Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Zou je zo vriendelijk willen zijn uit te leggen wat je bedoelt met "een zwarte lijst"? Dat scheelt weer pagina's met op aannames gestoelde discussies.
Zwarte lijst: lijst van iemand in gelijk welke sector van klanten die niet welkom zijn.

Mijn nagelstyliste, kapper en chiropractor hebben er ook 1.
 
Afdingen is op mijn persoonlijke. Fakers, mensen die niet komen opdagen, stelen of gewelddadig zijn is onderling gedeeld
Ik zou daar persoonlijk als ik een DVP was een nuance in maken. Bijvoorbeeld als je een man hebt die elke maand geld opzij legt om een bezoekje te brengen eens per 2-3 maanden aan een DVP dan snap ik waar die vandaan komt. En als zo iemand een korting zou vragen op basis daarvan of je zou zo iemand korting gunnen dat billijkt de lading. Ik ken best wel wat mannen die per maand 50-80 euro wegleggen om zo hun gewenste DVP te bezoeken die nog op hun To Do lijstje staat. Dat zijn mannen met vrouw, kinderen, stevig huishoudboekje, die kunnen niet even elke maand 200-300 euro van de plank af trekken.
 
Ik zou daar persoonlijk als ik een DVP was een nuance in maken. Bijvoorbeeld als je een man hebt die elke maand geld opzij legt om een bezoekje te brengen eens per 2-3 maanden aan een DVP dan snap ik waar die vandaan komt. En als zo iemand een korting zou vragen op basis daarvan of je zou zo iemand korting gunnen dat billijkt de lading. Ik ken best wel wat mannen die per maand 50-80 euro wegleggen om zo hun gewenste DVP te bezoeken die nog op hun To Do lijstje staat. Dat zijn mannen met vrouw, kinderen, stevig huishoudboekje, die kunnen niet even elke maand 200-300 euro van de plank af trekken.
Zo werkt het niet. Als ze een band opbouwen met de dvp krijgen ze na wat tijd mss wat extra's of extra tijd. Maar zomaar wat korting krijgen, nope. Gewoon wat langer sparen. Of een pareltje zoeken die 50 euro goedkoper is. Het is niet dat de prijs altijd evenredig is met de kwaliteit. In deze sector meer niet dan wel.
 
@Traveller
Dvps zijn geen charitatieve instelling. Kun je het niet betalen? Jammer, dan moet je maar doorsparen of iets goedkopers zoeken.

Ik wil elke avond wel biefstuk, maar de slager geeft me echt geen korting, omdat ik minder te besteden heb dan anderen. Dus dan maar een koteletje of een kipfiletje ipv een biefstuk.

Rekening gaan houden met hoeveel iemand te besteden heeft is waanzin. Misschien als het een trouwe klant is en je weet dat het wat minder met hem gaat, maar anders: nee.
 
@Traveller
Dvps zijn geen charitatieve instelling. Kun je het niet betalen? Jammer, dan moet je maar doorsparen of iets goedkopers zoeken.

Ik wil elke avond wel biefstuk, maar de slager geeft me echt geen korting, omdat ik minder te besteden heb dan anderen. Dus dan maar een koteletje of een kipfiletje ipv een biefstuk.

Rekening gaan houden met hoeveel iemand te besteden heeft is waanzin. Misschien als het een trouwe klant is en je weet dat het wat minder met hem gaat, maar anders: nee.
Je snapt het volledig
 
@Traveller
Dvps zijn geen charitatieve instelling. Kun je het niet betalen? Jammer, dan moet je maar doorsparen of iets goedkopers zoeken.
Ik ken genoeg DVP dames die iets met de prijs doen hoor als ze zo man zijn bij elkaar gespaarde biljetten van 10-20 en soms die van 50 ziet geven. Dan i.p.v. €150 tikken ze het uurtje voor €100 af. Of ze rekenen voor pzc niets extra. Dat zijn ook meiden die niets te verliezen hebben kunnen het lijden en liggen goed in de markt. Voor mij gaat dat niet op maar goed dat is een ander verhaal.
Ik wil elke avond wel biefstuk, maar de slager geeft me echt geen korting, omdat ik minder te besteden heb dan anderen. Dus dan maar een koteletje of een kipfiletje ipv een biefstuk.
Geen idee, niet iedereen is hetzelfde. Ik geef zelf als ondernemer die groots in de specerijen zit en tropisch fruit, elk jaar stel ik hoeveelheden gratis beschikbaar wat nodig is aan een team van dames dat vrijwillig kookt voor dak en thuislozen met Kerstmis diner. En waar nodig sta ik ook zelf in de soep te roeren, en borden uit te delen.
Rekening gaan houden met hoeveel iemand te besteden heeft is waanzin. Misschien als het een trouwe klant is en je weet dat het wat minder met hem gaat, maar anders: nee.
 
Geen idee, niet iedereen is hetzelfde. Ik geef zelf als ondernemer die groots in de specerijen zit en tropisch fruit, elk jaar stel ik hoeveelheden gratis beschikbaar wat nodig is aan een team van dames dat vrijwillig kookt voor dak en thuislozen met Kerstmis diner. En waar nodig sta ik ook zelf in de soep te roeren, en borden uit te delen.
Dit zou je beter op ieder ander moment van het jaar doen. Met kerst is er zelden tekort aan dergelijke initiatieven.

Maar goed te horen dat je als ondernemer (dat zijn dvp tenslotte ook) aan je afnemers van specerijen en fruit ruimhartige afbetalingsregelingen en korting geeft.
 
Als je als dvp bij de KvK staat ingeschreven weet ik niet of je zomaar klanten mag weigeren

Maar zoals ik al eerder zei

Ik zoek een klik met iemand
Ik wil genieten
Dus als ik de prijs te hoog vind zoek ik iemand anders

Afdingen lijkt mij niet erectieverhogend te werken
En voor een dvp is de lol er ook af dunkt me

Dus…

Afdingen mag maar slaat nergens op

🤣🤣🤣
 
Zoals bij elke zakelijke transactie, moet afdingen zeker kunnen, maar niet bij een eenmalige afspraak.

Enkele jaren terug heb ik een studente ontmoet die in haar onderhoud voorzag door wekelijks een paydate te zoeken online. Ze beviel me heel hard in bed en deed ook heel goed haar best om het naar mijn zin te maken, dus na de 2de ontmoeting mijn stoute schoenen aangetrokken en gewoon gevraagd of we er geen soort vaste regeling konden van maken, met als voordeel voor haar minder stress, minder tijdsverlies om telkens nieuwe mannen te zoeken online, geen risico op mismatches, no shows of ongewild ontdekt te worden door een bekende etc

Ze zag er het voordeel voor haar direct van in en dus was ze mijn idee wel genegen, maar voor wat hoort ook wel wat vond ik, dus hebben we het toen ook over een aangepaste beloning gehad. Daar was ze minder enthousiast over, maar mits de garantie dat ik op haar op regelmatige basis zou blijven zien tot het eind van het accademiejaar, kon er na een beetje onderhandelen toch een kwart van haar prijs per date van af en vielen er ook enkele beperkingen weg in bed (kkim).

Ze vertrouwde het in het begin wel niet helemaal, dus toen een soort deal uitgewerkt waarbij ik de eerstvolgende 2 dates nog gewoon het standaardbedrag neertelde (terwijl ze reeds kkim deed) en ze keer erop het te veel betaalde geld gewoon in mindering bracht op haar beloning, waarna we definitief overgingen op onze nieuwe beloning.

Was wel erg geil om zoiets te onderhandelen, maar de allergeilste date was toch onze 5de, waarop ik door de voorafgaande deal hierboven beschreven amper iets moest betalen voor heerlijke seks met een enthousiaste 22-jarige meid :p

Voor er hier moraalridders komen klagen over uitbuiting etc: de juffrouw heeft dat schooljaar een heel erg mooie cent verdiend hoor, no worries... mijn spaarvarken was blij dat ze afgestudeerd was 🥵
 
Vroeger hadden sommige privé huizen een 10-wippenkaart. Dat is geen afdingen, maar wel korting. Wat @146 beschrijft is ook een soort van vaste klanten korting. Ik ben wel benieuwd om meer dames zoiets hanteren.
Ergens wel, maar met dat verschil dat ik er zélf heb moeten achter vragen; uit zichzelf was het meisje waarschijnlijk niet met het gunstigere voorstel afgekomen en maar logisch ook: een vaste afspraak aan de volle pot, dat is pas leuk voor een dame.
 
Het ziet ernaar uit dat Café d'Anvers, de bekende discotheek in de Antwerpse Verversrui, in de toekomst een volledig nieuwe invulling zal krijgen. Er werd namelijk een vergunning bij de stad ingediend om er een pand te bouwen met 61 eenheden voor prostituees.
Deze tekst komt letterlijk uit de Gazet van Antwerpen van 2 februari 2018, de vergunning is inmiddels afgewezen in 2019.

Dat traveller wat hij een tijdje terug hoorde van een grote uitbater letterlijk hier plaatste zoals het op de site van de krant stond zal wel toeval zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeur hier toch allemaal om een paar tientjes, als ik voor 1,5 uur naar een massagesalon ga en ik wil alles erop en eraan dan maakt het mij niet zoveel uit wat het kost, je betaald immers voor de beleving.

ik moet er wel bijzeggen dat ik dan wel afspreek met een vaste dame waarvan ik weet dat het een gezellig onderonsje wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan