de kick. Dan weet je dat het verkeerd aan het lopen is. Nu date ik max 1 keer per maand. (zit in een relatie dus niet echt tekort aan seks)
 
Ik heb eigenlijk altijd wel last van een beetje zenuwen en stress, hoewel ik alweer tien jaar aan de wandel ben. Het is niet meer de 'trillende benen, knikkende knieën' soort van stress die ik helemaal in het begin ervoer. Toen durfde ik amper het privéhuis binnen te stappen. Die spanning is er allang af. Nu is het iedere keer stress gerelateerd aan de hele planning en reis:

Ik maak een dag (of twee) van tevoren een afspraak bij het privéhuis. Dan begint op de dag van de date de stress al met de vraag: 'is ze ook daadwerkelijk komen opdagen?' Regelmatig maak je het mee dat een dvp op de dag zelf, soms vlak voordat ze zou beginnen, opeens doorgeeft niet te komen. Dus daarvoor moet ik eerst bellen voordat ik op pad ga.

En daarna komt de stress van de reis. Ik ga altijd op tijd van huis, maar alsnog is er stress omdat ik weet dat ik een bepaalde tijd ergens moet zijn, of de pret gaat niet door. Dan moet ik meestal ook nog vrij lang reizen, en ik moet met het openbaar vervoer. Dus krijg ik stress van: zal alles op tijd rijden, zal het überhaupt rijden, zal er geen trein/tram uitvallen, zal ik geen overstap missen etc.

Pas als ik eenmaal op tijd het privéhuis binnen wandel valt de stress van me af.
 
De aller eerste keer dat ik een dame bezocht, wist ik niet goed wat doen heb de hele tijd gedacht gaat ze mij wel leuk vinden zou ik er een klik mee vinden. Gaat het los lopen, maar tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt van dat ik deze stap heb gezet. Ik heb nu geen last meer van zenuwen aangezien ik bij mijn 2 vaste dames blijf.
 
Hey daar,

het klinkt misschien wat vreemd. Maar ook ik ben nog altijd zenuwachtig bij een date met een onbekende.
Een wandelaar weet eigenlijk al redelijk veel. Kan zich voorbereiden door hier te lezen en haar advertentie goed door te nemen.
Voor ons ligt dat iets anders. Ik zie het als een blind date :love: Vooraf bedenk ik een paar onderwerpen waarover ik zou kunnen praten.
(Neem nu Pasen of de course,...)
Als wandelaar zou ik dat ook doen. Maak een grapje, samen eens lachen doet al veel! Stel haar oprechte vragen.
Want veel mensen hebben nood aan die 10min samen ontdooien :)
Als ik echt zie dat iemand heel veel stress heeft dan doet een massage wonderen. Dit is niet om tijd te vullen,
Maar lichte aanrakingen ontspannen een lichaam. Anderen vinden mij masseren ook leuk. Kunnen ze voorzichtig wat praten,
mij zien genieten geeft hen ook een boost.

Als de kleine heer door de stress echt niet wilt meewerken. Niet mee inzitten. Leg de druk niet te hoog.
Stop even, drink iets samen en begin dan opnieuw. Denk dat genoeg tijd boeken, gemiddeld 1u, wel belangrijk is. ☺️
 
Ga sowieso voor de dames waarvan je zeker weet dat je ze fysiek erg, erg aantrekkelijk vindt.
Dan ben je iig seksueel opgewonden en is dat geen issue/onzekerheid meer. De afspraken die bij mij het makkelijkst mis zijn gegaan waren afspraken waarvan ik dacht 'er is helaas niks beters', toch maar proberen.

En daarnaast is het ook enorm aan de dame om je gerust te stellen. Dat is een beetje haar professionaliteit. Als het haar niet lukt om je goed gerust te stellen moet je misschien accepteren dat ze geen goede dvp is en haar afstrepen ook. Zonde van je geld, maar shit happens.

En in tegenstelling tot de andere tips hier zou ik dus de eerste keer nooit voor een lange date gaan maar juist voor een korte date. Als een lange date erg slecht gaat om wat voor reden dan ook ben je en meer geld kwijt en meer tijd kwijt en krijg je ongemakkelijke stiltes en wordt het een beetje 'uitzitten'. En dat wil je niet.
 
Ik ben altijd alleen gespannen (niet zenuwachtig) als ik naar een privehuis ga. Dit komt vooral om het 9/10x altijd tegen is gevallen of onderweg ineens afbellen, of nog erger: dat de dame er helemaal niet eens is en je er dus voor Jan Lul heengereden bent.

Geen idee waarom ik dit vrijwel altijd heb bij privehuizen.




En ik ben gespannen als ik veelste lang van te voren een date plan. Ik ben meer van de spontane dates.
 
Hey allemaal,

Dit is waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe gaan jullie met zenuwen, stress, etc... om wanneer je een dame (voor de 1ste keer) bezoekt?
Ikzelf ben al een paar keer bij verschillende dames geweest en heb hier altijd last van. Buiten 1 keer (ondetussen al 2 maal mee afgesproken).
Bij deze dame was dit weg na enkele minuten. Zij gaf dan ook de GFE experience (wat mijn voorkeur voor een date is) en bij de 2de date deed/durfde ik al wat meer te doen.
Eenmaal ik mij ergens rustig voel, ben ik ook meer open naar andere toe.

Tips & tricks zijn altijd welkom!

Ik weet nog mijn aller eerste drie bezoeken bij een DVP waren een totale flater. Op van de zenuwen, droge keel en mijne kleine vriend was met geen stokken recht te krijgen. Dan baal je wel op dat moment. Maar laat deze mindere ervaring niet tussen je oren kruipen.
(Af en toe heb ik dit soms wel eens voor bij een nieuwe dame.)

Om het in NASA termen uit te drukken: Perseverance!

Gewoon doorzetten, zoek een DVP waar je een klik mee hebt en dit kan al een wereld van verschil geven. Door meermaals dezelfde DVP te bezoeken ga je ook wat losser, gemoedelijker en zelfzekerder naar een afspraakje.

We zijn allemaal maar mensen met gevoelens en angsten, maar laat dit jou zeker niet tegenhouden voor iets dat je graag wil doen.

You got this!
 
Haha de mijne was ook een flater te noemen. Maar ik had hem wel omhoog en was heerlijk klaargekomen, maar het bedrag wat ik had neergeteld sloeg nergens op.
Was jaren geleden, was net uit met mijn vriendin. En na een tijdje merkte ik wel dat ik echt de seks nodig had. Dus toen was ik hookers tegengekomen, account aangemaakt en even rondgekeken. Kwam al snel tot de conclusie dat de dames die mij leuk leken in de Doublet stonden, latina's met grote billen.

Dus erheen gegaan en de dame waarvoor ik eigenlijk ging in de stenen passage was er niet. Even rondgelopen en weet nog dat ik echt verbaasd was naar hoe men erbij liep. Gedrag van de dames (overdreven sissen), maar ook de mannen. En de geur, pffff. Wat dat betreft is de Doublet wel echt een pauperstraat.

Maar goed, in de stenen passage werkte een dame genaamd Marcia, iets oudere latina met vrij volle heupen en billen. Was niet veel beters, dus naar binnen gegaan. Ik wist totaal niet hoe het werkte, dus niets afgesproken over de service. Ik heb haar 150 euro gegeven, had totaal geen onderzoek gedaan naar de prijzen haha. Uiteindelijk wel een heerlijke sessie gehad. Gepijpt zonder condoom, haar heerlijk genomen, gespankt en op het einde zelfs zonder condoom haar een assjob gegeven en alles over haar kont gespoten. De sessie was heerlijk maar pas toen ik wat meer ervan werd kwam ik erachter hoe erg ik afgezet ben. Tegenwoordig is een bedrag van 150 euro niet gek, maar jaren geleden was het wel een flink bedrag.
 
Hey daar,

het klinkt misschien wat vreemd. Maar ook ik ben nog altijd zenuwachtig bij een date met een onbekende.
Een wandelaar weet eigenlijk al redelijk veel. Kan zich voorbereiden door hier te lezen en haar advertentie goed door te nemen.
Voor ons ligt dat iets anders. Ik zie het als een blind date :love: Vooraf bedenk ik een paar onderwerpen waarover ik zou kunnen praten.
(Neem nu Pasen of de course,...)
Als wandelaar zou ik dat ook doen. Maak een grapje, samen eens lachen doet al veel! Stel haar oprechte vragen.
Want veel mensen hebben nood aan die 10min samen ontdooien :)
Als ik echt zie dat iemand heel veel stress heeft dan doet een massage wonderen. Dit is niet om tijd te vullen,
Maar lichte aanrakingen ontspannen een lichaam. Anderen vinden mij masseren ook leuk. Kunnen ze voorzichtig wat praten,
mij zien genieten geeft hen ook een boost.

Als de kleine heer door de stress echt niet wilt meewerken. Niet mee inzitten. Leg de druk niet te hoog.
Stop even, drink iets samen en begin dan opnieuw. Denk dat genoeg tijd boeken, gemiddeld 1u, wel belangrijk is. ☺️
Dat ontdooien waar je over spreekt blijft voor mij zelfs bij mijn vaste dames nodig. Het prettige vind ik dat juist doordat het dames zijn waar ik al vaker geweest ben dit makkelijker gaat. Zoals ik elders al schreef, even koetjes en kalfjes is heel fijn om even te acclimatiseren.

Toch fijn dat dames zoals jij, @Luna en @Belle meelezen en schrijven om ook eens de andere kant te belichten.
 
Dat ontdooien waar je over spreekt blijft voor mij zelfs bij mijn vaste dames nodig. Het prettige vind ik dat juist doordat het dames zijn waar ik al vaker geweest ben dit makkelijker gaat. Zoals ik elders al schreef, even koetjes en kalfjes is heel fijn om even te acclimatiseren.

Toch fijn dat dames zoals jij, @Luna en @Belle meelezen en schrijven om ook eens de andere kant te belichten.
Graag gedaan! We doen dat heel bewust 😁🥰
 
Hey allemaal,

Dit is waarschijnlijk een stomme vraag maar hoe gaan jullie met zenuwen, stress, etc... om wanneer je een dame (voor de 1ste keer) bezoekt?
Ikzelf ben al een paar keer bij verschillende dames geweest en heb hier altijd last van. Buiten 1 keer (ondetussen al 2 maal mee afgesproken).
Bij deze dame was dit weg na enkele minuten. Zij gaf dan ook de GFE experience (wat mijn voorkeur voor een date is) en bij de 2de date deed/durfde ik al wat meer te doen.
Eenmaal ik mij ergens rustig voel, ben ik ook meer open naar andere toe.

Tips & tricks zijn altijd welkom!

Uiteindelijk, zoals zoveel dingen die stressvol zijn de eerste keren (solo rijden als je net je rijbewijs hebt, eerste dagen van een nieuwe school/studie/baan) - met meer doen zakt de stress .

Een deel van de "bijkomende" stressfactoren kun je verminderen met een goede voorbereiding . Neem voldoende reistijd , bedenk dat in steden parkeren ook veel tijd kan kosten . Zorg voor je hygiene (nagels, geschoren, adem) (knoflook sausje - doe het nou niet voor je date. Je mondwatert dat echt niet weg) .
Dan hoef je je tenminste over _die_ dingen geen zorgen te maken.
(op zich : ook als ervaren wandelaar bij een bekende dame wil je hiervoor zorgen , maar doe het als nieuweling voor je gemoedsrust nog een tandje meer).

Ga vooral NIET jezelf moed indrinken, relaxed blowen, of nog erger (coke) doen - je wordt er voor de nuchtere buitenwereld beslist niet beter op , en goede kans dat je geweigerd wordt . Of minimaal dat de dame erg voorzichtig - voor haar veiligheid - blijft - klanten die zichzelf niet onder controle hebben zijn een terechte zorg voor een DVP.

Beperk je tot dames met goede recensies in het genre dat je zoekt - en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zo vaak doet en een beetje gespannen bent.
Praktisch alle dames hebben meer dan genoeg ervaring om dat ook te zien - en daar eerlijk over zijn komt beter over dan faken dat je het allemaal uitgevonden hebt - je kunt dat niet acteren.

Met meer ervaring wordt alles makkelijker - en die eerste keren moet je er uiteindelijk gewoon doorheen.

En ja - voor vele ook erg ervaren wandelaars geldt dat een 'nieuwe' dame toch net een stukje meer zenuwen/stress geeft dan een vertrouwde keuze.
Bij lange na niet zoveel als in het begin van de wandelcarriere - maar toch wel iets.
 
Uiteindelijk, zoals zoveel dingen die stressvol zijn de eerste keren (solo rijden als je net je rijbewijs hebt, eerste dagen van een nieuwe school/studie/baan) - met meer doen zakt de stress .

Een deel van de "bijkomende" stressfactoren kun je verminderen met een goede voorbereiding . Neem voldoende reistijd , bedenk dat in steden parkeren ook veel tijd kan kosten . Zorg voor je hygiene (nagels, geschoren, adem) (knoflook sausje - doe het nou niet voor je date. Je mondwatert dat echt niet weg) .
Dan hoef je je tenminste over _die_ dingen geen zorgen te maken.
(op zich : ook als ervaren wandelaar bij een bekende dame wil je hiervoor zorgen , maar doe het als nieuweling voor je gemoedsrust nog een tandje meer).

Ga vooral NIET jezelf moed indrinken, relaxed blowen, of nog erger (coke) doen - je wordt er voor de nuchtere buitenwereld beslist niet beter op , en goede kans dat je geweigerd wordt . Of minimaal dat de dame erg voorzichtig - voor haar veiligheid - blijft - klanten die zichzelf niet onder controle hebben zijn een terechte zorg voor een DVP.

Beperk je tot dames met goede recensies in het genre dat je zoekt - en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zo vaak doet en een beetje gespannen bent.
Praktisch alle dames hebben meer dan genoeg ervaring om dat ook te zien - en daar eerlijk over zijn komt beter over dan faken dat je het allemaal uitgevonden hebt - je kunt dat niet acteren.

Met meer ervaring wordt alles makkelijker - en die eerste keren moet je er uiteindelijk gewoon doorheen.

En ja - voor vele ook erg ervaren wandelaars geldt dat een 'nieuwe' dame toch net een stukje meer zenuwen/stress geeft dan een vertrouwde keuze.
Bij lange na niet zoveel als in het begin van de wandelcarriere - maar toch wel iets.
Zou het niet beter kunnen zeggen 😉
 
Het beste wat je kunt doen is het gewoon even zeggen dat je nerveus bent en wat de reden daarvan is. Je zult merken dat het oplucht en waarschijnlijk zal zij je geruststellen en dat dat helemaal nergens voor nodig is.
Idd ben ik volledig in te vinden. Heb het ook ondervonden bij mij eerste date hier was zeer nerveus, maar werd direct op mijn gemak gesteld door de dame er werd ook niet op mij neergekeken door de dame. En naar mate ik meer en meer bij de dame langs ging bloeide het meer en meer open ik kan de dame daar niet genoeg voor bedanken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan