Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand tips voor een zeer vrouwelijke Trans (Visueel) die dominant is en een grote lul heeft? Ik weet dit is moeilijk te vinden gezien de meeste met een grote lul ofwel crossdressers zijn ofwel photoshop 😂 De enigste die ik heb mogen ontmoeten die echt knap en de real deal waren was Mirela Roche..

Iemand tips voor een zeer vrouwelijke Trans (Visueel) die dominant is en een grote lul heeft? Ik weet dit is moeilijk te vinden gezien de meeste met een grote lul ofwel crossdressers zijn ofwel photoshop 😂 De enigste die ik heb mogen ontmoeten die echt knap en de real deal waren was Mirela Roche..
Amber uit Antwerpen is echt mooi en vrouwelijk. Ze heeft een enorme lul en is behoorlijk dominant. Haar reviews zijn zeer goed

Ik bezocht Yasmin gisteren in Gent. Ze begroette me in een sexy outfit, bood me een douche aan en was erg behulpzaam. De foto's kloppen helemaal. Ze is een geweldige gesprekspartner en geeft uitstekende pijpbeurten. Haar grote borsten zijn erg aantrekkelijk. Ik kan haar zeker aanbevelen.
Ze heeft een nieuwe ad

Iemad ervaring met deze Ts Esther en Jennefir uit het Gentse?

Al topic over Jennifer:

Laura heeft indertijd op shemalewiki een hele waslijst aan advertentie paginas gehad. Echt overal gelijktijdig van het Midden Oosten tot Scandinavië en alles daartussen. Ik heb geprobeerd haar te bezoeken, toen ze een advertentie op Kinky had, maar toen zat ze zogenaamd in Wenen. Het zou me dan ook niks verbazen, als er nu ook meerdere advertenties van haar te vinden zijn. Ik hoop wel, dat het jou lukt, om wel af te spreken.
Zie ook dit draadje alhier.

Laatst bewerkt:

Ik heb Laura enkele jaren geleden in Antwerpen bezocht. Echt een lekker ding met een kanon tussen haar benen. Ze neukt ook echt lekker. Enigste in dit geval nadeel was dat ze zichzelf na een tijd niet meer kon inhouden en klaarkwam. Op zich super geil maar de afspraak was toen min of meer over. Heb ze echt moeten vragen om me dan maar manueel af te werken want dat was ze in eerste instantie volgens mij niet van plan.

Terug
Bovenaan Onderaan