Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je een advertentie over deze Kitty. Ben benieuwd naar haar?
 

Iemand al ervaring met deze dame?

Zat bij neung massages in Retie. Fotos staan daar ook nog steeds online. Zou met 'vakantie' zijn zeiden ze.

Ik heb met haar een jaar of vier geleden een goede massage gehad. Geen idee hoe ze nu is.
 
Zat bij neung massages in Retie. Fotos staan daar ook nog steeds online. Zou met 'vakantie' zijn zeiden ze.

Ik heb met haar een jaar of vier geleden een goede massage gehad. Geen idee hoe ze nu is.
In dit salon allemaal Roemeense dames precies.
Iemand al een bezoek gebracht ?
Zitten een aantal mooie dames precies 😛
 
Heeft er iemand ervaring met het massagesalon Shen Yang in de Breydelstraat 4 in Antwerpen?
Vroeger wel, bazin geeft gewone massage. Toen was met de andere masseuses wel iets mogelijk maar vond ze soms wat te opdringerig.
Nu heb ik eigenlijk geen interesse hier meer in.
Een ervan werkt nu in de Frankrijklei, Hong was haar naam dacht ik.
Bij de andere 2 salons vlakbij heb je ook meestal prijs.
 
Antwerpen , Brussel , Nederland , chakamaka?????

Dat is er al 1.
Antwerpen , Brussel , Nederland , chakamaka?????
En nr 2.
 
Bij Herselt ga je ze nooit vinden, blijkbaar is de topicnaam nooit gewijzigd maar hier is ze:

 
Laatst bewerkt:
iemand ervaring?

Blijkbaar ook veel ouder.


 
iemand ervaring?
Heb zelfde ervaring gehad als Josdoordewind alleen had ik dat toen niet gelezen voordat ik haar bezocht. Dame lijkt absoluut niet op de foto's is vriendelijk oude dame denk wel half de 50 massage niet slecht maar ook voor mij absoluut geen herhaling
 
Heeft iemand ervaring met deze schone?


Heeft een tweetal jaar geleden ook bij massage Alexandra Diest (nu Bekkevoort) gewerkt en recensies waren niet goed. Daarna zelfstandig met nog veel slechtere recensies maar weet niet meer welke naam ze toen hanteerde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan