Recensie Alexia, Baekelandplein 15 rechts 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc

Stamgast
251
02/12/21
427
20
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteravond weer eens naar het plein geweest om gewoon te neuken. Op nr 15 rechts zag ik een dame die me wel leuk leek en enthousiast oogde.

Eenmaal binnen viel dat toch even behoorlijk tegen. Ze noemde zich Alexia als ik me goed herinner, heeft donker haar en komt uit Moldavië zei ze. Meteen zeuren om meer geld en ik moest mijn sokken aanlaten. Ik mocht ook alleen maar in één standje neuken, terwijl ik het pijpen altijd oversla. Klaarkomen ging niet echt dus probeerde ik het zelf maar af te maken, 'you have two minutes' kreeg ik te horen. Een minuut later had ik het wel gezien en ging ik er vandoor. Uiteindelijk stond ik na 10 minuten alweer buiten denk ik. Hierna maar even een andere dame bezocht.

Vreselijke ervaring gewoon, dit soort mensen hoort helemaal niet in dit vak. U bent bij deze gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt:

Deze dame? Via app contact gehad en ze zei dat ze op nr 15 baekelandplein ontvangt.
Zou kunnen dat het deze is, weet niet zeker. Als ze het is dan is het in ieder geval ironisch dat er 'easy-going attitude' in de advertentie staat want daar heb ik niets van gemerkt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan