“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of die personen dat letterlijk zo bedoelen, of het een beetje ongelukkig formuleren. Ik denk dat de meeste mensen vinden dat deze dames het moreel verplicht zijn, maar ze niet ertoe willen verplichten. Dan kom je op het juridisch vlak waar alleen Patrick het over heeft.
 
Als er nu in die hele 8 pagina lange discussie van deze meegerekend 237 of als iemand me voor is 238 berichten twee zijn die iets van die aard suggereren dan mag ik je een compliment geven voor al het zoekwerk dat je verricht hebt
Op een specifiek woord zoeken is niet bepaald moeilijk, heb het woord "verplichten" nog wel 1 of 2 keer gevonden, dit waren maar 2 voorbeelden.

Als ik dan ook nog eens een post zou toevoegen waarin in andere woorden wordt gezegd dat deze dames het moeten melden, zou ik een veelvoud vinden.
 
Op een specifiek woord zoeken is niet bepaald moeilijk, heb het woord "verplichten" nog wel 1 of 2 keer gevonden, dit waren maar 2 voorbeelden.

Als ik dan ook nog eens een post zou toevoegen waarin in andere woorden wordt gezegd dat deze dames het moeten melden, zou ik een veelvoud vinden.
In mijn postings zal je ze niet vinden of in ieder geval niet in de context van een wettelijke verplichting ik vind over het algemeen dat mensen zelf hun verantwoordelijkheid moeten nemen onder andere op dit gebied , ik spreek niet voor een ander en wil ook niet op de mening van een ander aangesproken worden
 
Heb jou persoonlijk hier ook niet van beschuldigd, en moet zelfs toegeven dat ik jou één van de meer genuanceerde posters in dit topic vind.
 
In mijn postings zal je ze niet vinden of in ieder geval niet in de context van een wettelijke verplichting ik vind over het algemeen dat mensen zelf hun verantwoordelijkheid moeten nemen onder andere op dit gebied , ik spreek niet voor een ander en wil ook niet op de mening van een ander aangesproken worden
Als je een post liked van iemand die wel die verplichting eist zeg je het inderdaad zelf niet.
Je bent het er wel mee eens.
 
Laat ik dan toch maar eens een kleine poging wagen een en ander emotieloos te reduceren tot het onderliggende probleem.

1. Een professionele "trans" die niet (voordat er wordt gesekst) kenbaar maakt dat zij ooit een hij was, is niet illegaal bezig en dus niet strafbaar.

Dit is geen discussiepunt. Het is gewoon zo. Er kan in deze sub-rubriek hooguit worden gediscussieerd over de wenselijkheid van het bestaan van deze juridisch-medische realiteit. Maar dat is een debat dat op zichzelf beschouwd niets verandert of oplost.

2. Discutabel is altijd de totaliteit van de moraal. Want is een (goed in elkaar zittende) wet absoluut, moraal is altijd relatief.

Een paar voorbeelden. Wij offeren onze kinderen niet om bijvoorbeeld een pandemie te beteugelen, maar in diverse culturen was dat - en niet op basis van een geschreven wet - usance. Wij vinden doorgaans dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, maar iedereen kent maatschappijen waarin dat niet zo is, ook al is dat gegeven niet gebaseerd op een expliciet wetsartikel. En zo voorts.

Ongeschreven "regels", "tradities", "mores" zijn altijd betrekkelijk, zijn altijd tijd- en cultuurgebonden - en ... dikwijls ook nog "groeps-gebonden" (ook in de Nederlandse cultuur zijn er al dan niet religieuze stromingen die de vrouw "een andere plaats toekennen" dan die van de dominante man).

3. En dat essentieel betrekkelijk zijn van het morele complex en onderdelen ervan leidt tot het onderliggende probleem.

De "trans" ziet zichzelf als volwaardige vrouw. Daarom achten sommige "transvrouwen" het moreel verantwoord om hun "voorgeschiedenis" privé te houden, ook als ze als sekswerkster werken. In dat laatste geval vinden veel potentiële klanten het dan weer moreel incorrect als zij hun "historie" privé houden.

4. Er is geen methode die wèlke morele opvatting dan ook omtovert van relatief naar absoluut. Beide opvattingen in casu zijn in principe gelijkwaardig. Gaat u nu roepen: nee, die van mij prevaleert, dan hoort u na uw geroep sommige "transdames" exact hetzelfde roepen.

Het "probleem", dat op deze pagina's zoveel emoties oproept, is feitelijk in diepste wezen ... onoplosbaar, hoeveel discussie u er ook tegenaan gooit.

Twee botsende moraliteiten. Elke potentiële sekszoeker dient zich dit te realiseren en kan hooguit leren goed uit zijn doppen te kijken als hij niet wil seksen met een zich niet als zodanig bekendmakende "transvrouw".

Want je zou nu toch de beste seks van je leven hebben meegemaakt en dan ontdekken dat ...

5. Iets niet zeggen is niet liegen. Is vanuit de morele opvatting van sommige "transdames" ook geen bedrog. Maar vraagt u als potentiële cliënt vóór uw ja-woord of een raamdame als meisje is geboren of niet, dan is het van tweeën een: ze liegt, of ze liegt niet.

Ook dat levert u niets op. Behalve dat u vanwege haar reactie op uw vraag mogelijkerwijs naar de EHBO moet met een blauw oog ...
 
Ja zo zit in het inderdaad.
Zinnetje over de beste sex van je leven en dan ontdekken dat...dat is een goeie. Ik wilde nog vragen hoe de sex was maar viel eigenlijk niet meer te praten. Pijnlijke vraag ook.
Ik zie dit " verzwijgen" ook niet als een misstand of misdaad.
 
De "trans" ziet zichzelf als volwaardige vrouw. Daarom achten sommige "transvrouwen" het moreel verantwoord om hun "voorgeschiedenis" privé te houden, ook als ze als sekswerkster werken. In dat laatste geval vinden veel potentiële klanten het dan weer moreel incorrect als zij hun "historie" privé houden.
Dit lijkt me idd de kern van de zaak. Alleen liegen die transdames zichzelf voor, dat is gewoon wetenschappelijk evident. En nog los daarvan: als ik vind dat mijn varkensvlees evenwaardig is aan schapenvlees, heb ik dan het recht om iemand waarvan ik kan vermoeden dat die moslim is varkensvlees voor te schotelen als schapenvlees?
 
Dit lijkt me idd de kern van de zaak. Alleen liegen die transdames zichzelf voor, dat is gewoon wetenschappelijk evident. En nog los daarvan: als ik vind dat mijn varkensvlees evenwaardig is aan schapenvlees, heb ik dan het recht om iemand waarvan ik kan vermoeden dat die moslim is varkensvlees voor te schotelen als schapenvlees?
nee
 
Juist. Ik heb weleens documentaires gezien over het lastige liefdesleven van een transseksueel. Wanneer je vertel je het aan je potentiële nieuwe partner? Vaak kiest men ervoor om het te vertellen voordat er sprake is van fysieke genegenheid. Het is duidelijk dat er anders veel minder kans is op een succesvolle relatie, zoiets achterhouden. Dat is veelzeggend.

Ik ben er helemaal voor dat mensen operaties/middelen kunnen krijgen, en ook ambtelijke aanpassingen kunnen laten doen. Dat is hun vrijheid, en die gaat tot waar die van de ander begint. Het helemaal niet melden is gewoon seksueel grensoverschrijdend gedrag, punt uit.
 
Juist. Ik heb weleens documentaires gezien over het lastige liefdesleven van een transseksueel. Wanneer je vertel je het aan je potentiële nieuwe partner? Vaak kiest men ervoor om het te vertellen voordat er sprake is van fysieke genegenheid. Het is duidelijk dat er anders veel minder kans is op een succesvolle relatie, zoiets achterhouden. Dat is veelzeggend.

Ik ben er helemaal voor dat mensen operaties/middelen kunnen krijgen, en ook ambtelijke aanpassingen kunnen laten doen. Dat is hun vrijheid, en die gaat tot waar die van de ander begint. Het helemaal niet melden is gewoon seksueel grensoverschrijdend gedrag, punt uit.
Ja en? Die transseksueel die als dvp werkt wil helemaal geen relatie met jou. Bij sommigen hoopt ze dat ze die nooit meer ziet. Dus die hele vergelijking van je slaat nergens op. Je bent hoogstens een uur binnen als je dat al redt en dan zou ze haar medische historie aan jou voorleggen? Wie denk je dat je bent? Je bent een klant. Mag zij dan ook vragen waarom je naar de hoeren gaat? En of je wel kredietwaardig bent?
Hoezo melden? Nogmaals hoeven ze niet. Niet verplicht en dus ook geen grensoverschrijdend gedrag. Dit verzin je toch niet? Jij stapt daar toch naar binnen? Of wordt je verplicht? En waarom stap je daar naar binnen? Omdat je een lekkere dame ziet. Of kijk je niet naar het uiterlijk?
En moet ze ook een bewijs van goed gedrag overleggen? Misschien wast ze wel geld wit voor een criminele bende die net een vergismoord heeft begaan. Je zit onzin te verkopen. Je bent ooit een keer gefopt of bang daarvoor door een transgender. O o wat erg zeg. Wordt eens volwassenen en stop anders met die hobby van je. Zeker als je het niet opmerkt dat je genept wordt.
 
Ja en? Die transseksueel die als dvp werkt wil helemaal geen relatie met jou. Bij sommigen hoopt ze dat ze die nooit meer ziet. Dus die hele vergelijking van je slaat nergens op.
Je mist het punt -alweer- volledig. Het gaat erom dat de dame heel goed weet dat ze relevante informatie achterhoudt. Dat ze geen relatie met een klant wil, heeft daar verder niets mee te maken. Het is een vergelijking, niet hetzelfde. Dat zegt het woord al een beetje.

Je bent hoogstens een uur binnen als je dat al redt en dan zou ze haar medische historie aan jou voorleggen? Wie denk je dat je bent? Je bent een klant. Mag zij dan ook vragen waarom je naar de hoeren gaat? En of je wel kredietwaardig bent?
Ik denk dat de klant een mens is, die ook eigen onvervreemdbare rechten heeft. En jazeker, kredietwaardigheid komt er wel bij te pas. Het niet alsof ze pas naderhand geld wil. Ze wil niet opgelicht worden.

Hoezo melden? Nogmaals hoeven ze niet. Niet verplicht en dus ook geen grensoverschrijdend gedrag. Dit verzin je toch niet? Jij stapt daar toch naar binnen? Of wordt je verplicht? En waarom stap je daar naar binnen? Omdat je een lekkere dame ziet. Of kijk je niet naar het uiterlijk?
Ah, omdat ik een lekkere dame zie? Zeg je dat nou zelf? Ik zie overigens ook een hoop vraagtekens. Maar op alle door mij gestelde vragen ben je de afgelopen dagen gemakshalve niet ingegaan. Je hebt het alleen maar over het juridische aspect. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes.

En moet ze ook een bewijs van goed gedrag overleggen? Misschien wast ze wel geld wit voor een criminele bende die net een vergismoord heeft begaan. Je zit onzin te verkopen. Je bent ooit een keer gefopt of bang daarvoor door een transgender. O o wat erg zeg. Wordt eens volwassenen en stop anders met die hobby van je. Zeker als je het niet opmerkt dat je genept wordt.
En ik zit onzin te verkopen? Ik heb ondertussen door dat niet alleen sommige transseksuelen, maar ook jij dit eigenlijk best kicken vind. Vandaar je aannames. Want je kent mij verder niet en je zegt heel wat toch? Anders had je dit bericht wellicht gezien:

 
Je mist het punt -alweer- volledig. Het gaat erom dat de dame heel goed weet dat ze relevante informatie achterhoudt. Dat ze geen relatie met een klant wil, heeft daar verder niets mee te maken. Het is een vergelijking, niet hetzelfde. Dat zegt het woord al een beetje.


Ik denk dat de klant een mens is, die ook eigen onvervreemdbare rechten heeft. En jazeker, kredietwaardigheid komt er wel bij te pas. Het niet alsof ze pas naderhand geld wil. Ze wil niet opgelicht worden.


Ah, omdat ik een lekkere dame zie? Zeg je dat nou zelf? Ik zie overigens ook een hoop vraagtekens. Maar op alle door mij gestelde vragen ben je de afgelopen dagen gemakshalve niet ingegaan. Je hebt het alleen maar over het juridische aspect. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes.


En ik zit onzin te verkopen? Ik heb ondertussen door dat niet alleen sommige transseksuelen, maar ook jij dit eigenlijk best kicken vind. Vandaar je aannames. Want je kent mij verder niet en je zegt heel wat toch? Anders had je dit bericht wellicht gezien:

Welke vragen? Welke vragen heb je mij gesteld?
Kom er maar mee.
Maar dan verwacht ik van jou ook antwoorden.
Het mes snijdt aan twee kanten.

Ik vind het kicken als jij bedonderd wordt? Nou nee ik hou me niet zo met jou leven bezig. Je overschat je zelf wel heel erg nu.
Ik heb het niet alleen over het juridische aspect hoewel dat haar het recht geeft zich niet als transgender te presenteren. Dat begrijp je blijkbaar nog steeds niet.
Nee ik heb het er ook over dat je zelf ook wel kunt zien of de dvp die je wat lijkt een transgender is. En zo niet dan kan je het ook vragen. Maar nee je moet alles aangereikt krijgen. Jij wil toch naar een dvp? Zelf geen verantwoording?

En hoezo relevante informatie achterhouden. De dame is van man naar vrouw gegaan. Volledig dus hormonen, operatie etc en dat krijg je niet zomaar. Daar gaat een compleet psychisch onderzoek aan vooraf. En dat is het zover. Ze is vrouw wat ze al vanaf kinds af aan wilde.
En dan zou je van jou en je maten tegen elke klant moeten zeggen dat ze transgender is?
Ben je compleet gek geworden. Tijd is geld bij de dames en die heeft echt geen zin om dat met klanten te bespreken afgezien van het risico te nemen dat ze klappen krijgt als ze bv naar huis gaat. De wet steunt ze niet voor niets daarin.
En dan zou je jou dat wel moeten vertellen?
Wie ben jij dan? En heb je nog het lef als ze dat niet wil grensoverschrijdend gedrag te noemen?

En een klant heeft rechten? Wat voor rechten?
Als je het er niet mee eens bent dan moet je zorgen dat die wet veranderd. NL in het wetboek staat wat je rechten zijn. En daar komt het op neer. Maar jij wil je eigen regels maken. Veel succes daarmee want je kans dat jij hierin je zin krijgt is 0% Het gaat niet gebeuren. En de transgenders gaan niet met een bord voor het raam of in de advertentie waarin staat dat ze transgender zijn. Ze gaan het ook niet tegen elke klant zeggen. En daar kan je boos om worden of je onrecht vindt aangedaan maar je hebt geen poot om op te staan. Je kijkt maar beter of je gaat het maar vragen als het je zo ontzettend hoog zit. Dat vragen zou ik zeker doen echt waar want welke vrouw wil nou niet de vraag krijgen of ze vroeger man was? Mooiste compliment wat je ze kan geven
 
Ah, omdat ik een lekkere dame zie? Zeg je dat nou zelf? Ik zie overigens ook een hoop vraagtekens. Maar op alle door mij gestelde vragen ben je de afgelopen dagen gemakshalve niet ingegaan. Je hebt het alleen maar over het juridische aspect. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes.
Patrick beantwoord vragen die hij niet wil beantwoorden met de stelling dat je het recht niet hebt om die vraag te stellen , en zijn eigen vragen beantwoordt hij zelf al vast voor het gemak

Bovendien lijkt hij van mening te zijn dat een discussie winnen geen zaak is van wie de beste argumenten heeft maar van wie het het langste volhoudt
 
Laatst bewerkt:
Welke vragen? Welke vragen heb je mij gesteld?
Kom er maar mee.
Maar dan verwacht ik van jou ook antwoorden.
Het mes snijdt aan twee kanten.
Zoals je ziet ben ik juist op jouw stellingen ingegaan. Dat heb je dus niet gelezen? Voor de vragen: Zie mijn vorige posts. Het zijn die zinnen met een vraagteken.

Ik vind het kicken als jij bedonderd wordt? Nou nee ik hou me niet zo met jou leven bezig. Je overschat je zelf wel heel erg nu.
Ik heb het niet alleen over het juridische aspect hoewel dat haar het recht geeft zich niet als transgender te presenteren. Dat begrijp je blijkbaar nog steeds niet.
Nee ik heb het er ook over dat je zelf ook wel kunt zien of de dvp die je wat lijkt een transgender is. En zo niet dan kan je het ook vragen. Maar nee je moet alles aangereikt krijgen. Jij wil toch naar een dvp? Zelf geen verantwoording?
Overschat ik mezelf? "Je zit onzin te verkopen. Je bent ooit een keer gefopt of bang daarvoor door een transgender. O o wat erg zeg. Wordt eens volwassenen en stop anders met die hobby van je. Zeker als je het niet opmerkt dat je genept wordt. " Dat zijn toch echt jouw woorden en aannames. En nu valt het je tegen dat ik kennelijk met liefde katoys bezoek. Of dat had je nog steeds niet begrepen. Je zegt dat iemand dat zelf kan zien, en anders kan vragen. Nu weet je ook wel dat er bij zitten die zeer goed gelukt zijn. En zelf vragen, even later zeg je weer dat je dat vooral moet doen, leuk compliment. Inderdaad. En door wiens gedrag komt dat?+

En hoezo relevante informatie achterhouden. De dame is van man naar vrouw gegaan. Volledig dus hormonen, operatie etc en dat krijg je niet zomaar. Daar gaat een compleet psychisch onderzoek aan vooraf. En dat is het zover. Ze is vrouw wat ze al vanaf kinds af aan wilde.
En dan zou je van jou en je maten tegen elke klant moeten zeggen dat ze transgender is?
Ben je compleet gek geworden. Tijd is geld bij de dames en die heeft echt geen zin om dat met klanten te bespreken afgezien van het risico te nemen dat ze klappen krijgt als ze bv naar huis gaat. De wet steunt ze niet voor niets daarin.
En dan zou je jou dat wel moeten vertellen?
Wie ben jij dan? En heb je nog het lef als ze dat niet wil grensoverschrijdend gedrag te noemen?

Dit is ondertussen zo vaak aan bod geweest en genuanceerd, dat ik een beetje moe wordt van je herhalingen. Je gaat nergens op in, en blijft alleen maar je stelling rondslingeren. Zo werkt een discussie niet.
Ik ben er helemaal voor dat mensen operaties/middelen kunnen krijgen, en ook ambtelijke aanpassingen kunnen laten doen. Dat is hun vrijheid, en die gaat tot waar die van de ander begint. Het helemaal niet melden is gewoon seksueel grensoverschrijdend gedrag, punt uit.
En een klant heeft rechten? Wat voor rechten?
Als je het er niet mee eens bent dan moet je zorgen dat die wet veranderd. NL in het wetboek staat wat je rechten zijn. En daar komt het op neer. Maar jij wil je eigen regels maken. Veel succes daarmee want je kans dat jij hierin je zin krijgt is 0% Het gaat niet gebeuren. En de transgenders gaan niet met een bord voor het raam of in de advertentie waarin staat dat ze transgender zijn. Ze gaan het ook niet tegen elke klant zeggen. En daar kan je boos om worden of je onrecht vindt aangedaan maar je hebt geen poot om op te staan. Je kijkt maar beter of je gaat het maar vragen als het je zo ontzettend hoog zit. Dat vragen zou ik zeker doen echt waar want welke vrouw wil nou niet de vraag krijgen of ze vroeger man was? Mooiste compliment wat je ze kan geven
En kijk: je gaat op niets anders in en hebt het alleen maar over het juridische aspect. Dat heb ik ook verder genuanceerd, maar ook dat is een van de dingen waar je niet inhoudelijk op ingaat. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes. Let maar op.
 
Patrick beantwoord vragen die hij niet wil beantwoorden met de stelling dat je het recht niet hebt om die vraag te stellen , en zijn eigen vragen beantwoordt hij zelf al vast voor het gemak

Bovendien lijkt hij van mening te zijn dat een discussie winnen geen zaak is van wie de beste argumenten heeft maar van wie het het langste volhoudt

Patrick beantwoord vragen die hij niet wil beantwoorden met de stelling dat je het recht niet hebt om die vraag te stellen , en zijn eigen vragen beantwoordt hij zelf al vast voor het gemak

Bovendien lijkt hij van mening te zijn dat een discussie winnen geen zaak is van wie de beste argumenten heeft maar van wie het het langste volhoudt
Jij vroeg aan mij wat ik leuk vond aan transgenders en daarvoor vrouwen laat staan?
Waar heb ik dat ooit gezegd. Je legt me constant woorden in de mond, je verdraait mijn woorden en liegt daarover.
Een discussie winnen? Er is niks te winnen of te verliezen. Wat jij wil en je maten: keurmerk, meldingsplicht ze moeten je vertellen dat ze transgenders zijn of dat moet in de advertentie of op het raam staan. Dat gaat niet gebeuren. Dat is niet eens mijn mening en ik heb daar ook niet voor gezorgd. Dat heeft de WETGEVER gedaan.
Je bent kansloos in die situatie. Ze hoeven het niet te doen en ze gaan het ook niet doen.
Laat dat even tot je doordringen. Dat ze van jou tandarts mogen worden is te bezopen voor woorden. Dat is vanzelfsprekend en daar ga jij niet over. Je commentaar over stoppelbaard was enorme onzin. Die kunnen ze niet meer krijgen door de hormonen. Ik zei al eerder dat je je moet inlezen want je maakt je zelf belachelijk met je onwetende commentaar.
Plus dat je jezelf overschat.
 
Zoals je ziet ben ik juist op jouw stellingen ingegaan. Dat heb je dus niet gelezen? Voor de vragen: Zie mijn vorige posts. Het zijn die zinnen met een vraagteken.


Overschat ik mezelf? "Je zit onzin te verkopen. Je bent ooit een keer gefopt of bang daarvoor door een transgender. O o wat erg zeg. Wordt eens volwassenen en stop anders met die hobby van je. Zeker als je het niet opmerkt dat je genept wordt. " Dat zijn toch echt jouw woorden en aannames. En nu valt het je tegen dat ik kennelijk met liefde katoys bezoek. Of dat had je nog steeds niet begrepen. Je zegt dat iemand dat zelf kan zien, en anders kan vragen. Nu weet je ook wel dat er bij zitten die zeer goed gelukt zijn. En zelf vragen, even later zeg je weer dat je dat vooral moet doen, leuk compliment. Inderdaad. En door wiens gedrag komt dat?+



Dit is ondertussen zo vaak aan bod geweest en genuanceerd, dat ik een beetje moe wordt van je herhalingen. Je gaat nergens op in, en blijft alleen maar je stelling rondslingeren. Zo werkt een discussie niet.
Ik ben er helemaal voor dat mensen operaties/middelen kunnen krijgen, en ook ambtelijke aanpassingen kunnen laten doen. Dat is hun vrijheid, en die gaat tot waar die van de ander begint. Het helemaal niet melden is gewoon seksueel grensoverschrijdend gedrag, punt uit.

En kijk: je gaat op niets anders in en hebt het alleen maar over het juridische aspect. Dat heb ik ook verder genuanceerd, maar ook dat is een van de dingen waar je niet inhoudelijk op ingaat. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes. Let maar op.
Het juridische aspect is waar het om draait. Dat snap je toch wel. Het niet melden noem je sexueel grensoverschrijdend gedrag. Toe maar grote woorden. En vrij beledigend naar echte slachtoffers daarvan. In ieder geval de wet zegt dat ze dat niet hoeven.
Waar moet ik op ingaan? Over jouw belachelijke commentaar over sexueel overschrijdend gedrag? Heb ik zojuist gedaan.
Of over je commentaar dat je zegt dat je als klant rechten hebt? Die heb je niet. En als je denkt van wel dan moet je aangifte doen. Let op als jij sexueel grensoverschrijdend gedrag constateerde ben je zelfs verplicht aangifte te doen. Heb je dat al gedaan?
Bezoek je katoeys? Nog meer zelfoverschatting. Nogmaals ik hou me niet met jou leven bezig. Zo interessant ben je niet en het intereseerd me echt niks wat je uitspookt. Bezoek je Katoeys? Nou leuk voor je maar mij boeit het niet. Heeft ook niks met dit topic te maken.
En je kan wel blijven herhalen constant maar herhalen dat transgenders het moeten melden naar klanten dat ze dat zijn. Alleen de wet denkt daar anders over. En dat verzin ik niet. Ook niet mijn mening maar een vaststaand feit
En dat jij en je medestanders zich opgelicht voelen omdat ze zonder het te weten bij een transgender zijn geweest is niet meer dan een deukje in je misplaatste ego. Ga er maar aangifte van doen. Of probeer die wet aan te passen.
Of misschien gewoon eens vragen als je het niet vertrouwd. Maar doen jullie dat? Nee. Ik heb het eerder gezegd. Dit topic komt elke keer wel op een prostitueeforum voor en elke keer weer hetzelfde liedje. Over herhaling gesproken.
En elke keer zijn de leden die hier over klagen kansloos. En dat is niet eens mijn mening maar een vaststaand feit.
 
En kijk: je gaat op niets anders in en hebt het alleen maar over het juridische aspect. Dat heb ik ook verder genuanceerd, maar ook dat is een van de dingen waar je niet inhoudelijk op ingaat. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes. Let maar op.

Waarvan akte. En hoe.
 
En kijk: je gaat op niets anders in en hebt het alleen maar over het juridische aspect. Dat heb ik ook verder genuanceerd, maar ook dat is een van de dingen waar je niet inhoudelijk op ingaat. Je hebt je groef gevonden en draait rondjes. Let maar op.

Waarvan akte. En hoe.
Er is niets anders om op in te gaan.
Je kan boos worden dat ze niet doen wat jij wil. Je kan boos worden omdat het niet op de advertentie sites wordt vermeld. Je kan erover discussiëren maar dat heeft geen zin.
Nogmaals ik heb die privacywet niet gemaakt. Dan moet je niet bij mij zijn. O en er is wel meer dat niet mag. Bv privégegevens van een dvp op een forum gooien zoals haar telefoonnummer of waar ze woont. In dit geval zijn er geen andere aspecten. Een transgender is niet verplicht om aan te geven of zij of hij transgender is.

Overigens jij gaat niet in op je sexueel grensoverschrijdend gedrag geneuzel hier. Je roept maar wat en in dit geval nog kwetsend naar de slachtoffers daarvan. Waar jij niet toe behoort. Je denkt dat je als klant rechten hebt wat niet waar is. Ga je ook niet op in. Je kruipt in een slachtofferrol wat ook te bezopen voor woorden is. Ga je ook niet op in. Je denkt te weten dat ik ergens op kick of dat ik het niet leuk vindt dat je katoeys bezoekt. Vrij arrogant overigens maar ook niet waar. Het boeit me niet. Net als het me niet boeit dat jullie zg opgelicht worden.
Aangifte daarvan doe je niet.
Aangifte van sexueel grensoverschrijdend gedrag doe je niet. Je praat grote woorden en verwacht van dvp's dat ze doen wat jij wil en of ze nou beschermt door de wet worden dringt maar niet tot je door. Je denkt dat de het om jou draait in de wereld maar dat is niet zo.

Maar laten we ermaar over ophouden. Want dit is zinloos. Ik zou zeggen wordt volwassen en accepteer dat niet alles gaat zoals jij dat wil.
Dit forum staat daar vol mee vooral over slechte dienstverlening en uiterlijk wat niet klopt. Dat mag je melden hier. Alleen dat een transgender niet aan jou kenbaar maakt dat ze een transgender is mag je hier niet melden. Net als je geen adressen en privé nummers van de dames mag vermelden hier. Gelukkig is die privacywet daarvoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom ik shemales verkies boven dvp's:

Ten eerste omdat ik dames gewoon zonder te betalen kan versieren en daar hele goede seks mee heb, veel betere seks dan met welke dvp die ik dan ook bezocht heb.

Ik ben echt puur "top" (heel sporadisch anders) en boeit het geen moer of een shemale een grote of kleine pik heeft net als of die hard of niet wordt tijdens de date. Wat ik geiler vindt aan shemales is dat je, in de meeste gevallen, merkt dat ze er even veel van genieten als jij. Ze zijn makkelijker in "extra's" en doen vrijwel nooit moeilijk over pzc en het belangrijkste: in pijpen zijn ze het allerbest. Waarschijnlijk omdat ze zelf ook een paal hebben en dus weten hoe en wat voelt?

Een volledig omgebouwde transgender vind ik, op een paar uitzonderingen na, niet veel aan. Die kutjes voelen hartstikke nep en het haalt het speciale er een beetje af.

Ik ben geen homo of biseksueel, ik vind mannen echt niks, maar ik vind een shemale enorm spannend. Overigens ken ik ook geen enkele homo die op shemales valt.


Maar ik kan me wel heel erg goed inbeelden waarom je je "genaaid" voelt als je denkt een meid te bezoeken wat achteraf een trans blijkt te zijn. Al heb je in mijn ogen dan weinig verstand van vrouwen want het verschil zie je toch echt wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan