Erotic1964
Wandelaar
- 29
- 17/08/22
- 19
Welke dames ontvangen aan de rand van Brugge waar parkeren geen probleem is ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet niet wat je onder de rand van Brugge verstaat maar Sophia Sweet ontvangt in Sint-Pieters, niet ver van de Renault garage. Gratis parkeerplaatsen daar meer dan genoeg!Welke dames ontvangen aan de rand van Brugge waar parkeren geen probleem is ?
Ja het adresje van Sophia en Liz ken ik al, maar ik zie dat er nog andere DVP's in Brugge ontvangen en in de binnen stad is dat niet te doen, daarom ik eens informeer welke DVP's in de rand ontvangenIk weet niet wat je onder de rand van Brugge verstaat maar Sophia Sweet ontvangt in Sint-Pieters, niet ver van de Renault garage. Gratis parkeerplaatsen daar meer dan genoeg!
![]()
Recensie - Sophia, Ingelmunster (vh Brugge)
Vorige week afgesproken met deze dame. Was een leuke en aparte ervaring. Eerst en vooral was ze super aangenaam in de omgang bij het binnenkomen. In feite zouden er hier ook punten of sterren op gegeven moeten worden. Dan gaf ik hiervoor wel een 5. Ze was gewoon vriendelijk en geraakten...www.girlsreview.nl
Ben benieuwd naar de andere tips van de mede wandelaars, want ben ook niet zo fan van dat rondrijden om een plekje te vinden, of nog erger, te voet moeten zoeken naar het adres![]()