Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk eens op tgirl.
Al div malen een travo ontmoet die zalig kon pijpen alles met smaak doorslikte en gewoon gratis omdat ik het type man ben waar ze op valt.

Op tgirl.NL kan je niet inloggen. Krijg je altijd de melding "Helaas, het is te druk op Tgirl.nl
Inloggen is weer mogelijk als het rustiger is geworden.
"

En dat op eender welk moment van de dag of week

Zit zelf al jaren op tgirl als uschi. Je kunt er best leuke contacten opdoen. Soms kom je er even niet in maar over het algemeen gaat het goed. Maak zelf overigens alleen gebruik van de afdeling profielen, dat scheelt wellicht. Zowel bij de dames als de heren zitten er heerlijke exemplaren tussen. Is me helaas nooit gelukt daar een pijpfilmpje te uploaden.
 
Heeft er iemand ervaring met deze?

deze zat al eens in Gent maar nu zit ze samen met Paola kortbij regio Geraardsbergen , er zitten drie knappe momenteel (Tayra maar die heeft slecht recensie)l, dus ik vroeg me af of er er iemand deze Annie al heeft gedaan want ik dacht dat ze de vorige keer onder andere naam adverteerde.
Al iemand ervaring mee? Ontvangt nu in Deinze
Al iemand geweest ondertussen? Ontvangt nu in Deinze
Sorry, ik bedoel Waregem
 


Iemand ervaring mee?

Aanrader, leuke meid
 
Thanks!

Nu ik straks toch naar die omstreken trek om te neuken

Iemand ervaring met


Wat een lekkere kont om te neuken heeft die!
Heb ik al verschillende ervaringen mee, zeker aanrader! Heb review over haar op youppie geschreven of beantwoord. Ziet er enorm goed uit en is heel aangenaam je kan er echt mee lachen, en ze goed geil krijgen haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan