Recensie Alina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k2 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk toch wel zeker 10 jaar geleden.....doubletstraat ..naam weet ik niet meer, maar daar stond een volslanke Cubaanse in een gele outfit met een superkont. Bekwamen er vaak en mocht alles met haar doen. Voor het instaptarief. Misschien was ze wel verliefd op me... daarna vertrokken en helaas nooit meer gezien...
 
Is Alina de laatste tijd nog gespot? Heb haar een aantal keer gemist, een keer zat een andere dame op haar plek, rest van de tijd stond de kamer leeg. Ben steeds tijdens dagshift geweest…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alina is weer terug van vakantie, dus de hoogste tijd om weer eens langs te gaan. Zoals altijd direct gezellig aan het kletsen terwijl ze zich uitkleed en wast. Op bed lekker gezoend, waarbij ik goed aan haar mooie tieten en volle kont kon zitten, terwijl zij met mijn pik speelde. Die was natuurlijk in no-time hard, waarop ze me achterover duwde en mijn pik begon te verwennen. Eerst lekker likken aan de buitenkant, daarna met diepe halen pijpen zc. Vervolgens condoom erom en cowgirl. Alina kan bovenop lekker tekeer gaan, uitdaging is om niet te komen. Uiteindelijk condoom eraf en me heerlijk klaar gepijpt, waarbij ik maar bleef komen. Herhalingsgevaar? Nou, eerder herhalingsgarantie…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week wezen wandelen in de Geleenstraat. Het was bijna einde dagshift dus ik moest snel een dame uitkiezen.
Na een paar rondjes zag ik Alina achter het raam. Een knikje gegeven en ik kon zo naar binnen. Ik had geluk want zij ging ook zo naar huis. Het pretpakket genomen incl pzc. Na onze wasritueel, plaatsgenomen op bed. Alina kwam heerlijk op mij liggen, haar lekkere borsten op mijn borstkas. Intussen genoot ik van haar fluweel zachte huid.
Alina nam mn staaf in handen en begon lekker te pijpen zc. Na een paar minuten ging het cd erom. Een paar standjes afgewerkt en als laatst in doggy de finish gehaald. Even opfrissen, after talken en afscheidgenomen.

Owja, Alina bood zoenen aan tijdens de seks. Heel goed natuurlijk. Normaal zou ik het ook doen, maar in mijn achterhoofd wist ik dat zij ook aan cim doet. Dus niet aan meegewerkt. Haar hals is ook lekker om te kussen ;) Wel een kusje op de mond bij ons afscheid haha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan