Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand hier ervaring mee?

Advertentie is al wat ouder
Wel een lekker stel tieten

 
Ik ben hier wel eens geweest. Vreemde ontvangst in een hostel. De massage vond plaats op bed. Het voelde niet 100% hygiënisch aan (lijkt me ook niet evident om voor elke nieuwe klant een nieuwe set lakens te vragen bij de receptie :)). Zeer sympathieke en warme vrouw, wel wat mollig. Het is vrij snel duidelijk dat er meer mogelijk is (op voorhand niet besproken). Op einde voor een kleine tip PMC (deed ze goed) en droogneuken. Meer was ook nog mogelijk geweest denk ik maar voelde allemaal een beetje 'vuil' aan zodat ik het hierbij heb gehouden. Lekker voor 1 keer wanneer je in een geile bui bent.
 
Iemand hieraan geweest ?

Ik ben daar vroeger al eens een paar geweest toen het nog een andere naam had , de dames waren toen niet slecht , maar er moest wel altijd een flink bedrag bijbetaald worden voor meer , dus eigenlijk denk ik dat dit het zelfde gaat zijn ,daar er al staat (geen intiem )😒
 

probeer al 2 dagen een afspraak met Lin temaken iedere keer bezet,iemand ervarig? heb het gevoel dat deze dame er helemaal niet werkt
 
Ik vind het erg triest gesteld met massages met hp ,

Zou graag in de kempen nog eens een dame bezoeken met de skills die goed erotisch opbouwend kan masseren, niemand een goei adresje van een prive dame?
 
DIE DENKEN DAT DE DAMES VOOR NIKS WERKEN.ALS DE DAMES EEN GOED INKOMEN HEBBEN , KRIJG JE ER ZAT!!!
Beste de meeste dames moeten soms meer dan 45 % afgeven aan de zaak waar ze werken , en hoe meer dames in een zaak er zijn ,zoveel meer is de kans dat ze minder dates hebben op een dag . . Ze moeten een cliënteel opbouwen maar in een nieuwe zaak is dat moeilijk .
 
Beste de meeste dames moeten soms meer dan 45 % afgeven aan de zaak waar ze werken , en hoe meer dames in een zaak er zijn ,zoveel meer is de kans dat ze minder dates hebben op een dag . . Ze moeten een cliënteel opbouwen maar in een nieuwe zaak is dat moeilijk .
Mulan heeft 100% gelijk zo is het al jaren in elk massagesalon
 
Beste de meeste dames moeten soms meer dan 45 % afgeven aan de zaak waar ze werken , en hoe meer dames in een zaak er zijn ,zoveel meer is de kans dat ze minder dates hebben op een dag . . Ze moeten een cliënteel opbouwen maar in een nieuwe zaak is dat moeilijk .
Klopt maar 50% van 150 euro voor een uurtje is nog steeds 75 euro/u bruto.

Hoeveel per uur verdient u..?
 
Klopt maar 50% van 150 euro voor een uurtje is nog steeds 75 euro/u bruto.

Hoeveel per uur verdient u..?
Van die 75 € moet nog bijna 33 % belastingen af is dus ongeveer 50 € over , ik verdien geen 50 € per uur maar moet er dan ook mijn lichaam(bloot ) niet ten diensten stellen van andere . Dus van mij mogen deze dames zeker meer verdienen van mij . Wie word er rijk van de persoon die de kamers ten diensten stelt van de dames . Dan maar te zwijgen over het donkere geld dat er wordt aangegeven .
 
Van die 75 € moet nog bijna 33 % belastingen af is dus ongeveer 50 € over , ik verdien geen 50 € per uur maar moet er dan ook mijn lichaam(bloot ) niet ten diensten stellen van andere . Dus van mij mogen deze dames zeker meer verdienen van mij . Wie word er rijk van de persoon die de kamers ten diensten stelt van de dames . Dan maar te zwijgen over het donkere geld dat er word aangegeven .
33% belastingen af!!!??? Die betalen geen belastingen, want wie weet hoeveel klanten ze doen op een dag?????? Jij denkt dat er ne controleur van de belastingen aan de deur staat te tellen hoeveel klanten ze doen of wa 😂😂 laat me ni lachen he
 
Van die 75 € moet nog bijna 33 % belastingen af is dus ongeveer 50 € over , ik verdien geen 50 € per uur maar moet er dan ook mijn lichaam(bloot ) niet ten diensten stellen van andere . Dus van mij mogen deze dames zeker meer verdienen van mij . Wie word er rijk van de persoon die de kamers ten diensten stelt van de dames . Dan maar te zwijgen over het donkere geld dat er word aangegeven .

Als zelfstandige ben je ongeveer 60% kwijt voor je in de buurt van uw netto komt, dit terzijde..

En verder heeft het geen zin hier weer de gekende discussie te beginnen, maar ik blijf het een flauw argument vinden om te stellen dat een DPV, die ZELF kiest voor dit (bij)beroep, te aanzien als een 'sukkel'.

Er zijn genoeg andere beroepen op te noemen welke evengoed zwaar, moeilijk, en niet voor iedereen weggelegd zijn. En voor de duidelijkheid, ik heb voor iedereen respect.

Ik heb respect voor de vuilnisman die mijn container elke 2 weken in goed en slecht weer komt leegmaken, en ik heb respect voor de DPV die ik bezoek.

Maar van beiden verwacht ik een correcte service van hun werk waar ze zelf voor gekozen hebben.

En dan blijft 150+ euro per uur toch niet bepaald een 'zielig' uurloon...
 
Terug
Bovenaan Onderaan