Recensie Alina (Roe) Antwerpen Villa Tinto 7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was weer een bizarre week, maar ook maar weer eens naar het skw, was naar de klote, paar rondjes gelopen 2 favos van mij waren er nog niet vanwege vakantie en eerder stoppen, was weer een hoog mobiel gehalte met 0 iniatief en arrogantie, waarom je dan achter een raan gaat zitten is mij een raadsel, effe cafeetje gepakt en nog maar eens een rondje, VT 7 kom ik normaal nooit zit nl. altijd een bejaarde dame die mij naar binnen probeert te hengelen... maar nu volle blonde van eind 20 schat ik, lachte spontaan heel lief, dan ben ik weg, ik zeg standaardpakketje en aub geen gezeur over id of zo want die heb ik niet bij me, was geen probleem zei ze, vroeg nog of ik pzc wou, maar geen interesse. BJ was bizar lekker, max deepthroat, ik was eigenlijk niet eens echt geil toen ik binnenstapte, maar dat veranderde snel 😛😛 heerlijke kont, ik lag daar dood te gaan, had totaal geen energie meer, 4 uur geslapen in 48 uur dus, ja.... ze vond het niet erg en deed al het werk, stond echt op springen, vroeg ze wat ik wilde ik zeg on top, kreeg een reverse cowgirl beurt, echt niet normaal zo lekker, met de kont kletsen en ze draaide die kut alle kanten om mijn lul, ze was nog redelijk strak ook, probeerde het zo lang mogelijk uit te stellen, maar ze bleef doorgaan, ik pakte haar kont stevig beet zodat ze geen kant meer op kon en drukte mijn lul zo diep mogelijk naar binnen om vervolgens het rubbertje compleet vol te blaffen 🤪😛 liefst was ik daarna in slaap gevallen daar ter plekke. Herhalingsgevaar ja, ze was lekker, lief en niet te stoppen.Kort blond haar, let niet op de tijd.
Het was precies in die hoek waar de I staat op het kaartje van de VT. Ze had een herkenbaar gezicht, ze adverteerde vroeger veel op kinky zei ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan