Recensie Alexa, Eindhoven, Baekelandplein 4 rechts 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De blonde Roemeense Alexa zit al een aantal jaar op het plein, ook al heel lang op 4 rechts. Afgelopen herfst heeft ze flink wat aan d'r lichaam gedaan waarmee ze er wat mij betreft een stuk beter uitziet. Gelukkig niet dat dunne en d'r kont mag er nog steeds zijn. Alexa is een vriendelijke dame met grote tattoos op d'r rug en over haar linkerarm.

Vandaag heb ik d'r na een langere tijd weer eens bezocht, mede omdat pzc ook mogelijk is. Alexa groet altijd vriendelijk en begint na het financiele deel altijd met het wassen. Het wassen doet ze zelf en is altijd stevig, lang en met veel water.
Vervolgens op het bed begint ze rustig met d'r lichaam, langzaam over je heen en is er genoeg om aan te raken. Vervolgens gaat ze over naar het pijpen (pzc mogelijk), waarbij ze wel oogcontact heeft maar wat gevoelsmatig wat afwerken is. Intiem vind ik d'r vervolgens het beste, wel een overdreven gekreun, maar in doggy toch wel erg lekker. Alexa stelt mij dan niet teleur.

Alexa zie ik altijd wel als optie op het plein, herhalingsgevaar is gemiddeld voor dit plein.
 
Laatst bewerkt:
De blonde Roemeense Alexa zit al een aantal jaar op het plein, ook al heel lang op 4 rechts. Afgelopen herfst heeft ze flink wat aan d'r lichaam gedaan waarmee ze er wat mij betreft een stuk beter uitziet. Gelukkig niet dat dunne en d'r kont mag er nog steeds zijn. Alexa is een vriendelijke dame met grote tattoos op d'r rug en over haar linkerarm.

Vandaag heb ik d'r na een langere tijd weer eens bezocht, mede omdat pzc ook mogelijk is. Alexa groet altijd vriendelijk en begint na het financiele deel altijd met het wassen. Het wassen doet ze zelf en is altijd stevig, lang en met veel water.
Vervolgens op het bed begint ze rustig met d'r lichaam, langzaam over je heen en is er genoeg om aan te raken. Vervolgens gaat ze over naar het pijpen (pzc mogelijk), waarbij ze wel oogcontact heeft maar wat gevoelsmatig wat afwerken is. Intiem vind ik d'r vervolgens het beste, wel een overdreven gekreun, maar in doggy toch wel erg lekker. Alexa stelt mij dan niet teleur.

Alexa zie ik altijd wel als optie op het plein, herhalingsgevaar is beperkt maar aanwezig.

Dit is ze volgens mij, in jouw recensie geef je aan 30 minuten, 100 euro en daar zat pzc bij inbegrepen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan