Recensie Zoé, Oostende 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze kan ik de voorgaande recensies bijtreden. Ik heb vandaag mijn eerste bezoek aan Zoe gebracht en heb de smaak te pakken voor haar. Ze stond sexy in de deuropening van het appartement in haar bikini en zwarte laarsjes. Wat een mooie vrouw! Volledig mijn type, wat het nog beter maakt... Een lief, druk babbelaartje met een klein hoekje eraf (wie niet?) waarbij ik het leuk vond om mee te gaan in haar zotte manier van doen en praten. Ik heb lekker gespeeld samen met haar. Geil voorspel en hete sex waarbij we afwisselend de leiding namen. Het voorziene uurtje was veel te kort en de goesting veel te groot. Enthousiasme van beide kanten. Zij neukte mij, ik neukte haar. Cowgirl, doggy, misionaris en telkens een zalig zicht om te zien. Uiteindelijk op haar lichaam klaargekomen en vanwege de opwinding haar buik en borsten ondergespoten. Dit hoort tot de top in mijn jonge carriere Voor mij kan je Zoe niet beschrijven als GFE of PSE, ik wil ze als mijn neukslet :devilish:
Een 2e afspraakje komt in de planning...


PS
Tijdens het babbelen kwam haar teleurstelling ter sprake over de indiscretie ivm het publiceren van persoonlijke gegevens van haar op dit forum. Toen ik haar kon zeggen dat de moderator deze gegevens ondertussen had verwijderd, was ze zichtbaar opgelucht. Dank aan alle betrokkenen zodat ik de brenger van het goede nieuws kon zijn. De brenger van goed nieuws wordt beloond ;)
 
Nadat ze niet antwoordde op berichten om af te spreken haar finaal es gebeld waarop ik een afspraak kreeg voor de dag nadien.
Heeft ze me tot Oostende laten rijden om dan op het moment van de date doodleuk te zeggen dat ze een dubbele boeking had.

Ook dat is tante Zoë blijkbaar…
Nico 35, ik hoop dat je vanmiddag meer geluk hebt dat ikzelf die dag. Ram hem er maar es goed in ook al is het maar om mijn frustratie van die dag te verwerken 🤪
Uiteindelijk dan bij Sofie in Brugge beland die het meer dan goed gemaakt heeft.
Wou dit toch es op haar lijntje schrijven want ook al is het een gewillige neukpop zoiets kan niet goedgepraat worden.
 
@Honey Splash
Begrijpelijk dat je ontgoocheld en zelfs kwaad bent als je met dubbele boeking geconfronteerd wordt. Ik zie echter totaal geen vergelijking met een neukpop. Misschien was je nog te kwaad toen je dit schreef. Wel is het herkenbaar dat ze gewillig is inderdaad. Ze is één van de weinige dvp's met een hoog libido en dat ook nog es deelt met haar (goede?) klanten.

Tip. Je zou haar kunnen vragen hoe ze denkt het goed te maken, de volgende keer dat je erbij gaat 😛. Nu het nog kan...

Peace brother, and enjoy
Grtz

PS. Benieuwd hoe het bij Sofie was 😉
 
Ik heb haar in verleden heel veel geboekt en leuke dates gehad…. Maar hing ook af van haar gemoedstoestand op het moment zelf 😉
Ene date vlogen de spetters ervan af en andere date mocht je een hoop geluk en gezag horen ook 😉
Doe mij maar de dame die paar 100m verder op Zeedijk ontvangt…. Iets meer klasse en super geil dan Zoe 😉
 
Ik heb haar in verleden heel veel geboekt en leuke dates gehad…. Maar hing ook af van haar gemoedstoestand op het moment zelf 😉
Ene date vlogen de spetters ervan af en andere date mocht je een hoop geluk en gezag horen ook 😉
Doe mij maar de dame die paar 100m verder op Zeedijk ontvangt…. Iets meer klasse en super geil dan Zoe 😉
En wie is die andere dame?
 
Ik heb haar in verleden heel veel geboekt en leuke dates gehad…. Maar hing ook af van haar gemoedstoestand op het moment zelf 😉
Ene date vlogen de spetters ervan af en andere date mocht je een hoop geluk en gezag horen ook 😉
Doe mij maar de dame die paar 100m verder op Zeedijk ontvangt…. Iets meer klasse en super geil dan Zoe 😉
En misschien iets nauwkeuriger met haar afspraken ?
 
Ik schrijf nooit review want ben nie goe in het schrijven
zoe bezocht
Kga geen details vertellen
Af en toe bezoek ik wel eens een dame maar wat ik met deze dame meemaakte nie normaal
Volledig mijn type pfff man man
Als ik dan toch iets minder mag zeggen wa nie echt stoorde is roken en praat graag maar roken nie echt geproefd wel iets beneden geproefd da zeer lekker was
Maar de service nie normal mijn beste ervaring ooit
We hebben ook over priveleven gepraat
Is al veel over haar geschreven prive leven maar respecteer haar gewoon
Er moet natuurlijk een klik zijn wederzijds maar ze is echt haar zelf geen valse beloftes voor mij was dit mijn beste bezoek ooit ik ga hier zowizo commentaar krijgen 1 ste review die ik hier ooit schrijf en direct goe
Kan me geen kl…. Schelen
Zo een dame daar heb ik respect voor godverdomme en haar prive is haar prive
Iedereen zijn smaak maar ik schrijf en zeg rechtuit wa ik vond
Nog veel plezier medewandelaars
 
Zoe is 1 van de geilste Nympho's van Vlaanderen,
in een lang verleden tijd was ze altijd aanwezig op de libertijnse seksfeestjes bij J.S. in de Vlaamse Ardennen.
heel wispelturig maar als ze in haar "upper" is, is ze zalig.
 
Ons allerlekkerste slettepopje Zoe haar advertentie staat terug online, snel even gebeld en haar geil stemmetje vertelde mij dat ze geen gangbangs doet maar wel trio MMV. Wie wel eens samen met mij haar een paar uur kinky verwennen? Liefst iemand die ook houdt van DP en plasseks en niet bang is van een andere pik te voelen als we samen haar mondje en poesje vullen
 
Ons allerlekkerste slettepopje Zoe haar advertentie staat terug online, snel even gebeld en haar geil stemmetje vertelde mij dat ze geen gangbangs doet maar wel trio MMV. Wie wel eens samen met mij haar een paar uur kinky verwennen? Liefst iemand die ook houdt van DP en plasseks en niet bang is van een andere pik te voelen als we samen haar mondje en poesje vullen
Zoe en DP? Ik vond al dat ze redelijk smalle poes had 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan