Algemeen Aken Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zaterdag en vrijdag in de avonden en nachten is het altijd het drukste qua heren en meestal dus ook qua dames.
Ze zijn amper 2 jaar geleden van 30 naar 40 euro gegaan nu naar 50 euro prijzen reizen echt overal de pan uit!
Dan kun je beter wat langer in de auto zitten met wat heren en naar Antwerpen rijden meer dames, betere kamers, meer vertier eromheen en daar zijn de prijzen ook 50 euro.
 
Zaterdag en vrijdag in de avonden en nachten is het altijd het drukste qua heren en meestal dus ook qua dames.
Ze zijn amper 2 jaar geleden van 30 naar 40 euro gegaan nu naar 50 euro prijzen reizen echt overal de pan uit!
Dan kun je beter wat langer in de auto zitten met wat heren en naar Antwerpen rijden meer dames, betere kamers, meer vertier eromheen en daar zijn de prijzen ook 50 euro.
Ze vragen niet allemaal 50 en die het doen zijn er meestal ook niet lang. Maar er zijn er wel die het durven. Inderdaad alles wordt duurder ook deze "hobby" ?
 
Toen ik er begin oktober was stond tegenover Ornela ook een super mooie meid, echte stunner., (name and number weet ik zo niet, meen wel tattoos op d'r been) vroeg toen ook 50 euro plus 20 extra voor likken. Heb toen maar gepast omdat ik hetzelfde pakket bij Ornela voor 40 kreeg.
 
Jaren terug moest ik regelmatig in Aken zijn en kwam geregeld in de straat.
Ging toen vrijwel altijd voor Thaise dames gezien de goede prijs/service.
De beste was toen Song, slang, kleine tietjes wel al boven de 40 denk ik, maar nog een geil lichaam.
Kwam er regelmatig en ze wist hoe en wat ik wou,.
Liet zich aan de lopende band zonder condoom volspuiten in kut en mond.
Zitten er NU nog Thaise dames die de moeite zijn?
Dan zou ik zeker nog eens langsgaan, ik wil sex en in Belgie zitten Thaise dames meestal in massagesolons en hou niet zo van dat massage gedoe.
 
Zitten er NU nog Thaise dames die de moeite zijn?
Absoluut niet.
Er zit nog regelmatig de dame met de naam nee (huis 23), die zit er al 30 jaar of zo, dus die heb je vast wel eens gezien.
In huis 20 waar Song ook werkte zit soms nog een thaise van 50+ jaar oud die er ook al 30 jaar of zo werkt, geen idee hoe ze heet.
In een ver verleden waren er goede en mooie thaise in de a-strasse maar das war einmal:(
 
Jaren terug moest ik regelmatig in Aken zijn en kwam geregeld in de straat.
Ging toen vrijwel altijd voor Thaise dames gezien de goede prijs/service.
De beste was toen Song, slang, kleine tietjes wel al boven de 40 denk ik, maar nog een geil lichaam.
Kwam er regelmatig en ze wist hoe en wat ik wou,.
Liet zich aan de lopende band zonder condoom volspuiten in kut en mond.
Zitten er NU nog Thaise dames die de moeite zijn?
Dan zou ik zeker nog eens langsgaan, ik wil sex en in Belgie zitten Thaise dames meestal in massagesolons en hou niet zo van dat massage gedoe.
Amper nog Thaise dames en al zeker niet die de moeite waard zijn in AC, kijk eens op 6relax.de in de regio Keulen en Mönchengladbach zaten vroeger nog wel wat Thaise privé tegen normale tarieven.
 
Dit weekend eindelijk van plan te gaan. Staat er genoeg moois? Zijn er dames die anaal doen? Het liefst slanke. Gezien de naderende harde lockdown hier raad ik iedereen aan ASAP te gaan!
 
Er geldt nu wel 2g+ in NRW dus ookal ben je gevaccineerd/genezen...moet je alsnog een negatieve test kunnen tonen.
Maakt het weer wat gecompliceerder voor ons en zeer zeker de dames! Of er op gecontroleerd wordt geen idee. Ze dreigen wel met flinke boetes en sluiting van het pand mocht er niet op testen gehandhaafd worden. Gezien het straatje toch al een doorn in het oog is van de stad Aken...reden genoeg.
Aanbod is karig te noemen...logisch ook veel meiden verdienen amper hun huur en zwerven door heel duitsland op zoek naar betere oorden. Maakt wel dat er regelmatig nieuwe gezichten te zien zijn in het straatje...ookal blijven die meestal niet lang.
Winter is coming, Corona is staying, lockdowns are happening. Ergo bittere tijden voor wandelaars maar zeer zeker voor de dames!
 
Je zou het kunnen combineren met de "Weihnachtsmarkt" daar mag je wel corona happen zonder test...
Daarnaast is het ook weer vrij onduidelijk of er wel of geen test vereist word...
In duisburg forum heeft iemand een post geplaatst waarin uitvoerig de regels aangegeven worden. Daar wordt ook prostitutie bij de 2g+ uitzondering genoemd.
In onderstaand plaatje is dit weer niet het geval...
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1637774424986.jpg
    FB_IMG_1637774424986.jpg
    80,2 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Die folgenden Einrichtungen, Angebote und Tätigkeiten dürfen aufgrund der vorliegenden Erkenntnisse über die in § 1 Absatz 3 genannten Faktoren vorbehaltlich der nachfolgenden Absätze nur noch von immunisierten Personen in Anspruch genommen, besucht oder als Teil- nehmenden ausgeübt werden, die zusätzlich über einen negativen Testnachweis im Sinne von § 2 Absatz 8 Satz 2 verfügen müssen:
1. Clubs, Diskotheken und ähnliche Einrichtungen, Tanzveranstaltungen einschließlich pri- vate Feiern mit Tanz sowie Karnevalsveranstaltungen und vergleichbare Brauchtumsveran- staltungen mit Mitsingen, Schunkeln oder Tanzen in Innenräumen,
2. Bordelle, Prostitutionsstätten, Swingerclubs und ähnliche Einrichtungen sowie die Erbrin- gung und Inanspruchnahme sexueller Dienstleistungen außerhalb von Einrichtungen.

Het is helaas waar.
 
Nou een gelukje is de dames in de strasse zijn allemaal zelfstandig, en en veel zullen zelfs als je helemaal niks kunt overleggen je al binnen laten.
Want no honey no money en aangezien in dit straatje een hoop mensen komen van laten we zeggen niet westerse komaf zonder überhaupt een vaccinatie of test willen ze al die euro's niet aan hun neus voorbij laten gaan.
Laat staan dat ze gaan kijken in je corona app of je buiten gevaccineerd of genezen bent, ook nog eens een test hebt gedaan en hoe lang die precies geldig is.

In Duisburg zijn ze al een stuk strenger met voor ieder laufhaus een alte sau die wel alles nakijkt, en ook in saunaclubs etc. zal je er waarschijnlijk wel echt aan moeten geloven.
 
Vanavond even "getippeld" op zich geen probleem om zonder test binnen te komen. Ookal heb ik het bij mijn vaste dames gehouden en zou ik persoonlijk de prime time dagen vrijdag en zaterdag vermijden. Dan zou er wel eens intensiever gecontroleerd kunnen worden.
Even een "waarschuwing" Spaanse Ana/Anita huis 11 of 13...in ieder geval stond daar Ornela in de deur. Op zich leuke meid blond, met flinke toeters...spreekt alleen maar Spaans...en dat gaat helaas hele tijd aan 1 stuk door. Annoying ook dat ze BH aanhield en ik zag hem al hangen, die ging alleen uit voor 20 euries extra mij duidelijk gemaakt met gebaren...show the hooters hide the hooters :). Maar na extra betaling was het verder prima. Tietjes mochten voorzichtig gekneed en op gesabbeld worden. Op dat constante Spaans gebrabbel na prima beurt...helaas voor mij geen herhaling of ik moet er bezopen naar binnen gaan..dan spreek ik ook vloeiend Espanol!

Ik zag volgens mij Patricia, voor wie haar kent, in huis 22...maar zeker weet ik het niet. Bezig met de phone en geen enkele aandacht voor mogelijke klandezie. Deze meid toch een aantal jaren geleden op vaste repertoire gehad...nu echter totaal geen teken van herkenning. Een beleefd lachje kon er wel nog vanaf. Heb het er dan ook verder bij gelaten voor vandaag. Misschien dat iemand kan bevestigen dat ze het is...?
 
Laatst bewerkt:
Vanavond even "getippeld" op zich geen probleem om zonder test binnen te komen. Ookal heb ik het bij mijn vaste dames gehouden en zou ik persoonlijk de prime time dagen vrijdag en zaterdag vermijden. Dan zou er wel eens intensiever gecontroleerd kunnen worden.
Even een "waarschuwing" Spaanse Ana/Anita huis 11 of 13...in ieder geval stond daar Ornela in de deur. Op zich leuke meid blond, met flinke toeters...spreekt alleen maar Spaans...en dat gaat helaas hele tijd aan 1 stuk door. Annoying ook dat ze BH aanhield en ik zag hem al hangen, die ging alleen uit voor 20 euries extra mij duidelijk gemaakt met gebaren...show the hooters hide the hooters :). Maar na extra betaling was het verder prima. Tietjes mochten voorzichtig gekneed en op gesabbeld worden. Op dat constante Spaans gebrabbel na prima beurt...helaas voor mij geen herhaling of ik moet er bezopen naar binnen gaan..dan spreek ik ook vloeiend Espanol!

Ik zag volgens mij Patricia, voor wie haar kent, in huis 22...maar zeker weet ik het niet. Bezig met de phone en geen enkele aandacht voor mogelijke klandezie. Deze meid toch een aantal jaren geleden op vaste repertoire gehad...nu echter totaal geen teken van herkenning. Een beleefd lachje kon er wel nog vanaf. Heb het er dan ook verder bij gelaten voor vandaag. Misschien dat iemand kan bevestigen dat ze het is...?

Schrijf anders even een review over haar in een eigen topic??
 
Ik zag volgens mij Patricia, voor wie haar kent, in huis 22...maar zeker weet ik het niet. Bezig met de phone en geen enkele aandacht voor mogelijke klandezie. Deze meid toch een aantal jaren geleden op vaste repertoire gehad...nu echter totaal geen teken van herkenning. Een beleefd lachje kon er wel nog vanaf. Heb het er dan ook verder bij gelaten voor vandaag. Misschien dat iemand kan bevestigen dat ze het is...?
In Alkmaar vandaag niet gezien dus kan wel kloppen..heb haar wel een paar keer lekker klaar gelikt ,geil was dat?
 
Hier in NL alles om 1700 dicht,best wel logisch dat Patricia weer in Aken is,voor mij een nadeel als ik daar heen ga dat ik rond 7 de trein terug moet pakken om niet in de problemen te komen en dat ben ik 11 uur thuis..Mischien heb ik mazzel en begint ze rond 6 anders moet een andere keuze maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon afwachten die komt beslist weer terug naar alkmaar...is even een politieke corona vluchteling :) Al zou het mij verbazen als dit nog lang open blijft in Duitsland.
Ga in ieder geval nooit op zaterdag naar Aken. Ik heb haar 1x gezien snel in een glimp. Voor de rest van de avond stonden alleen haar high heels in het raam.
 
Er gaan vage geruchten rond dat Larissa weer terug is...althans volgens het duitse rheinforum. Ik zal morgen eens checken....
Ik dacht dat hier een gast zat die nauwe contacten met haar had en nog privé met d'r appte, heeft hij geen nieuws?
Dan mag hij uit respect voor haar toch gelukkig weer terugkeren naar het straatje ;-)
 
Die gast heeft blijkbaar het forum uit respect voor haar verlaten...staat nu voormalig lid.
Hij zal toch ook niet uit respect voor haar in een klooster toegetreden zijn...das pas echt balen voor hem!
Ga vanavond maar eens op verkenning, of ik haar te zien zal krijgen betwijfel ik. Zal wel weer file vorming aan het raam zijn. En dan nog moet het gerucht wel kloppen...
 
Laatst bewerkt:
Er gaan vage geruchten rond dat Larissa weer terug is...althans volgens het duitse rheinforum. Ik zal morgen eens checken....
Er staat op het Duitse Rheinforum:
Iemand heeft haar in de stad gezien.
Niet in het straatje.
De persoon die haar heeft gezien in de stad vermoed dat Larissa privé ontvangst doet.
Dus mocht dit kloppen, dan staat ze niet in het straatje.
Indien ze privé werkt, zullen we het wel spoedig ergens lezen.
Fijn weekend toegewenst voor iedereen.
 
Er staat op het Duitse Rheinforum:
Iemand heeft haar in de stad gezien.
Niet in het straatje.
De persoon die haar heeft gezien in de stad vermoed dat Larissa privé ontvangst doet.
Dus mocht dit kloppen, dan staat ze niet in het straatje.
Indien ze privé werkt, zullen we het wel spoedig ergens lezen.
Fijn weekend toegewenst voor iedereen.
Larissa ist in der 13,neben der Türe im Keller...schrijft iemand. Ik vermoed dat hij een andere Larissa bedoeld...maar daarom zei ik al gerucht.
 
Er staat op het Duitse Rheinforum:
Iemand heeft haar in de stad gezien.
Niet in het straatje.
De persoon die haar heeft gezien in de stad vermoed dat Larissa privé ontvangst doet.
Dus mocht dit kloppen, dan staat ze niet in het straatje.
Indien ze privé werkt, zullen we het wel spoedig ergens lezen.
Fijn weekend toegewenst voor iedereen.

Wat een conclusie, je ziet iemand lopen in de stad, dus dan doet ze privé ontvangst haha.

En vervolgens schrijft een ander dat ze in 13 naast de deur zou zitten, wat een grap.
 
Wat een conclusie, je ziet iemand lopen in de stad, dus dan doet ze privé ontvangst haha.

En vervolgens schrijft een ander dat ze in 13 naast de deur zou zitten, wat een grap.
Nou niets is onmogelijk toch. Ik had begrepen dat de "echte" Larissa haar geluk gevonden zou hebben. Misschien is het toch niet zo verlopen zoals ze gehoopt had en daarom weer back in business is.
Al moet het wel heel vreemd lopen wil je in deze tijden er weer voor kiezen dit werk te gaan doen. De meiden die ik ken willen er juist allemaal mee stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan