Zoeken op de site.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Ik vraag me af hoe ik op deze site de zoekfunctie het beste kan gebruiken.
Stel ik sta in de Geleenstraat en wil weten hoe de dame op nummer 35 heet..
De term "Geleenstaat" levert te veel hits op. Op nummer 35 kun je niet zoeken want dan krijg je melding dat de zoekterm te kort is ?
Een combi van straat en huisnummer weer teveel hits.
Het is lastig ?
 
Is het een idee om hiervoor een combinatie van straat/buurt/stad en/of nummer te maken die we kunnen gebruiken als tag? Heb geen ervaring met ramen dus zou niet weten wat de beste combi is maar hier moet wel een standaard voor te verzinnen zijn. bijv. Geleenstraat35 of Geleenstraat35DH (mocht een straat voorkomen in meerdere steden?) o.i.d. als tag.
 
Er zijn een aantal tips & tricks om goede zoekresultaten te behalen, dat is net als bij Google:

Allereerst is het goed om bij het zoeken naar een recensie van een dame "Zoek alleen in titels" aan te vinken.

Vervolgens als je op een straat + huisnummer wilt zoeken kun je dit tussen " " haakjes zetten zodat de zoekmachine begrijpt dat je de woorden samen bedoeld en niet los van elkaar.

Zo krijg je bij "Geleenstraat 86 K1" veel specifiekere resultaten dan bij Geleenstraat 86 K1.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan