Zomaar een paar gedachten/vragen...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie tegenwoordig gelooft dat privacy gewaarborgd is bij prive of club kan wel eens vreemd opkijken.
Bij beiden heb ik ze gezien, en werden zelfs door de dvp aangehaald. Waarschijnlijk om hun een gevoel van veiligheid te bieden. Op de kamer kijk ik soms ook even. Bij een privehuis zag ik een kamertje met live beelden van elke kamer.Daar bedank ik nu ook voor.
Ik ga maar eens op winterslaap bij dvp,s

Dat is verboden en wordt streng gehandhaafd door de Gemeente. Dat er cameras hangen rondom het pand buiten en binnen in bv hal, gang , verblijfsruimte dames, keuken, kantoor etc is wel mogelijk en die beelden hebben ze dan vaak op een beeldscherm bij de gastvrouw/heer op kantoor of de woonkamer en eventueel nog bij de eigenaar thuis en op zijn of haar telefoon

Wie tegenwoordig gelooft dat privacy gewaarborgd is bij prive of club kan wel eens vreemd opkijken.
Bij beiden heb ik ze gezien, en werden zelfs door de dvp aangehaald. Waarschijnlijk om hun een gevoel van veiligheid te bieden. Op de kamer kijk ik soms ook even. Bij een privehuis zag ik een kamertje met live beelden van elke kamer.Daar bedank ik nu ook voor.
Ik ga maar eens op winterslaap bij dvp,s
Ik heb in een privéhuis eens een camera zien hangen waar je binnen komt.
Bij een ander de buitenkant, de inkom, de living waar de line-up plaats vond en geld werd gewisseld (bijna in elke hoek) en de gang.
In twee rendez-vous motels ook duidelijke camera buiten en op de gang.
Maar nergens binnenin (of ik heb ze niet gezien).

Terug
Bovenaan Onderaan