Recensie Adriana(Tsj) Verversrui 11-4 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nachtshift.
Adriana was me nog niet eerder opgevallen. Knappe naturel blonde met een lieve lach , en vriendelijke uitstraling. Aan het raam wist ik al dat het goed was. Gevarieerd pijpwerk komt lekker bij je liggen en geduldig. Natuurlijk rijd ze me ook af. ( ik werk nooit hard als ik maar 20 minuten ga.) Weer een aanrader. Ze zou vandaag naar Tsjechië vertrekken maar Charleroi vloog niet. Maar komt gauw weer terug!
En voor mannen die daar naar zoeken,
Ze heeft geen tattoes. Adriana vindt ze wel mooi , maar dan bij iemand anders op zijn of haar vel.
 
Laatst bewerkt:
Soms weet ik het niet meer. Op dit adres stond in de nacht ook n Adriana, best n knappe met mooie borsten en geblondeerd. Bordje op het raam en werkt voornamelijk op de dag , alleen weekend ook avond. Ze verklaarde Roemeense te zijn , dus weet niet 100% zeker is bovenstaande. Service was goed , maar toch wel eenmalig voor mij. Dat ligt meer aan mij dan aan haar want ik heb dames met betere klik.
Het is wel een knappe dame.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Soms weet ik het niet meer. Op dit adres stond in de nacht ook n Adriana, best n knappe met mooie borsten en geblondeerd. Bordje op het raam en werkt voornamelijk op de dag , alleen weekend ook avond. Ze verklaarde Roemeense te zijn , dus weet niet 100% zeker is bovenstaande. Service was goed , maar toch wel eenmalig voor mij. Dat ligt meer aan mij dan aan haar want ik heb dames met betere klik.
Het is wel een knappe dame.
Bij mijn weten is ze inderdaad Roemeens.
Anyway.
Gisteren bezoekje gebracht. Kende haar al via een van haar buurvrouwen maar wou haar nu even voor mij alleen.
Ze herkende mij nog dus dat was mooi meegenomen.
Eenmaal binnen de lift in naar een mooie, ruime kamer.

Lang verhaal kort: mooie voetjes waar ik eigenlijk wel voor kwam en mee mocht spelen, leuke pijpbeurt en afgemaakt met handjob terwijl ze naast mij lag. Soms heb ik gewoon geen zin in neuken.

't Is een mooie dame met een guitige uitstraling, trekt mij enorm aan, dat lichaam ook. Ze is wat vrolijk gek, gaf ze zelf aan en daar moet je wel mee omkunnen natuurlijk, maar ik prefereer dit boven van dat stoicijns gedrag en geen enkele klik/babbel. Enig minpuntje is dat haar Engels niet het beste van het beste is, maar dat maakt ze dus ruimschoots goed in daden.

Ziet me zeker nog terug, maar dan zal ik wel voor de dag opteren wanneer we beiden wat wakkerder zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer knappe dame maar ze leek wel redelijk dronken toen ik binnenkwam. De sfeer zat er wel meteen goed in! Mijn kwartiertje werd uiteindelijk eerder een halfuur zonder iets bij te betalen maar mij hoor je niet klagen. Ze leek het niet in de gaten te hebben. 🤣

Het pijpen was fantastisch. Sowieso de beste die ik al gehad heb in het SKW. Lekker gevarieerd en je ook constant in de ogen aankijken, mega geil!

Het neuken was goed. Niets bijzonders op aan te merken. Eerst on top, daarna missio om uiteindelijk mijn kruid te verschieten tijdens doggy.

Zeker herhalingsgevaar!
 
Zeer knappe dame maar ze leek wel redelijk dronken toen ik binnenkwam. De sfeer zat er wel meteen goed in!
Denk dat het een beetje "haar manier van doen" is.

Is dat de dame die ook regelmatig op dat adres in de dag staat en niet veel moeite doet om klanten binnen te lokken ?

Yes. Combineert vaak dag en avond/begin vd nacht.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De reden dat ze vreemd doet is omdat heel verlegen is .Mijn eerste keer bij haar kreeg ik een gfe gevoel doordat ze languit op het bed ging liggen en ik in haar armen kon gaan liggen .(andere dames gaan direct op hun knieën zitten)De eerste keer wou ze ook niet ontop gaan zitten omdat ik te groot geschapen was maar de volgende bezoeken reed ze hem er bijna af .Als ge haar gewoon nam dan werd het gfe gevoel alleen maar groter doordat ze mij op een verliefde manier aanraakt. Ik was ook meteen verkocht door haar uitstraling en rode lippenstift .

Ze zei dat ze van Moldavië kwam maar een paar weken later zei ze dat ze naar Roemenië was geweest ik vermoed dat ze Roemeense is .

Ze kijkt ook wel op de klok .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Adriana ook eens bezocht. Lieve dame! Aanvankelijk gaf ze wat een eigenaardige indruk zoals hier eerder al omschreven werd. Het stoorde me niet, integendeel we konden het eigenlijk best goed met elkaar vinden, vrolijke en ontspannen sfeer. Gestart voor €50. Aangenaam verrast hoe ze me innig omgehelsde op bed en me begon te kussen. Pijpen was goed, soms nogal hevig. Het intieme gedeelte vond ik overheerlijk en ik had de indruk zij ook. Of dat nu effectief zo was, dat is nog iets anders natuurlijk. Ze had ervoor al wel vermeld dat ze er evengoed plezier aan wou beleven i.p.v. me op automatische piloot af te werken. Na ruim 20min vroeg ze vriendelijk om naar een einde toe te werken. Vond het nog veel te plezant dus gevraagd om langer te blijven.

Bijkomende info: Kamer is meer dan in orde, met werkende airco. Adriana is een mooie vrouw maar om er ook iets kritisch over te zeggen, haar borsten blinken niet echt uit in stevigheid. Tegen mij zei ze dan weer half Roemeens, half Russisch te zijn, dus nog wat anders :LOL:

Ga er zeker nog eens langs, benieuwd of het tweede bezoek het eerste kan evenaren of wie weet, overtreffen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net buiten bij deze dame. Inderdaad, kan alleen maar beamen wat jullie als schreven. Ze is een beetje vreemdste oh zo zalig!

Ze pijpt een beetje ruw maar wel intens. Moest moeite doen om niet al te komen.

Daarna kwam ze on top wat echt heerlijk is met zo een lichaam op je. Zelf zei ze dat dit niet haar beste standje is. Ik vroeg toen welk standje wel en daar kon ze ook niet echt op antwoorden. Ik vond ze absoluut zalig!
 
Ga er zeker nog eens langs, benieuwd of het tweede bezoek het eerste kan evenaren of wie weet, overtreffen.
Dat deed het met verve. Trof ze eindelijk nog eens achter haar raam want dat is niet zo evident. Wou langer blijven na 20 minuten maar dat was niet mogelijk want ze had al een afspraak met een andere klant, jammer. Maar toen bleef ze alsnog geruime tijd doorgaan 😄 Ze mag me terug verwachten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week eindelijk eens bij Adriana.

Enorme meevaller.
Is inderdaad een beetje een 'zotte doos'.

Fijne babbel, goed gelachen en lekker gesekst

Herhalingsgevaar: absoluut en dan waarschijnlijk langer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja ze werkt zeker in de nacht.
Zij " Die immer lacht" naar het mateloos populaire nummer bij onze Oosterburen. Echt vrolijke meid.
Leeftijd 18 - 25 dat klopt niet ,ze zei me 35 jaar te zijn .Toen ze 22 was , was ze vast Miss Romania. Zo knap.
En ook nog half Russisch .Ach , who cares? En hoe was de date nou eigenlijk. Het was voor mij na 1.5 jaar de tweede keer. Ze doet precies wat ik graag heb .
Bij me liggen en knuffelen. Rustig pijpen en intiem ook prima. Ik moest alleen letten op de make up.
Dit is een leuke meid hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan