Recensie Alice, Amsterdam 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.057
06/07/21
1.212
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
200
Ik had Alice geappt maar die was druk met de was bezig en stuurde mij door naar Ana. Ik gaf aan dat ik nog wel even kon wachten en ging vast op pad. Toen ik aankwam had Alice mij ondertussen wat foto's gestuurd van hun beiden tegelijk in spannende outfit en schreef. "You want us both?" Toen ik uiteindelijk aankwam kon ik niet kiezen. Ze stonden zo lief naast elkaar en heb ik met beide meisjes tegelijk een half uurtje voor 200 euro doorgebracht. Ana stelde nog voor na elkaar een sessie met elk afzonderlijk, totaal een uur maar ik vreesde dat ik dan wel gesloopt zou worden. Dus een kleine trio. De muziek werd aangezet en we konden met z'n drieën op bed. Alice zorgde voor mijn onderkant en vertoonde haar deepthroat kunsten en Ana de bovenkant, zoenen, tietjes likken. Toen gingen ze wisselen. Alles werd even met doekjes schoongeveegd. Ana nam de onderkant en tegelijk tongzoenen met Alice. Daarna parkeerde Ana ook nog even haar achterste op mijn gezicht en toen hield ik t bijna niet meer. Toen wilde ik neuken met Ana, en mocht tegelijk tongzoenen met Alice. Alice maakt daarbij hele zachte kreungeluidjes. Het voelde natuurlijk en niet gespeeld. De missionaris duurde niet zo lang.
Na afloop ik naar de douche en die twee lagen naakt naast elkaar op bed met hun telefoon te spelen. Ik wilde er een foto van maken zo schattig dat eruit zag. Alice had honger en wilde eten. We gingen met z'n drieën naar buiten. Ik liep achter ze aan en dacht ik zal zo maar een ijsje voor ze kopen.
 
Laatst bewerkt:
Had zelf niet zo'n klik met Alice maar Ana is wel een (te) gek mens. Pas wel voor op dat Ana je af en toe ongevraagd risque foto's van zichzelf stuurt. Zelf ben ik single dus mij maakt het niet uit, kan me alleen voorstellen dat menig klant wat uit te leggen heeft thuis.
 
Ik kreeg inderdaad alle aandacht. Ik had maar voor 30 minuten geboekt misschien als je voor 60 minuten boekt krijg je ook een showtje. Pijpen was zonder voor beide dames dus die doekjes snap ik ergens wel. Ana ging behoorlijk te keer en kreeg een haartje binnen (sorry) . Luid roggelend hoest ze het er dan weer uit. Ik vond het niet erg want al met al het gezelschap was super.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Alice diverse keren bezocht toen ze voor het eerst in Amsterdam was met Ana. Ik vind haar super schattig, grappig, lief, leuk en mooi.
Zag gisteren toevallig dat ze terug was en wilde vandaag meteen komen. Ze vertelde me dat ze vandaag niet zou werken, maar mocht evengoed langskomen vandaag. Haar Engels is wat verbeterd dus wat meer gesprek was ook mogelijk.
Dikke aanrader als zij je type meisje is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Alice bezocht. Ik had haar nog niet eerder bezocht, maar veel over gelezen en heel kort gezien tijdens een bezoekje aan Ana in mei dit jaar. Alice stond op m'n lijstje dus toen ik zag dat ze kwam...gelijk ingepland!

Alice was zeer gastvrij, kwam mij een schone (!) handdoek brengen, deed de gordijnen dicht en maakte wat sfeer. Jammer dat ze gelijk in de aanval ging, hij moest notabene nog hard worden maar dat duurde niet lang...ze kan trouwens heerlijk pijpen zeg, dat had ik niet verwacht. Vraag me niet waarom.
En ook niet eventjes...gewoon lekker de tijd ervoor nemen en best diep ook.
Wat een lichaam heeft dat grietje zeg!

Wel had ze ineens haast en pakte na een minuut of 10 lekker bezig te zijn, ineens een condoom. Nu bef ik graag en ik had allang gezien dat ze een mooi klein, schone verrassing had daar beneden. Dus heb ik haar van me afgegooid, gezegd dat condoom ff te laten en ben haar geweldige lekkere lijf gaan verkennen. Of ze ervan genoot, dat weet ik niet. Beetje rare gewaarwording als ze ondertussen haar haar in een elastiekje aan het doen is, maar later bemerkte ik toch wel opwinding. Wel is haar zachte gekreun volledig nep volgens mij. Behalve bij de sex, want toen ging ze op den duur vol volume...aangezien ze goed nat was, geen glijmiddel gebruikte, moet dat wel redelijk echt zijn geweest.

Erna nog een heerlijke fullbody massage gehad, wat ze volgens mij ook leuk vond om te doen had ik het idee. Ik voelde me goed bij haar. Wilde best nog een 2de keer, maar dat ging niet meer qua tijd. Daarna sprong ze onder de douche, trok me mee, hebben elkaar ingezeept, afgedroogd (weer schone handdoek), nog even een poging tot een chit chat en dat was dat.

Al met al een verrassend goede ervaring.
Wil haar zeker nog eens bezoeken, want zij is lekker, de service is goed en de prijs ook ?
 
Als je in de omgeving Artis / Hortus Botanicus parkeert dan hoef je niet zo heel ver te lopen, zeg maar.

Ana en Alice zitten samen op twee kamers die via deuren aan een halletje met elkaar zijn verbonden.

Je kunt dus met de één of de ander zijn zonder dat je elkaar tegen het lijf loopt of je hebt het met 3 fantastisch, kan ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bedankt aan de mannen die haar aan mij hebben aanbevolen ?

Ben bij haar geweest en wat is zij een leuke en mooie dame, volgens mij beter dan de foto's en haar lichaam, heerlijk. Vooraf douchen mogelijk, gelukkig kreeg ik ook een schone handdoek. Daar merkte ik meteen dat ze nauwelijks Engels spreekt, ben bij een paar dames geweest die niet zo goed Engels konden spreken, maar dit was erg haha. Een beetje smalltalk is oke, maar meer kan je niet verwachten, maar dit is niet waarom je haar bezoekt. Ze kan echt lekker pijpen, sloppy en ze probeert zo diep als ze kan. Over intiem heb ik helemaal niets te klagen, ze doet lekker mee en wisselt vaak van standjes. Zoals het al eerder werd gezegd, het lijkt erop dat ze ook ervan geniet, of ze kan goed acteren. Achteraf samen douchen en daar zag ik dat het tijd was om te gaan. De prijs is niet slecht dus kans op herhaling is groot, 8/10.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eergisteren, na de lovende resensies, ook maar even de stoute schoenen aangetrokken en deze dame bezocht.
Wat een heerlijk meisje, schoon, fris en een goede inzet.
Begonnen met een douche en daarna samen het orale gedeelte even doorgenomen. Mijn tong kon ze wel waarderen. Ik haar mond ook trouwens, en ook de ballen werden niet vergeten.
Hierna intiem en dit hield ik niet lang vol, condoom was snel gevuld. Nog even samen gebabbeld en gedoucht, en met een glimlach de deur uit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat er de afgelopen week aan de hand is weet ik verder niet. Maar ik was vorig weekend bij haar. Steffany is net het land uit en ik was al bang dat er voor mij niks soeps in het land zou zijn. Maar opeens duikt Alice weer op. En daar heb ik in mij twee maal een fantastische sessie mee beleefd. Dus direct maar weer twee uur geboekt. Zelf houd ik niet van haasten dus weer alle tijd. Wat is zijn lekker en fris!! Twee heerlijke sessies met haar gehad. Voor de spiegel ik zitten op de bedrand en zij pijpt me steeds iets dieper totdat je het gewoon een volwaardige deepthroat kunt noemen. En ik ben behoorlijk geschapen dus dat gebeurd me niet vaak. Langzamerhand laat ik me achterover vallen komt ze op mijn mond zitten en pijpt vrolijk verder. Die 69 met haar is subliem. Dan vraag ik haar op de knieën te gaan zitten, ik achter haar. Zo nog twee standjes tot ik het niet meer volhoud. Samen biertje drinken alvoren we met sessie twee starten. Die sessie begon met een voorzichtige massage maar was uiteindelijk weer net zo knallend als de eerste. Ik hoop echt dat ze hun zaakjes op orde houden en nog een tijdje blijven!
 
Wat er de afgelopen week aan de hand is weet ik verder niet. Maar ik was vorig weekend bij haar. Steffany is net het land uit en ik was al bang dat er voor mij niks soeps in het land zou zijn. Maar opeens duikt Alice weer op. En daar heb ik in mij twee maal een fantastische sessie mee beleefd. Dus direct maar weer twee uur geboekt. Zelf houd ik niet van haasten dus weer alle tijd. Wat is zijn lekker en fris!! Twee heerlijke sessies met haar gehad. Voor de spiegel ik zitten op de bedrand en zij pijpt me steeds iets dieper totdat je het gewoon een volwaardige deepthroat kunt noemen. En ik ben behoorlijk geschapen dus dat gebeurd me niet vaak. Langzamerhand laat ik me achterover vallen komt ze op mijn mond zitten en pijpt vrolijk verder. Die 69 met haar is subliem. Dan vraag ik haar op de knieën te gaan zitten, ik achter haar. Zo nog twee standjes tot ik het niet meer volhoud. Samen biertje drinken alvoren we met sessie twee starten. Die sessie begon met een voorzichtige massage maar was uiteindelijk weer net zo knallend als de eerste. Ik hoop echt dat ze hun zaakjes op orde houden en nog een tijdje blijven!
Ik zie dat ze tz niet bij de opties op kinky staat. Je hebt wel 5 sterren gegeven. Is dit een secret option van haar??
 
Ik zie dat ze tz niet bij de opties op kinky staat. Je hebt wel 5 sterren gegeven. Is dit een secret option van haar??
Ik denk dat ze dat niet altijd doet. Zie het wel bij meer dames in de advertentie: alleen zoenen. Maar dan blijken ze dat alsnog wel te doen als er een klik is, of wanneer ze opgewonden raken gedurende de date toch wat verder dan tijdens het begin van de date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zal proberen voor de verandering een recensie niet zo gedetailleerd te schrijven. Laat ik beginnen met te zeggen dat het echt een plaatje is met een prachtige lichaam en een onwijs leuke koppie. Heb zelden een dvp bezocht die er zo knap uit zag. Sommigen zouden haar beschrijven als het AH-cassiere type. Ik zie haar min of meer als de dame aan de bar die je drankjes serveert en die je graag mee wil nemen naar huis.

De aanloop naar de date verliep een beetje rommelig; zij was net wakker zei ze en ik had voor nop 15 minuten opgelopen terwijl ze op 3 minuten lopen zat. Met dank aan Google maps.

Ik sla even een hoop over. Zoenen deden we niet, maar vind ik nooit zo'n probleem, misschien had ze het toegelaten als ik een poging had ondernomen. Pijpen was erg kort maar wilde graag gauw over naar intiem dus vond ook dat geen probleem. Ze probeerde wel een paar keer deepthroat te gaan. Intiem met haar was echter geweldig, meerdere standjes en ik zei het eerder, een geweldig lichaam. Ik was te 'groot' geschapen zei ze en deed dus rustig aan en liet haar het ritme bepalen waardoor zij het ook niet erg vond om meer initiatief te nemen.

Had ook niet verwacht dat ze met dat tengere lichaam zo'n mooie gevormde kont zou hebben.

Er gebeurden nog wat grappige dingen tijdens het intiem maar dat laat ik voor wat het is. Uiteindelijk het einde toegewerkt wat leek op een overgang van GFE naar PSE. Daarna samen gedoucht. Kreeg een natte handoek, met dank aan een voorganger :) Ben me maar zonder te drogen aan gaan kleden maar auto was vlakbij dus ook geen probleem.

Ik had ook nog geïnformeerd naar een trio met Ana. Maar dat doet ze niet meer.

Daarna nog wat nagepraat. Het was een leuke en grappige date. Had er best nog een half uur aan willen vastplakken maar toch maar niet gedaan vanwege het tijdstip.

De sterren voor het pijpen zijn subjectief; het duurde nogal kort maar maar gezien het gehele verloop van de date toch vier sterren gegeven. Ik denk ook dat als ik had gevraagd haar er langer mee door te gaan dat dar geen probleem zou zijn geweest.

Herhalingsgevaar voor mij is aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1937172-alice
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alice sinds ze terug is al aantal keer bezocht. Ze is speciaal voor mij, niet als de doorsnee dvp. Het perfecte plaatje zeg maar.
Ze heeft een prachtig slank lijfje, weegt bijna niets maar wel heel mooi in verhouding. Superslanke taille mooie heupen en botsten. Daarbij een super mooi fijn gezichtje, ondeugende sprankelende ogen en een prachtige lach. In het echt nog mooier en leuker dan ze op haar foto's al is.
We praten, maken grapjes, lachen en ik heb heerlijke sex met haar.
Waarom zou ik nog ergens anders heen willen......
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk met deze blonde lekkertje kunnen afspreken.
Ze is klein van formaat maar inderdaad zoals vele omschreven een heerlijk lichaam.

Eenmaal op de kamer, de financiele afhandeling, en aangezien ik al aangaf thuis al gedouchet te hebben, konden we direct beginnen zeg maar.
Alice begon wel meteen in de aanval door naar mijn lul te gaan en me te pijpen.

Dit vond ik op zicht niet erg, gezien ik een half uur maar had haha.
Ze pijpt echt geil en lekker, en kijkt je ook regelmatig aan..
Vervolgens in 69plaats genomen, en haar kutje verwend. in 1 woord mmmm

Het intieme gedeelte was ruim voldoende, reverse cowgirl was moeilijk vol te houden met dat kontje van haar en haar blik achterom.
missio hield ze af en toe wel handje ervoor engaf wat weerstand voor het stoten, waar ik rekening mee hield en niet al te hard ging stoten.
vraag me af of anderen dit ook herkennen?

Doggy was kort en finishte ook heerlijk in dit stand.
Achteraf ook samen onder de douche gesprongen en nagenieten.

Eenmaal buiten was ik een poos echt in de wolken.
Echt een toppertje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan