Recensie Alex, Alkmaar, Achterdam 2p g1 p4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
goedemorgen heren daar ben ik weer. deze site heeft me chatfuncties uitgezet voor een week. dus bij deze nog mijn recensie van vorige week maandag de 25 ste. alex begon wat later in de middag. ik kwam voor patricia maar helaas die was er niet op maandag. ik kwam bij de deur aan ik was haar eerste klant. ze was spontaan en ik vroeg hoeveel het was. ze zei fuck and suck 50 euro. ik vroeg of ik haar kon beffe dat kon tegen meer prijs voor 70 ging ze akkoord. het is wel een mooi poppetje. maar 1 maal binnen kreeg ik zoveel complimenten denk te overdreven weet niet of ze het meende. ze zei ik like your style. you look good. na de daad you have beautiful hair. ik dacht jajaja nou wel genoeg geweest ze zeggen vaak wat je wil horen. in ieder geval ze zat op bed en kleede zich rustig uit. ik kwam naast haar zitten en ze trok mn lul af helaas droog . daarna vroeg ze of ik standje 69 wilde ik zei ok good. wat is haar kutje lekker om te likken ik heb haar kont ook goed afgelikt. ik ging steeds van gat naar gat. dus echt top dat dit mocht. vervolgens heb ik haar zijwaards genaaid dit was lekker en hield haar tieten vast. daarna doggy normaal ze heeft een zachte mooie bruine huid. doggy spoot ik zo het condoom vol. wat mij betreft met neuken mag ze me wel terug neuken ofzow. na de daad aftertalk. ze vroeg waar ik vandaan kwam ik zei indonesie. ze zei i want to go also there. en ze stelde me allerlei vragen. ik me zelf wassen en wilde me omkleden. alex zei dont hurry you have to go. ik weet niet wat ze bedoelde mischien was ze op ronde 2 uit en dat ik dan zou bij betalen. al met al wel een geslaagde bezoek. alleen jammer dat ze niks extras doet als ik dat zo lees. volgende keer proberen te vragen of ze nog extras doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan