Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand goed adresje voor intiem scheren?
Bij volgende al laten doen:...
Noah: fantastisch, en overal ...en tegelijkertijd sensueel
Agatha: super, grondig
Nora herselt: niet goed, enkel wat schaamhaar, niet ballen en aars geschoren...
Adresjes steeds welkom
 
Iemand hier ervaring mee?
Volgens deed de dame dit vroeger solo in de buurt van Booischot Station.
 
Volgens mij is die hier al besproken.
Ondanks de meldingen van haar te skippen ben ik er toch langsgeweest vorige week. Ik hier toch helemaal geen spijt van. heel lief meisje, goede lieve massage met af en toe teasen. De lingam vond ik heel goed, regelmatig even inhouden, ze voelt goed aan wanneer je point of no return bereikt. uurtje 130 betaald dacht ik. type buurmeisje dat je zeker niet voorbij laat gaan ... kleintje, lief. kwam achter mee in het bad staan en we hebben elkaar lekker helemaal ingezeept.
Een dezer schrijf ik nog een recensie, want dat verdient ze wel. na de apotheose kwam ze nog even bij me zitten en vroeg of alles naar wens was en of er zaken zijn die ik graag anders heb enz... voor mij mag het teasen meer zijn en daar zou een volgende keer rekening meer houden. Helemaal geen tijdsdruk, mooie propere kamer, zacht muziekje en kaarsjes ( met batterijtjes ). Ik ga zeker terug
 
Zijn er in Antwerpen stad eigenlijk nog Thaise dames die massage en meer aanbieden ? Nauwelijks nog advertentie op RL. Het aanbod is niet bedroevend, eerder gewoon nul. Iemand ??
 
Waarom zou ge die zelfs willen contacteren?

'Volledig gekleed, aanrakingen zijn eenzijdig, ik praat of praat niet ( is zowat het enige dat je mag kiezen)'
 
Enkele jaren geleden heb ik dikwijls met Thaise Tina heftige uurtjes beleefd.
Eerst in Sint-Niklaas bij Mai Gnam of zo iets ( ondertussen gesloten) Later ontving ze in Antwerpen (Deurne dacht ik ). Super massage met een ongelooflijke intense handjob op haar speciale manier ... Zij die haar toen hebben bezocht zullen wel weten hoe ... Plots van de radar verdwenen. Weet iemand of ze gestopt is of ergens anders of onder een andere naam werkt?
Meestal mijd ik thai , behalve Kitty in Rumst maar deze was ook een tijger...
Heb je een advertentie over deze Kitty. Ben benieuwd naar haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan