Recensie Adela, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bram123

Wandelaar
60
08/11/22
15
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/adelaa-party-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Collega's,
Tijdje geleden heb ik deze dame bezocht in Gent. Toen ontving ze ergens op hotel. Mooie kamer met alle comfort 😄.
Het was het meisje van de foto's. Zeer mooi en slank meisje. Ze spreekt goed Engels.
Echter, van bij het begin was ze redelijk afstandelijk, dit is spijtig genieg niet veranderd tijdens de date. Misschien ook wel omdat ik awkward en sociaal incapabel kan zijn 🤪.
Persoonlijk kus ik graag tijdens een date, hier kreeg ik spijtig genoeg geen kans toe. Ze begon met een blowjob waarna ze me reverse cowgirl heeft bereden. Beide vond ik wel goed.
Ik vroeg voor missio maar ze weigerde dit gezien "het pijn zal doen". Ik weet niet of ze bij mij of bij haar bedoelde.
Doggy was geen probleem, gezien ze wel heel strak was duurde het ook niet lang voordat mijn kruid verschoten was. Voor en na de daad heb ik kunnen douchen.
Conclusie: al bij al wel oke-date, maar zeker geen topper. Ga vooral zelf op ontdekking 😉
 
Door haar gezicht op naaktfoto nr 6/12, begon ik opeens te vrezen dat het een omgebouwde man was ... totaal verkeerd dan toch ?
Hygiëne: voldoende ... klinkt ook niet aantrekkelijk ?
Nee hoor, zeker geen omgebouwde man. Denk ik.
Inderdaad, ondanks we niet gekust hebben kon ik wel ruiken dat ze rookt. Verder eigenlijk niets op aan te merken qua hygiene hoor..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan