Recensie Adele, Zellik 4,10 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kefke

Newbie
9
02/11/22
6
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Adele te Zellik. Een heel mooie ( exact zoals foto's) meid met prachtig lichaam. Heel lief en ondernemend. Begonnen met leuke massage dan pmc lekker diep, lekker mogen beffen en vingeren. Overgegaan zij bovenop dan terug 69 en lekker doggy afgemaakt. Zoent ook lekker. Daarna samen douche. Voor wie houd van kleine Aziatische meiden echt een aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bezoekje gebracht aan Adele. Sympathieke en sociale persoon, hoewel haar engels onvoldoende is om een gesprek mee te voeren. Begon na het douchen meteen met een b2b massage (heerlijk). Daarna pijpte ze me zonder (+20e) en klaargekomen met missio. Tweede ronde was hetzelfde maar met rev cowgirl positie, ik wou doggy doen maar ze wou niet (deed pijn zei ze -_-). Wel een geslaagd date vond ik en mijn eerste Aziatische ervaring :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
80
Recensie Adele Zellik

Zeer leuke, mooie, zorgzame en zachte dame

Knap slank lichaam met hele mooie kleine borstjes en fijne tepeltjes

Zeer toffe ervaring. Voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige maand bij haar geweest.
Wat een prachtige meid!
Kleine AA borstjes, maar groot in haar GFE :)
Ik ben maar een half uur gebleven, dit is echt veel te kort met haar.
Zij is gestart met kusjes over mijn hele rug. Wat een sensatie.
Voor de Pmc gebruikte ze jammer genoeg de rode. Hierdoor gaat er echt veel verloren want regelmatig duwde haar neus tot tegen mijn buik.
Voorzichtige tongkusjes waren er ook bij maar alleen met het tipje.
Uiteindelijk gingen we hand in hand de trap terug naar beneden 💝
Ik had een super voldaan gevoel en wil snel terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben hier ook eens langsgeweest en het was absoluut de moeite.

Een uitgebreid gesprek voeren is niet echt mogelijk, maar dat stoorde niet.
Ze doet haar best om wat te babbelen.
Erg zorgzame meid die er alles aan doet om je te laten genieten.
Kusjes waren inderdaad heel voorzichtig.

Heb haar laten doen en me dat niet beklaagd.
Eerst een leuke body-to-body van de rug en dan de voorkant (eerste keer voor mij) gevolgd door PMC (geen rode deze keer). En je voelt niet eens dat zij die aanbrengt. Nadat ze me even lekker had bereden besliste ze zelf om terug te pijpen...het condoompje heerlijk gevuld.

Daarna een lekker ontspannende massage en de rollen even omgedraaid.
Na wat plagen opnieuw condoom erop en 2de ronde begonnen met PMC die vloeien overging in missio.

Het gebeurt zelden, maar vrij snel opnieuw het condoompje gevuld.
Daarna gedoucht omwille van de olie. En ze blijft enorm zorgzaam. Ze zeept je rug in maar spijtig genoeg de voorkant.

Volgende keer de 2de ronde langer volhouden, want het enige minpuntje was dat ik na 50 minuten, heel voldaan, terug buiten was. Na de 2de ronde is het dus gedaan.

Herhalingsgevaar -> absoluut
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens haar laatste dagen in Zellik sessie gehad van 30 minuten. Begon met kusjes te geven op rug en kont om nadien vrij snel de draai te maken en oraal te beginnen.
Wat een meid seg...Mooi, lief, deepthroat jawadde...voor mij 1 van de betere ervaringen
Had spijt dat ik na 30 minuten moest vertrekken. Op dit adres het beste wat ik al meegemaakt heb.
Zou in maart terugkomen naar Zellik. Ik kijk er naar uit!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens bij deze dame langs geweest en ze herkende me nog.

Gewoon weer een hele fijne ervaring. Het was een beetje hetzelfde 'scenario' als vorige keer.
Doet heel hard haar best om je te laten genieten en vraag (regelmatig) of alles in orde is.
Komt heel zorgzaam over zo.

Samen van het moment genoten en het kwam oprecht over dat zij ook aan het genieten was.

Deze keer stond ik na net iets meer dan een uurtje terug buiten.
 
Deze mooie, lieve en zorgzame jongedame ook bezocht. Alles wat hierboven beschreven staat klopt 100%.
Ik had gevraagd om zich sexy/verleidelijk aan te kleden, en dat had ze uitstekend gedaan. Ze opende de deur in een mooie lange gala-jurk, die ze, eens op de kamer, al zoenend van zich liet afglijden. Wat een intro. 😉😋🤪😍
Nog maar weinig meegemaakt dat een playdate aanvoelde alsof je met je vriendinnetje aan het vrijen bent. Meermaals vraagt ze "Are you ok? You like it?" En daarbij fonkelen haar ogen en heeft ze een welgemeende stralende glimlach op de mond. Neemt zelf elk moment te baat om te zoenen, je hand te nemen en inderdaad ook om te helpen bij het ontkleden en aankleden, je rug te wassen bij het douchen. Als je haar teder behandelt en benadert dan geeft ze zich volledig, wat zich vertaalt in passioneel tongzoenen…
Haar Engels is blijkbaar verbeterd, want ik kon er een zinnig gesprek mee voeren, ook over privézaken.
Wat een meid, inderdaad. Blijft voor een maand hier. Behoort niet tot een "rondreizend circus ".Absolute aanrader voor wie van "vanilla-sex" houdt.
Dit alles komt misschien over als reclame, doch is waarheidsgetrouw de weergave van hoe ik deze date heb ervaren.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen, maar behandel haar met het nodige respect en met tederheid.
(" A man who is not nice to the waiter, is not a nice man…")
 
Deze ochtend nog eens langs geweest bij dit pareltje. Het was weer geweldig, echt een gfe. Zeer goed massage, lekker pijpwerk, tongkussen. Ze genoot ook van haar prachtige kutje te likken. Lekker on top klaargekomen en dan samen douche.
Voor mij men nummer 1
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meermaals bezocht en telkens super tevreden naar buiten, maar soms ook een beetje verdrietig dat de tijd te kort was..... rakhmet !
 
Vandaag, in de vooravond opnieuw een date gehad met deze "prinses van Astana".
Ik had voor 2 uurtjes geboekt, omdat de vorige keer een uur zo vlug voorbij leek te zijn. Doch ook nu… wanneer men echt geniet van het moment is zelfs 2 uur niet voldoende. Doch ben uiterst voldaan vertrokken na onze date. Om het samenzijn nog wat gezelliger te maken had ik wat meegebracht voor haar en dit werd duidelijk en welgemeend geapprecieerd. Beter kon een samenzijn niet beginnen. Met welgemeende passie en een overvloed aan tongkussen elkaar van kledij ontdaan waarna alles zoals de vorige keer, maar nog intenser de revue passeerde. Uitvoerig kussend mijn rug gemasseerd, sensuele blowjob tot echte deeptroath. Op haar initiatief steeds afgewisseld met heerlijk tongzoenen en knuffelen… Ook nog een massage voor haar waar ze oprecht van leek te genieten en… een befbeurt die in een echte climax eindigde. Haar lichaamstaal en stralende glimlach lieten niets aan de verbeelding over… Ik ga hier het woord "liefde" niet in de mond nemen, doch dit was wel de perfecte illusie van "liefde bedrijven" met een gelijkgestemde ziel, ipv een "betaalde neuksessie". Ook verdere persoonlijke gesprekken als blijkbare interesse voor elkaars persoon en achtergrond. Kortom: opnieuw een meer dan geslaagd samenzijn met een tedere, zorgzame jongedame die jou behandelt zoals zijzelf wil behandeld worden: met tederheid en respect. De ideale ingrediënten om van een samenzijn tussen 2 mensen iets warms en welgemeend intens en teder te maken.

Бірге болған әдемі интимдік сәт үшін Адельге рахмет. Сіз шынымен ханшайым сияқтысыз. Киімді жиі ауыстырыңыз, бірақ адам ретінде емес. Сенің жүрегіңді жаулай алатын адам сенің сүйіспеншілігіңе ие болу үшін 1000-нан 1 болуы керек...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ergens gelezen dat ze in de buurt van Ganshoren werkt momenteel . Ik dacht dat ik het gelezen heb op Quartier Rouge. Van QR ben ik trouwens zeker. Of ze dezelfde naam had en of het Ganshoren of een buurgemeente was ben ik niet zeker.
 
Vanavond nog maar eens naar Zellik afgezakt voor een nieuw zeer intiem en teder samenzijn met Adele.
Om niet in herhaling te vallen zal ik niet uitweiden over wat ik al eerder vertelde over ons samenzijn. Doch.. "op herhaling gaan" bij haar is alles behalve een straf. Integendeel: we leren elkaar beter kennen, zowel als bed-partner, maar ook als mens…
Dit resulteert in een nog beter aanvoelen wat de andere graag heeft. Geloof me : je kan deze jongedame echt laten genieten als je de juiste snaar raakt. Meer nog : ze nam zelf het heft in handen om mij tot een tweede en voor ons samen gezamenlijk hoogtepunt te brengen.

Schaam ik mij om zo te schrijven over het samenzijn met een jongedame die bijna mijn kleindochter kon zijn…? Neen, absoluut niet. Ik voel mij bevoorrecht dat ik dit nog mag beleven en voel van haar kant een eerlijke en oprechte waardering naar mij toe.
Ik noem het geen liefde… daarvoor ben ik realistisch genoeg : onze werelden, dromen en leeftijd liggen hiervoor te ver uit elkaar. Doch.. dat onze wegen elkaar konden kruisen.. daarvoor ben ik eeuwig dankbaar..
Waar ik wel nog voor in herhaling wil vallen : nog nooit zo een lief en zorgzaam meisje ontmoet… een ware verademing. Een genot voor lichaam en ziel….
 
Terug
Bovenaan Onderaan