Recensie Albina, Amstelveen (vh Breda) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6953011-albina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren even voordat Albina bezocht in Amstelveen voordat ze naar Breda vertrok.
Dame van de foto echter wel een stuk kleiner dan je zou vermoeden.
Ziet er goed uit, bij binnenkomst dacht ik even of ik wel de goede keus heb gemaakt, echt vriendelijk kwam ze niet over.
Afgesproken voor 3 kwartier, deze centen afgetikt en vroeg of ik nog wou douchen.
Had ik afgeslagen, daarna ging ze 1 of 2 keer weer de kamer uit.
Nog even klooien met de telefoon voor een muziekje.
Wat aanvankelijk leek op een kreng veranderde in bed in een geile tante, heerlijke pijpbeurt gehad (zc) en daarna weer met condoom.
Vond het wel beetje kort. Nog even diverse standjes en na een kwartier waren we beiden wel moe.
Enige jammere is dat ze niet zoende, dat zou het helemaal compleet maken.
Nog even een hele goede massage gehad, douch genomen en weer vertrokken.
Niet de tijd volgemaakt maar vond het wel okay, zal zeker terug gaan als ze volgend jaar misschien weer in de buurt is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6953011-albina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij deze nieuwe Albina in Amstelveen geweest. Uit het rondreizende groepje waar ik al meerdere dames van heb ontmoet. Kennelijk sta ik er goed op want afspreken ging moeiteloos.

Albina is een kleine blonde dame, normaal en strak lichaam, stevig cupje B, mooie kont, beetje hyperactief á la Erica 5646503, spreekt voldoende Engels, wel een vrij dominant vrouwtje want ik moest snel afrekenen, uitkleden en aan de slag. Beetje staand tz maar ik vond het iets te onstuimig gaan wat niet opwindend was, daarna op verzoek toch iets rustiger met elkaar tongen en vervolgens haar op bed laten liggen en gebeft waarbij ze ging kronkelen en krioelen. Beetje kreunend acteerwerk erbij maar ik denk dat ze er wel van genoot met mijn tong op haar kleine gevoelige klit aangezien ze mijn hoofd tegen haar aan begon te drukken. Na een tijdje vond ik het welletjes geweest en was het mijn beurt. Ze wilde niet met haar knietjes op de vloer maar ging zittend op bed me pijpen dus kon ik niet diep in haar mond stoten. Ze werd een beetje boos toen ik alsnog het kussen op de grond smeet en haar op de vloer wilde positioneren. De sfeer wilde ik niet verpesten dus dan maar liggend op bed verder laten pijpen, veel trekwerk erbij en op verzoek erop spugen. Ze zei dat ze geen half uur kon zuigen want ze merkte dat ik het lang volhield dus maar opgestaan, condoom erom en staand doggy haar keihard geneukt wat ze kennelijk geil vond want ze ging er goed voor zitten terwijl ze terug begon te stoten en haar haren wild heen en weer zwiepte. Na een tijdje neuken hield ze het opeens voor gezien en keek ze op haar telefoon waarna ze ineens de kamer uitliep zonder iets te zeggen. Ik dacht dat ze ermee ging kappen maar ze kwam terug met een bakje massageolie, kwam naast me liggen en ging weer aan de slag; trekkend, spugend en tepellikkend trok ze me uiteindelijk toch heerlijk over de finishlijn. Nog even relaxed napraten; ze schopte me verrassend genoeg niet gelijk eruit. Na het opfrissen nog wat met elkaar spelen, kleertjes weer aan en uiteindelijk met een goed gevoel weer afscheid van Albina genomen.

Kortom: leuke geile date gehad met deze nieuwe dame. Aanradertje voor de liefhebbers.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Van de week ook bij deze dame op bezoek geweest voor een half uurtje. Het is een vriendelijke dame maar wel met een vreemd karakter. Praat raar van hak op de tak en met een vreemde stem. Knapte daar wel op af. Het pijpwerk is vooral met veel olie en ze raakt alleen het topje aan met ruwe bewegingen. Als je er wat van zegt of aangeeft het zachter te willen dan is ze gelijk gepikeerd. Heb al vele dames bezocht en af en toe heb je er een rare tussenzitten. Dat hoort erbij. Absoluut geen herhalingsgevaar vanwege het vreemde karakter en matig pijpwerk. Op datzelfde adres zijn regelmatig veel betere dames te vinden die het wel snappen.

Al met al geen verkeerde dame om te zien maar ik werd er niet warm van. Ze is ook zeer dominant met weinig inspraak vanuit de klant.
 
Gek als een deur en tegelijkertijd een lieve vrouw. ADHD in het kwadraat maar als je daar tegen kunt ga je een top date tegemoet. Bereid je voor op onverwachte moves en geniet van haar pijp kunsten en haar strakke schoot. Mooi lijf. Achteraf samen douchen. Ik had champagne meegenomen en daardoor werd ze nog gekker. Gewoon doen, voor de ervaren wandelaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben er ook geweest. Een aardige dame maar het lijkt of ze de hele tijd in een rol zit. Ze spreekt wel Engels maar brabbelt er heel veel onverstaanbaar doorheen. Ik vroeg naar een eenvoudige sessie beffen, pijpen en neuken, maar ik had het idee dat mijn wensen niet doorgekomen waren ivm een tussenpersoon of booker. Tongzoenen werd wel in de app aangeboden met (of course) maar niet eens normaal gezoend. Ik ben 30 minuten binnen geweest incl. douchen terwijl ik voor 45 minuten had betaald. Ik ga dan niet zitten drammen maar trek mijn conclusies. Al met al redelijk intieme sex waarbij ze flink lostgaat op je lichaam. Die inzet kan ik dan wel weer waarderen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6953011-albina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent ook Albina bezocht . Ik had wat twijfels gezien de verschillende reacties maar ik hou wel van een beetje anders dan anders. Contact via whatsapp prima . Bekende locatie. Bij binnenkomst dacht ik nog even van oh maar ijs was toch snel gebroken. Na financiële afwikkeling douchen en toen kon het feest beginnen. Ze ging mij eerst uitgebreid masseren ook mijn pik werd niet vergeten. Met massage staaf ook ballen en prostaat wat erg lekker was . Al snel was ik op volle oorlogssterkte. Condoom erop en ik mocht haar missionaris gaan verwennen. Ze leek er wel van te genieten. Daarna doggy en op het einde via blow and handjob heerlijk gefinished. Vervolgens nog massage gehad en ook haar nog gemasseerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan