Recensie Alice, Soraya Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Club69

Wandelaar
33
13/03/22
24
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zr was een nieuw meisje bij Soraya palace haar naam Alice. Ik had geboekt samen met Sofia (kijk verslag). Alice.begon eerst mer een massage niks speciaal, maar even op adem komen na Sofia te hebben geneukt. Daarna begon ze me re pijpen. Wat wel goed was.ze heeft een goede techniek, zeker niet verkeerd. Alice is een mooi meid een beetje next Girl gehalte. Na stevige pijpbeurt mocht ik haar beffen ze kwam boven mijn gezicht zitten terwijl nu Sofia mijn vriend oraal verwende. Daarna kwam Alica op mij zitten als een rodeo rijdster stevig tempo. Wel heerlijk tot Sofia de boel stilleggen, Alice wou het nig afmaken maar helaas het mocht niet baten.
 
Mooie quotering. Toch nog enkele vraagjes.

Ik heb een sterke voorkeur voor (zeer) slanke dames die enthousiast tongzoenen. Kan je daar iets dieper op ingaan?

Kan ze echt deepthroat?

Denk je dat meerdere keren klaarkomen er in zit, als je genoeg tijd boekt?

Soms heb ik wel eens behoefte om me eerst te laten klaarpijpen om "de druk van de ketel te laten", en daarna dan zonder inhouden wat langer te kunnen doorgaan. Vandaar m`n vraag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan