“Dames” of omgebouwde mannen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergelijkingen kloppen van geen kant.
De transgenders die de volledige transitie hebben gedaan staan bij de burgerlijke stand te boek als vrouw en niet als man of ongebouwde man.
Je bezoekt dus een vrouw en geen man. Dat kan je dan wel roepen maar de wet zegt vrouw. Dus als je je opgelicht voelt moet je maar een advocaat in de arm nemen. Dat doen ze dan weer niet. Dus geen vorm van dwaling. Maar als je het al niet ziet of het niet vraagt dan moet je niet zeuren. Maar nee ze moeten hier............ -knip-

Tsja, de wet. Er is een verschil tussen wet en moraliteit. Er zijn wetten geweest die zeer immoreel waren, ook in Nederland. Dat is niet zaligmakend. Al vind ik het trouwens mooi dat iemand die in het verkeerde lichaam is geboren, dat voor de wet mag veranderen.

En het gaat er niet om of het juridisch klopt of niet. Uit mijn comment zou je moeten kunnen hebben gehaald dat ik het heb over of het moreel juist is het wel of niet te vermelden. Is een halve waarheid niet een hele leugen? We hebben het hier over mensen die hun lichaam verkopen. En het betreft hier een mannenlichaam waar aan gesleuteld is. Als zo iemand over duizend jaar wordt opgegraven, en er op de resten onderzoek wordt gedaan, zal eruit komen dat het om een man gaat, want biologisch is dat gewoon zo. Mannelijke heupen, grote aanhechtingsplekken voor de spieren,DNA. En het is een wandelaar zijn goed recht te weten wat voor vlees die in de kuip heeft.

Dit riekt naar woke zijn om het woke zijn, en niet in beginsel naar de rechten en plichten van alle betrokken partijen te kijken.
 
wat een geleuter , geef nu eens aan wat jij zo speciaal vind aan transseksuelen dat je er gewone vrouwen voor laat staan? maar dat doe je niet , je gaat weer een rant geven dat transseksuelen ook gewone vrouwen zijn en dat ik een of andere nazi Neanderthaler ben dat ik discrimineer en allle greatest hits die je hierboven al 20 keer hebt afgespeeld
Als er geen verschil is hoef jij geen transseksuelen te bezoeken en als er wel verschil is hoef ik daar geen genoegen mee te nemen
Wat brabbel je zelf nu weer? Elke keer weer die woorden in mijn mond proberen te leggen. Kan je niet met betere argumenten komen?
Waar zeg ik dat ik transsexuelen speciaal vindt dat ik er gewone vrouwen voor laat staan? Waar dan? Waar staat dat? Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb drie ex vrouwen en nu een vriendin die het prima vindt dat ik af en toe een shemale bezoek. Alleen wel eentje die niet volledig is omgebouwd. Vraag me nu af waarom ik me eigenlijk voor jou moet verantwoorden en je leugens recht moet zetten.
En ik geef geen rant, is daar geen Nederlands woord voor? Jij doet je heel ruimdenkend voor want een transseksueel mag van jou zelfs tandarts worden!!! Wow!! Man lees dat eens terug en dan zie je wat voor bullshit dat is. Dat zeg je toch niet man. Hoe haal je het in je hoofd.

Maar ik snap het probleem wel. Je wandelt regelmatig. Misschien geen relatie of wel maakt niet uit. En bij dat wandelen geloof het of niet horen teleurstellingen bij. Dame valt tegen, date is niet zoals je verwacht etc. En dan wordt je er ook nog eens ingeluisd door een transgender die in jouw ogen een man is die zich als een vrouw voordoet. Kan je niks aan doen maar dan ook helemaal niks. Ze is niet strafbaar, ze hoeft het niet aan te geven en ze hoeft het niet in haar advertentie te zetten of een keurmerk te hebben. Kortom ze hoeft jou niet uit te leggen dat ze ooit een man is. En dat steekt. En dan komt er hier een topic over met gelijkgestemden. Verandert niks aan de situatie want een wetgever en zeker niet die dvp gaan dat niet doen.
En dan kom ik nog die zegt dat je niet moet zeuren en geen poot hebt om op te staan. Wil je natuurlijk niet horen maar ik vertel je wel de realiteit. De vinger op de zere plek zeg maar. Grappig dat je over een rant begon. Lees je eigen teksten nog maar eens na. En ook dat elke keer woorden in mijn mond proberen te leggen als je geen argumenten meer hebt.

Voor degenen die willen melden hier dat een dvp die als vrouw adverteerd of achter de ramen zit als ongebouwde ontmaskeren: lees die privacy wet even door. En ook het Nikki de Jager verhaal.
Dat kan juridisch nog wel eens verkeerd voor je uitpakken.
 
@ome aad, laat maar, het is zonde van je tijd om met @Patrick Was hier over in discussie te gaan. Voor hem is er geen verschil tussen een als vrouw geboren vrouw of een als man geboren "vrouw" en hij vind het vreemd dat niet iedereen daar zo over denkt.
 
Tsja, de wet. Er is een verschil tussen wet en moraliteit. Er zijn wetten geweest die zeer immoreel waren, ook in Nederland. Dat is niet zaligmakend. Al vind ik het trouwens mooi dat iemand die in het verkeerde lichaam is geboren, dat voor de wet mag veranderen.

En het gaat er niet om of het juridisch klopt of niet. Uit mijn comment zou je moeten kunnen hebben gehaald dat ik het heb over of het moreel juist is het wel of niet te vermelden. Is een halve waarheid niet een hele leugen? We hebben het hier over mensen die hun lichaam verkopen. En het betreft hier een mannenlichaam waar aan gesleuteld is. Als zo iemand over duizend jaar wordt opgegraven, en er op de resten onderzoek wordt gedaan, zal eruit komen dat het om een man gaat, want biologisch is dat gewoon zo. Mannelijke heupen, grote aanhechtingsplekken voor de spieren,DNA. En het is een wandelaar zijn goed recht te weten wat voor vlees die in de kuip heeft.

Dit riekt naar woke zijn om het woke zijn, en niet in beginsel naar de rechten en plichten van alle betrokken partijen te kijken.
Nee een wandelaar heeft dat goed recht niet. Toest het maar bij een advocaat. Ik weet het antwoord al: risico van het vak. In dit geval hobby.
Net voor corona was er een uitzending op tv over Monuta. Uitvaartonderneming. Een van de dingen was dat ze kisten inlichten voor 150 euro en die weer verkochten voor 900. Niet netjes? Ja. Strafbaar? Nee.
Je bent er zelf bij. Niemand dwingt je bij een dvp naar binnen te stappen. Sterker nog wees blij dat het legaal is hier.
 
@ome aad, laat maar, het is zonde van je tijd om met @Patrick Was hier over in discussie te gaan. Voor hem is er geen verschil tussen een als vrouw geboren vrouw of een als man geboren "vrouw" en hij vind het vreemd dat niet iedereen daar zo over denkt.
Voor de wet is dat verschil er niet. Wat is dat toch met elke keer proberen woorden in mijn mond te leggen? Heb je geen argumenten?
 
@Rony80 Ik vind het wel leuk een dergelijke spreektaal-gedachtendiaree te lezen. Zoals nadat ik het over dwaling heb in de navolgende berichten het juridisch apsect opeens steeds terugkomt, daarna nog even ongefundeerd op de man af mijmeren, en dan out of nowhere over ontmaskeren beginnen en het, jawel, juridische aspect daarvan. Fascinerend, echt achter elkaar opgeschreven en gepost.

Zie je ook zijn antwoord op mijn bericht? Totaal geen leesbegrip, en neemt alles zo letterlijk als maar kan, en kan waarschijnlijk ook alleen maar dat.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkingen kloppen van geen kant.
De transgenders die de volledige transitie hebben gedaan staan bij de burgerlijke stand te boek als vrouw en niet als man of ongebouwde man.
Je bezoekt dus een vrouw en geen man. Dat kan je dan wel roepen maar de wet zegt vrouw. Dus als je je opgelicht voelt moet je maar een advocaat in de arm nemen. Dat doen ze dan weer niet. Dus geen vorm van dwaling. Maar als je het al niet ziet of het niet vraagt dan moet je niet zeuren. Maar nee ze moeten hier een keurmerk hebben van sommigen of het aangeven dat ze dat zijn. Wat is voor gelul? Als je gaat daten ga je dat dan ook vragen of vraag je of ze vroeger prostituee waren?
Geen idee in wat voor wereld deze heren leven maar het klinkt heel erg zielig.
Ook dat zeggen dat ze met hun lichaam mogen doen wat ze willen en dat ze ook bv tandarts mogen zijn. Wow!!! Wat grootmoedig!!! Top zeg!!
Dat doet me denken aan een baas die ooit zei dat ik thuis mocht doen wat ik wilde. Geweldig zeg.
Of de zeer ruimdenkende collega met een enorme bierbuik die niks tegen homo's had zolang ze maar niet aan hem zaten!! Kijk mij eens ruimdenkend zijn!! Mijn antwoord was altijd waarom denk je dat ze aan je willen zitten. Vrouwen willen dat niet eens. Gelijk terug in zijn hok.

Ik heb wel even de wetgever en beleidsmakers gebeld vannacht met de mededeling als dat niet veranderd er gewoon dvp bezoekers stoppen met hun hobby want het trauma kan te groot worden.

En wat een verassing dat er transsexuelen erop kicken als het lukt. Er zijn er een aantal daardoor verrot geslagen en zelfs doden gevallen.

O en die Davidster: jullie komen daarmee met je keurmerk en verplicht melden dat ze vroeger man waren. Jullie willen dat hoewel dat tegen de wet is. Je moest je doodschamen met die selectieve verontwaardiging.
Je hebt absoluut gelijk dat het wettelijk en waarschijnlijk ook juridisch is toegestaan om als TS klanten te 'foppen' en dat het dus officieel gezien uiteindelijk de onderzoeksplicht is van de klant. Niemand hier zal dat denk ik ook betwisten dus dan zijn we het daarover eens.

De vraag is echter: getuigt dit wel van goede zeden? Dat staat los van de wet. Tenzij je de Nederlandse wet beschouwt als hét morele uitgangspunt.
 
Wat brabbel je zelf nu weer? Elke keer weer die woorden in mijn mond proberen te leggen. Kan je niet met betere argumenten komen?
Waar zeg ik dat ik transsexuelen speciaal vindt dat ik er gewone vrouwen voor laat staan? Waar dan? Waar staat dat? Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb drie ex vrouwen en nu een vriendin die het prima vindt dat ik af en toe een shemale bezoek. Alleen wel eentje die niet volledig is omgebouwd. Vraag me nu af waarom ik me eigenlijk voor jou moet verantwoorden en je leugens recht moet zetten.
En ik geef geen rant, is daar geen Nederlands woord voor? Jij doet je heel ruimdenkend voor want een transseksueel mag van jou zelfs tandarts worden!!! Wow!! Man lees dat eens terug en dan zie je wat voor bullshit dat is. Dat zeg je toch niet man. Hoe haal je het in je hoofd.

Maar ik snap het probleem wel. Je wandelt regelmatig. Misschien geen relatie of wel maakt niet uit. En bij dat wandelen geloof het of niet horen teleurstellingen bij. Dame valt tegen, date is niet zoals je verwacht etc. En dan wordt je er ook nog eens ingeluisd door een transgender die in jouw ogen een man is die zich als een vrouw voordoet. Kan je niks aan doen maar dan ook helemaal niks. Ze is niet strafbaar, ze hoeft het niet aan te geven en ze hoeft het niet in haar advertentie te zetten of een keurmerk te hebben. Kortom ze hoeft jou niet uit te leggen dat ze ooit een man is. En dat steekt. En dan komt er hier een topic over met gelijkgestemden. Verandert niks aan de situatie want een wetgever en zeker niet die dvp gaan dat niet doen.
En dan kom ik nog die zegt dat je niet moet zeuren en geen poot hebt om op te staan. Wil je natuurlijk niet horen maar ik vertel je wel de realiteit. De vinger op de zere plek zeg maar. Grappig dat je over een rant begon. Lees je eigen teksten nog maar eens na. En ook dat elke keer woorden in mijn mond proberen te leggen als je geen argumenten meer hebt.

Voor degenen die willen melden hier dat een dvp die als vrouw adverteerd of achter de ramen zit als ongebouwde ontmaskeren: lees die privacy wet even door. En ook het Nikki de Jager verhaal.
Dat kan juridisch nog wel eens verkeerd voor je uitpakken.
Dus je bezoekt helemaal geen transgenders , hoe weet je dan dat er helemaal geen verschil is
Omdat dat wettelijk zo vastgesteld is ? Hebben de verantwoordelijke wetgevers soms 5 gewone vrouwen en 5 transseksuelen voor een gangbang over laten komen om tot een conclusie te komen ?
Als ik uit eten ga bij een restaurant wat "de Chinese muur " heet , Chinese lettertekens op de gevel heeft , rode lampionnen aan het plafond en Aziatisch lijkend personeel mag ik dan aannemen dat ik daar een Babi pangang kan bestellen? En als ik dan wegloop omdat er alleen pizza's en pasta gerechten op het menu staan discrimineer ik dan Italianen ?
 
Ik zag laatst Kelly van Big Brother tussen de vrouwen staan mannen in de maling nemen. Als de mannen eens wisten dat zij een man was dan ging bijna niemand bij haar naar binnen. Maar in de ogen van Kelly zijn het toch maar toeristen die in de maling genomen mogen worden.
Degoutant gewoon 😠
En de wokies alles maar goedpraten en ons als neanderthaler voorstellen. Vraag me af of ze ook zo reageren als ik morgen varkensvlees als hallal vlees ga verkopen :confused:

Gender ≠ geslacht. Die Kelly is qua gender misschien een vrouw, qua biologisch geslacht zal ze dat nooit zijn, wat er ook op haar id-kaart moge staan. Onbegrijpelijk blijkbaar voor sommige woke helden die in hun identiteitstheoretiseren losgeslagen zijn van de realiteit. Jammer genoeg zijn die ook ruimschoots aanwezig in de politiek, dus wettelijk hebben we wsl geen poot om op te staan. Dat is een observatie, geen element in de verdediging van dergelijk gedrag als dat van Kelly. Er zijn tal van wetten die meer het resultaat zijn van politieke koehandel, apathie van de meerderheid of van profileringsdrang van enkelingen dan dat ze het resultaat zijn van ethisch-wetenschappelijke analyse.

En ik heb idd nergens het recht om te discrimineren op gender en/of geslacht, behalve in sekswerk. Heel deze discussie lijkt me dan ook overduidelijk. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken, er is een reden waarom @Patrick Was bij mij al op de negeerlijst stond...
 
Laatst bewerkt:
Degoutant gewoon 😠
En de wokies alles maar goedpraten en ons als neanderthaler voorstellen. Vraag me af of ze ook zo reageren als ik morgen varkensvlees als hallal vlees ga verkopen :confused:

Gender ≠ geslacht. Die Kelly is qua gender misschien een vrouw, qua biologisch geslacht zal ze dat nooit zijn, wat er ook op haar id-kaart moge staan. Onbegrijpelijk blijkbaar voor sommige woke helden die in hun identiteitstheoretiseren losgeslagen zijn van de realiteit. Jammer genoeg zijn die ook ruimschoots aanwezig in de politiek, dus wettelijk hebben we wsl geen poot om op te staan. Dat is een observatie, geen element in de verdediging van dergelijk gedrag als dat van Kelly. Er zijn tal van wetten die meer het resultaat zijn van politieke koehandel, apathie van de meerderheid of van profileringsdrang van enkelingen dan dat ze het resultaat zijn van ethisch-wetenschappelijke analyse.

En ik heb idd nergens het recht om te discrimineren op gender en/of geslacht, behalve in sekswerk. Heel deze discussie lijkt me dan ook overduidelijk. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken, er is een reden waarom @Patrick Was bij mij al op de negeerlijst stond...
Kijk dat kelly vrouw wilt zijn of zich vrouw wilt voelen is haar leven dus haar probleem maar dat ze onwetende mannen belazerd vind ik niet kunnen. Maar de wet staat aan haar kant dus ze kan doen wat ze wil en zonder gestraft te worden helaas.
 
En al die mannen hier, die hun vrouw of vriendin belazeren?
Want als de insteek "boontje komt om zijn loontje " is gaat datzelfde antwoord ook op voor wandelaars die afgeperst worden , dames die vooruit laten betalen en dan niet op komen dagen, dames die op Kinky of sexjobs gejatte foto's plaatsen en nog wel een paar dozijn topics hier op het forum
 
Dus je bezoekt helemaal geen transgenders , hoe weet je dan dat er helemaal geen verschil is
Omdat dat wettelijk zo vastgesteld is ? Hebben de verantwoordelijke wetgevers soms 5 gewone vrouwen en 5 transseksuelen voor een gangbang over laten komen om tot een conclusie te komen ?
Als ik uit eten ga bij een restaurant wat "de Chinese muur " heet , Chinese lettertekens op de gevel heeft , rode lampionnen aan het plafond en Aziatisch lijkend personeel mag ik dan aannemen dat ik daar een Babi pangang kan bestellen? En als ik dan wegloop omdat er alleen pizza's en pasta gerechten op het menu staan discrimineer ik dan Italianen ?
Ik bezoek geen transgenders? Lezen is ook een vak maar laat maar. Dat je mijn woorden verdraait is blijkbaar standaard.
En ik zeg ook nergens dat je niet mag weglopen.
Waar zeg ik dat? Antwoord misschien van je?
Ik zeg alleen dat jij en nog een paar het wel kunnen vergeten dat er een keurmerk moet komen of dat ze dan moeten aangeven dat ze vroeger man waren. Gaat niet gebeuren.
En waar zeg ik dat je discrimineert? Waar staat dat? Verdraaien van woorden en woorden in mijn mond leggen.. Ik zeg alleen dat je niet zo moet zeuren als je een keer zoiets meemaakt en dat je dat keurmerk of wat dan ook wel kan vergeten..
Ze gaan echt niet in de advertentie of op het raam zetten van ik was vroeger man.
Hoeven ze niet en jij kan dat niet eisen. Zo simpel is het.
 
Want als de insteek "boontje komt om zijn loontje " is gaat datzelfde antwoord ook op voor wandelaars die afgeperst worden , dames die vooruit laten betalen en dan niet op komen dagen, dames die op Kinky of sexjobs gejatte foto's plaatsen en nog wel een paar dozijn topics hier op het forum
Nee dat is het risico van je hobby. Nergens staat boontje komt om zijn loontje. Dat risico moet je incalculeren.
 
Ik bezoek geen transgenders? Lezen is ook een vak maar laat maar. Dat je mijn woorden verdraait is blijkbaar standaard.
En ik zeg ook nergens dat je niet mag weglopen.
Waar zeg ik dat? Antwoord misschien van je?
Ik zeg alleen dat jij en nog een paar het wel kunnen vergeten dat er een keurmerk moet komen of dat ze dan moeten aangeven dat ze vroeger man waren. Gaat niet gebeuren.
En waar zeg ik dat je discrimineert? Waar staat dat? Verdraaien van woorden en woorden in mijn mond leggen.. Ik zeg alleen dat je niet zo moet zeuren als je een keer zoiets meemaakt en dat je dat keurmerk of wat dan ook wel kan vergeten..
Ze gaan echt niet in de advertentie of op het raam zetten van ik was vroeger man.
Hoeven ze niet en jij kan dat niet eisen. Zo simpel is het.
Waar zeg ik dat ik een keurmerk wil? je verwart me met een ander ,jij zegt dat je shemales bezoekt die niet of niet geheel omgebouwd zijn , vergeef me mijn onwetendheid maar is dat niet wat anders als een compleet omgebouwde transgender die voor een vrouw doorgaat ? compleet met wat voor een vagina door moet gaan ?
Een niet omgebouwde shemale compleet met snikkel zou ik bij het uitkleden namelijk vrij snel als man herkennen , of ik moet wel erg dronken zijn
Het zou kunnen dat ik de juiste aanduidingen voor de verschillende types van transgenders door elkaar gooi, dat is niet omdat ik dom ben maar gewoon omdat ik me bij gebrek aan interesse in deze tak van sport hier niet in verdiept heb , één ding weet ik wel : als ik naar de dames ga wil ik ook een dame
 
Een keurmerk lijkt mij best een goed plan. voor iedereen die zijn lichaam verkoopt,:)
Slecht plan. Bovendien: niemand verkoopt zijn/haar lichaam, anders had ik inmiddels al enkele tientallen lichamen van sekswerkers thuis...:eek: Een DvP levert een betaalde dienst. Door te zeggen dat iemand "zijn lichaam verkoopt" draag je naar mijn mening bij aan een achterhaald en negatief beeld van sekswerk zoals dat door tegenstanders van prostitutie geframed wordt. Geen mens zegt toch dat bijvoorbeeld een bouwvakker zijn lichaam verkoopt, of een juriste haar geest?
 
Laatst bewerkt:
Door te zeggen dat iemand "zijn lichaam verkoopt" draag je naar mijn mening bij aan een achterhaald en negatief beeld van sekswerk zodat dat door tegenstanders van prostitutie geframed wordt. Geen mens zegt toch dat bijvoorbeeld een bouwvakker zijn lichaam verkoopt, of een juriste haar geest?
Juist! Het lijkt of sommige wandelaars hun eigen gedrag dermate verafschuwen dat ze de verleidelijke vrouwen de schuld geven en hen dan willen beschimpen. Een zeer ongelukkig zelfbeeld projecteren op de pracht dames ;-)
 
Waar zeg ik dat ik een keurmerk wil? je verwart me met een ander ,jij zegt dat je shemales bezoekt die niet of niet geheel omgebouwd zijn , vergeef me mijn onwetendheid maar is dat niet wat anders als een compleet omgebouwde transgender die voor een vrouw doorgaat ? compleet met wat voor een vagina door moet gaan ?
Een niet omgebouwde shemale compleet met snikkel zou ik bij het uitkleden namelijk vrij snel als man herkennen , of ik moet wel erg dronken zijn
Het zou kunnen dat ik de juiste aanduidingen voor de verschillende types van transgenders door elkaar gooi, dat is niet omdat ik dom ben maar gewoon omdat ik me bij gebrek aan interesse in deze tak van sport hier niet in verdiept heb , één ding weet ik wel : als ik naar de dames ga wil ik ook een dam

Waar zeg ik dat ik een keurmerk wil? je verwart me met een ander ,jij zegt dat je shemales bezoekt die niet of niet geheel omgebouwd zijn , vergeef me mijn onwetendheid maar is dat niet wat anders als een compleet omgebouwde transgender die voor een vrouw doorgaat ? compleet met wat voor een vagina door moet gaan ?
Een niet omgebouwde shemale compleet met snikkel zou ik bij het uitkleden namelijk vrij snel als man herkennen , of ik moet wel erg dronken zijn
Het zou kunnen dat ik de juiste aanduidingen voor de verschillende types van transgenders door elkaar gooi, dat is niet omdat ik dom ben maar gewoon omdat ik me bij gebrek aan interesse in deze tak van sport hier niet in verdiept heb , één ding weet ik wel : als ik naar de dames ga wil ik ook een dame
Als je aan zo'n discussie begint moet je het toch weten waarover je het hebt?
Maar goed. Als je naar een dame wil dan moet je daar ook heengaan. Niemand zegt dat je bij een transgender naar binnen moet. Doe jezelf.
Alleen jij wil dat ze dat aangeven. Dat gaat niet gebeuren omdat ze zichzelf als vrouw zien net als de wet dat ook doet.
Dus of beter kijken, misschien een bril kopen.
En pech voor jou: het is geen oplichting. Nogmaals voor de wet zijn ze vrouw dus over oplichting hoef je niet te beginnen. Kansloos.
Dus een gevalletje van jammer joh.
Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
 
Dus als er mannen zijn die vreemdgaan waar ik trouwens niet onder val dan heeft een omgebouwde vrouw het recht om mij te belazeren en keur jij dat goed? Niet echt eerlijk vind je niet.
Aha! Jij legt een ander woorden in de mond (zoals "dus" en "recht") en bent het vervolgens zéér oneens daarmee. Je bent in discussie met jezelf ;-)
Voordeel is dat je er ook in je eentje weer goed uit kunt komen ;-)
 
Als je aan zo'n discussie begint moet je het toch weten waarover je het hebt?
Waarom zou ik de fijne details moeten weten van iets waar ik nog niet de geringste belangstelling voor heb ? Deze discussie gaat niet over de verschillende benamingen of fases waarin de "verbouwing gevorderd " is , het gaat over DVP s die hun geslacht hebben laten veranderen en in hoeverre ze dat even aan een potentiële klant zouden moeten melden
Ik hoef toch geen gespecialiseerde chirurg te zijn om daar een mening over te hebben? ik hoef toch ook geen gynaecoloog te zijn om te mogen beffen

Maar goed , ik begrijp dus dat je wel degelijk bewust transgenders bezoekt dan ,Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om uit te leggen wat het verschil is met een echte dame als ervaringsdeskundige ?

Hoe de wettelijke status is die telkens aangehaald wordt vind ik totaal niet relevant , het zijn geen zaken waar iemand een rechtszaak voor gaat aanspannen zelfs als er een kans zou zijn om die te winnen tenslotte , het is gewoon een principe van consumentenvoorlichting

Het zijn wettelijk gezien vrouwen en dat staat in hun paspoort , Ja , en ? Een brommer was vroeger wettelijk een rijwiel met hulpmotor waarmee je moest kunnen fietsen , wel eens geprobeerd met een Zundapp ks 50 een kilometertje te fietsen ? dan wist je gauw genoeg dat die definitie klinklare nonsens was
 
Je maakt rare vergelijkingen. Je wil discussiëren over dit onderwerp en dan denk ik dat het handig is dat je wat van een transgender afweet. Die BB Kelly heeft het daar vaak over gehad. Google en je leest het uit eerste hand.

Moet ik het verschil nog uitleggen? Biologisch?
Hallo? En volgens mij zeg ik hier dat ik transgenders bezoek die nog niet die volledige transitie hebben gedaan. Ik weet het niet hoor maar lezen is blijkbaar ook een vak. En vanwaar die interesse? Was je van plan er eentje te bezoeken.

Ja die wettelijke status is wel relevant. Want er is er hier eentje die een keurmerk wil. Verzin het maar eens. Jij wil dat ze het aangeven of tegen je zeggen. En dat hoeven ze niet volgens de wet. Dus wat jij wil is niet relevant. Sterker nog de wet en ook de dames intereseerd het geen ene moer wat jij wil en de wet steunt ze daarin.
Jij gaat naar een dvp dus jij bent verantwoordelijk. Zo simpel is het. Als je het niet vertrouwd kan je weglopen en je kan het ook vragen. Dat vragen is wel een dingetje denk ik. Stel je voor je ziet een aantrekkelijke dame maar je denkt het kon wel eens een man geweest zijn. Ja weglopen is ook wat dus je besluit het te vragen. Dame is even verast maar daarna pakt ze al scheldend haar pepperspray of verdedigingsverfbusje en daar ga je. Is een " echte" vrouw die zich zwaar beledigd voelt. Of een transgender die zich bedreigt voelt. Doe je dat bij een privedame smijt ze de telefoon erop of ze zegt kom maar en dat vriendje mept je in elkaar
Dat is wel een risico. Dat vragen dus. Daarom wil jij het van te voren weten wat dus niet gast gebeuren. Je wil eigenlijk risicoloos wandelen.
Zonder dat je bij een transgender binnenloopt. Gaat niet gebeuren. Jammer voor jou.
 
Je maakt rare vergelijkingen.
Zoals ik het lees ligt Aad gewoon heel erg met zichzelf overhoop en dan helpt het niet als wij met hem/hen mee discussiëren. Wanneer Aad er uit is met zijn seksuele identiteit is er verder geen probleem meer ;-)
Hier moeten we begripvol en tolerant zijn jegens hem, denk ik. Dan blijft het ook gezellig.
 
Je maakt rare vergelijkingen. Je wil discussiëren over dit onderwerp en dan denk ik dat het handig is dat je wat van een transgender afweet. Die BB Kelly heeft het daar vaak over gehad. Google en je leest het uit eerste hand.

Moet ik het verschil nog uitleggen? Biologisch?
Hallo? En volgens mij zeg ik hier dat ik transgenders bezoek die nog niet die volledige transitie hebben gedaan. Ik weet het niet hoor maar lezen is blijkbaar ook een vak. En vanwaar die interesse? Was je van plan er eentje te bezoeken.

Ja die wettelijke status is wel relevant. Want er is er hier eentje die een keurmerk wil. Verzin het maar eens. Jij wil dat ze het aangeven of tegen je zeggen. En dat hoeven ze niet volgens de wet. Dus wat jij wil is niet relevant. Sterker nog de wet en ook de dames intereseerd het geen ene moer wat jij wil en de wet steunt ze daarin.
Jij gaat naar een dvp dus jij bent verantwoordelijk. Zo simpel is het. Als je het niet vertrouwd kan je weglopen en je kan het ook vragen. Dat vragen is wel een dingetje denk ik. Stel je voor je ziet een aantrekkelijke dame maar je denkt het kon wel eens een man geweest zijn. Ja weglopen is ook wat dus je besluit het te vragen. Dame is even verast maar daarna pakt ze al scheldend haar pepperspray of verdedigingsverfbusje en daar ga je. Is een " echte" vrouw die zich zwaar beledigd voelt. Of een transgender die zich bedreigt voelt. Doe je dat bij een privedame smijt ze de telefoon erop of ze zegt kom maar en dat vriendje mept je in elkaar
Dat is wel een risico. Dat vragen dus. Daarom wil jij het van te voren weten wat dus niet gast gebeuren. Je wil eigenlijk risicoloos wandelen.
Zonder dat je bij een transgender binnenloopt. Gaat niet gebeuren. Jammer voor jou.
De wereldvisie van BB Kelly interesseert me geen zak , en als jij je mening vormt aan de hand van wat publiciteitsgeile real life celebrities van de toestand van de wereld vinden raad ik je aan om je blikveld wat te verruimen
Het is wat mij aangaat heel simpel , als jij alleen transgenders bezoekt die geen volledige transitie hebben ondergaan kan je dus ook niet weten of wippen met één die dat wel gedaan heeft overeen komt met een echte vrouw , maar dat weet je dus niet dus hoef je je ook niet op te werpen als ervaringsdeskundige
Ik persoonlijk heb het nooit over een keurmerk gehad , dat kan je zelf nalezen maar dat doe je waarschijnlijk niet dus zal je met mijn woord genoegen moeten nemen
Een keurmerk met een Davidsster vergelijken is er echter ver overheen , dat doen we met de keurmerken van de BOVAG en de Nederlandse vereniging van huisvrouwen ook niet

Als er in een RLD 100 vrouwen zitten waarvan er misschien 4 transgender zijn is het natuurlijk flauwekul om aan al die 96 andere te vragen of ze wel helemaal 100% vrouw zijn , dan kan je ze wel van te voren een vragenlijst in laten vullen met allerlei andere dingetjes en mogelijkheden die ze wel of niet aanbieden ook
Vandaar ook mijn Chinees restaurant vergelijking , ga je daar binnen dan heb je een bepaald verwachtingspatroon en als daar op de omschreven manier niet aan voldaan wordt is dat vreemd nergens zeg ik overigens dat Chinese restaurants geen Italiaanse chefkok mogen hebben , maar het is gewoon niet handig dan om dat niet naar de consument toe te communiceren

Serieuze ondernemers interesseert het overigens wel degelijk een moer wat hun klanten willen of de wet ze daar nu in steunt of niet , een tevreden klant is een terugkerende klant namelijk
Maar goed je mag van mij het laatste woord hebben als je daar gelukkig van wordt want om hetzelfde verhaal nou nog 10 keer te vertellen heeft ook weinig zin , we worden het toch niet eens

Ik wens je een prettige dag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan