“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat het fucking LANG duurt man. Anger posting marathon. Moeten jullie niet neuken dan?
(buiten happie. Die stopt beter. Paranoia. De transgenders zitten achter hem ) (Just a jokeHappie. Don't blow a gasket)

Long story short. Je hebt het recht NIET. Net als een jood zich ook niet moet id'en als een jood als hij je ontmoet. (zijn ook beetje geopereerd aan de piemel)


Aaaaaghrrr kolere nu ben ik erin meegesleurd 😂
 
Dat het fucking LANG duurt man. Anger posting marathon. Moeten jullie niet neuken dan?
(buiten happie. Die stopt beter. Paranoia. De transgenders zitten achter hem ) (Just a jokeHappie. Don't blow a gasket)

Long story short. Je hebt het recht NIET. Net als een jood zich ook niet moet id'en als een jood als hij je ontmoet. (zijn ook beetje geopereerd aan de piemel)


Aaaaaghrrr kolere nu ben ik erin meegesleurd 😂
Dat men het recht niet heeft heb ik een aantal keren gezegd maar er zijn er een paar tot wie dat niet doordringt.
 
Als je in een raambuurt loopt en je ziet een blauwe TL, dan weet je genoeg, dunkt me. Op een site als Redlights, of Kinky, adverteren verreweg de meesten, in de rubriek shemales.
DUSCH!
Bij twijfel aan het geslacht van de betreffende dvp, doorlopen/doorbladeren! #nufsaid.
 
Als je in een raambuurt loopt en je ziet een blauwe TL, dan weet je genoeg, dunkt me. Op een site als Redlights, of Kinky, adverteren verreweg de meesten, in de rubriek shemales.
DUSCH!
Bij twijfel aan het geslacht van de betreffende dvp, doorlopen/doorbladeren! #nufsaid.
Das niet zo in belgie. In belgie hebben de dames hun lampen alle kleuren als de lightsabers in star wars.
 
Nee, je zegt niets geks, maar ik weet niet of ze allemaal een blauwe lamp hebben en volgens mij heb ik ook wel eens een vrouw met een blauwe lamp gezien. Ik zal er eens op letten.
 
Allez, de heer Justitius zelve heeft weer eens gesproken. Je plaat is grijsgedraaid jongen. Voor mijn part draai je ze helemaal wit, wat je verkondigt blijft eenzijdige bullshit :rolleyes:
Helaas voor jou niet. Wat jij wil gaat niet gebeuren. Je kan er wel over blijven doormekkeren. Hoe oneerlijk het wel niet is.
Maar als je het verschil niet eens kan zien is deze hobby niks voor jou.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan