Recensie Adriana(Tsj) Verversrui 11-4 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nachtshift.
Adriana was me nog niet eerder opgevallen. Knappe naturel blonde met een lieve lach , en vriendelijke uitstraling. Aan het raam wist ik al dat het goed was. Gevarieerd pijpwerk komt lekker bij je liggen en geduldig. Natuurlijk rijd ze me ook af. ( ik werk nooit hard als ik maar 20 minuten ga.) Weer een aanrader. Ze zou vandaag naar Tsjechië vertrekken maar Charleroi vloog niet. Maar komt gauw weer terug!
En voor mannen die daar naar zoeken,
Ze heeft geen tattoes. Adriana vindt ze wel mooi , maar dan bij iemand anders op zijn of haar vel.
 
Laatst bewerkt:
Soms weet ik het niet meer. Op dit adres stond in de nacht ook n Adriana, best n knappe met mooie borsten en geblondeerd. Bordje op het raam en werkt voornamelijk op de dag , alleen weekend ook avond. Ze verklaarde Roemeense te zijn , dus weet niet 100% zeker is bovenstaande. Service was goed , maar toch wel eenmalig voor mij. Dat ligt meer aan mij dan aan haar want ik heb dames met betere klik.
Het is wel een knappe dame.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)