zoek adresje in den bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien is Pauline van Touch me Tender iets voor je. Helaas zelf nog steeds geen ervaring mee, maar ze schijnt wel goed en lekker te zijn. Heb haar weleens gezien toen ik bijna wekelijks bij Nina/Tina kwam die daar ook werkte. God,wat mis ik haar!!

 
wie weet een leuke vrouw die ontvangt op loop afstand van station of brabant hallem
Hallo Limbopaul, je kunt Inna eens proberen. Vriendelijke meid, had alleen net een boobjob gehad begin januari dus daar mocht ik niet aanzitten. Moet nu wel ok zijn? Lekker gepiipt, met een halve kamagra -dus redelijk gevulde jongensdolk- het condoompje lekker volgepompt. Beetje GFE, beetje massage gedaan, lekker nagepraat of ik die blauwe pillen wel moet nemen, en vrijblijvend huwelijksadvies (begon ik zelf over no worries). Geen recensie want ik weet niet sales meer. Ze zat heeeeel dicht bij Brabant Hallen. Wel eens slechter gehad! 4 uit 5. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/2284084-inna
 
Mmm da's raar. Ik was ook nieuw. Maar ze was wel terughoudend zei ze met nieuwe klanten, ze is een beetje voorzichtig. Ik had toevallig net een "representatieve" foto op mijn status staan. Mss hielp dat ;-) ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan