Alice, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan doe ik het maar weer ....
 
Dit is raar @Doktertje. Dame klopt gewoon, dus hoe ging dat dan? Ik probeer het te begrijpen.

Je stuurde een appje, kreeg geen reactie en toen?? Als een ander onbekend nummer je een raar 'traceer' appje hoeft dat toch niks met Alice te maken te hebben??
Misschien heb je zelf dat verband gelegd omdat je dacht: Ik heb gisteren een dvp geapped?! Hoe valt anders de link tussen het nummer dat jij appte en het nummer waarvan je een app kreeg te leggen?

Wat denken jullie @Omdatikhetlekkervind, @Bootz? Dit is toch een apart verhaal?
 
Inderdaad, dat andere onbekende nummer gaf ook aan mij van kinky.nl te kennen, des te meer reden om het verband te leggen.
Zorgelijk.

Maar volgens mij kun je, behalve door de fbi, toch helemaal door een vage persoon niet via je nummer getraceerd worden?

Ik denk ook niet dat er een connectie is met Alice, maar goed om te melden en wel even in de gaten houden.
 
Dame krijgt heel veel berichten en reageert selectief. Als ze je kent dan krijg je best snel antwoord. ik vind het een toffe meid maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is dat ze nrs doorspeelt.
ik zeg ook niet dat ze het wel doet maar ik sluit het ook niet uit.

Laten we eerlijk zijn als er genoeg wordt betaald voor de telnr, worden de nr gewoon gegeven.

en ip tracken voor locatie is niet moeilijk via whatsapp. is mij nog niet gebeurd maar ik krijg ook veel berichten van onbekende nr en wordr ook gebeld. gewoon negeren.
 
Dit is raar @Doktertje. Dame klopt gewoon, dus hoe ging dat dan? Ik probeer het te begrijpen.

Je stuurde een appje, kreeg geen reactie en toen?? Als een ander onbekend nummer je een raar 'traceer' appje hoeft dat toch niks met Alice te maken te hebben??
Misschien heb je zelf dat verband gelegd omdat je dacht: Ik heb gisteren een dvp geapped?! Hoe valt anders de link tussen het nummer dat jij appte en het nummer waarvan je een app kreeg te leggen?

Wat denken jullie @Omdatikhetlekkervind, @Bootz? Dit is toch een apart verhaal?
Ikzelf zie geen enkele reden om dit met Alice te rijmen. Alice heeft haarzelf hele andere doelen gesteld en kan me niet voorstellen, dat zij zich hiermee bezighoudt. Er zijn er al velen tevreden huiswaarts gekeerd (en teruggegaan).


Wellicht heb je een andere dvp geapped, mogelijk een fake account. Ik heb dit soort akkefietjes ook enkele keren per jaar. Negeren en....dóór.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan