Mijn vraag is: wat kan het jou schelen, hoe een dame in de job staat, als de dame in kwestie goede service levert?
Ga JIJ de wereld verbeteren en alle onrecht in de sekswereld eruit gooien? Ik dacht dat de modale wandelaar gewoon naar een dame gaat om tegen betaling eens van wat leuke seks te mogen genieten.
Of mijn bakker zijn geld doorgeeft aan zijn vrouw die er te dure handtassen en te veel schoenen van koopt, interesseert mij toch ook niet. Als zijn brood maar ok is.
Die vergelijking gaat niet helemaal op, of wat mij betreft totaal niet. Nu zul je ongetwijfeld meer ervaring hebben dan ik dat heb, toch ga ik er tegenin. Hoef de wereld niet te verbeteren, dat gaat lastig worden. Echter is je eigen goede gedrag, hoe zal ik het noemen? Een stukje medemenselijkheid? Toch het minste wat je een ander kunt tonen. Het begint immers bij jezelf, maar dat vergeten mensen nogal eens. Misschien begrijpen we elkaar verkeerd, en heb je het puur over wat er uiteindelijk met het geld gebeurt, toch gaat de vergelijking met de bakker ook daar wat mank.
Als een dvp haar geld MOET afstaan aan iemand die haar dwingt, en daar dus hele dure dingen van koopt (of wat dan ook), er dus eigenlijk voor zorgt dat de dame in kwestie er zelf niet of nauwelijks wat aan overhoudt, dan is dat heel erg kwalijk. Ook al neukt ze hartstikke lekker! (als in: het brood is ok)
Als ze zelf goed verdient en ze kiest ervoor om dit te besteden aan allerlei "onzinnige" luxe in plaats van dat ze ervoor zorgt dat ze zelf, familie en/of vrienden iets van armoede kunnen ontstijgen, tja.. dat moet ze zelf weten.
Dan nog de vergelijking met de bakker: als je een dame die ooit is gedwongen zou vragen of ze liever die gehele periode onder dwang broodjes had willen bakken of haar lijf te grabbel gooit? Gok dat ze voltallig zouden kiezen voor het gedwongen bakken van broodjes ;-)
De essentie lijkt; wat de bakker wil doen met zijn geld moet hij zelf weten, het is doorgaans niet een beroepsgroep die wordt gedwongen, als zijn vrouw er ongevraagd allerlei shit van haalt? Dan moeten ze misschien even met elkaar praten.
Als een dvp zelf de beschikking krijgt over haar verdiende geld, helemaal ok! Wat ze daar verder mee doet, mij een zorg, hoef ik mij niet mee te bemoeien. Echter heb ik soms interesse naar mensen, hoe het ze vergaat. Hoeft niet specifiek een dvp te zijn.
Je bedoelt het goed, maar pas op, ik bezoek ook dvp's die illegaal werken. Maar bij het minste spoor van netwerk, booker, pooier los ik. De lijn is flinterdun.
Die flinterdunne lijn krijg ik ook steeds meer een idee van, jammer. Of beter gezegd: kloten gewoon.