Recensie Aliyah, Leiden Privé, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/aliyah/
Totale kosten (in euro)
€150 + €50 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb net een zeer geslaagde blind date achter de rug met Aliyah. Dat deze zo geslaagd zou worden, had ik vantevoren niet verwacht. De dame keek me namelijk niet aan toen ze naar beneden kwam en ze keek ook een beetje nors en ik dacht: 'als dat maar goed gaat komen'. Aliyah is een hele slanke Surinaams/Hindoestaanse dame van 22 jaar, met zachte kleine borsten en een lekker klein kontje. Ze is rond 1,60m schat ik en dat past perfect bij mij. Gelukkig bleken we een klik te hebben (ze ging wel drie keer 'stuk' om mij) en de norsheid verdween. Ik kon haar lekker overal betasten en zoenen. Ze heeft een lekker zacht lichaam. En daar werd ik behoorlijk opgewonden van. Al snel nam ze mijn stijve pik in haar mond en begon ze me lekker te pijpen. Pijpen deed ze lekker gulzig en nat. Hemels! Ondertussen kon ik niet afblijven van haar ranke lijf en kuste ik haar lekker overal. Beffen wilde ze helaas niet toestaan. Misschien komt dat de volgende keer aan bod, maar ik vond het niet erg, want ik kon haar lekker zoenen, strelen en haar heerlijke slanke billen vastgrijpen. Ze bleef me langdurig pijpen. Erg lekker dat hier voldoende tijd voor vrijgemaakt werd. Uiteindelijk wilde ik haar intiem voelen. Ze deed het condoom erom en we begonnen met standje cowgirl. Heerlijk hoe we in het ritme steeds heter werden. Ze past perfect in mijn armen en het was heerlijk om haar, stevig omhelzend, op mijn buik te voelen. Ook achter haar in doggy style is het uitzicht en het genot perfect. Uiteindelijk kon ik me in standje missio niet meer inhouden en spoot ik het condoom al kreunend vol. Er was nog een beetje tijd over voor een korte douche en een beetje nakroelen. Aliyah is een heerlijke meid. Had dit niet verwacht. Herhalingsgevaar: zeker weten. Ondanks dat ze wat terughoudend was (bijvoorbeeld geen beffen) waardeer ik het bezoek toch als uitstekend. Had gewoon even behoefte aan een heerlijke meid en dat is zij.
 
Bij LP lopen een paar leuke meiden rond. Sexy Chanel, ik zag curvy Kelly, maar toch weer gekozen voor de ultra slanke Aliyah. Na mijn eerste geslaagde date kon ik niet anders dan haar weer zo snel mogelijk te bezoeken. Ze heeft me weer heerlijk klaar laten komen. Supermeid!! Ik kan niet genoeg van haar krijgen.
 
Weet iemand misschien waar zij gebleven is? Er staat wel een Alyha bij Maison Monty met dezelfde beschrijving en wilde eigenlijk altijd al een keer langs bij haar
 
Ze staat alweer een tijdje op de agenda terug bij Leiden Privé, maar het lukt me nog altijd niet om een afspraakje met deze slanke exotische schoonheid te regelen. Nooit is ze er. Ze staat zowat elke dag gepland, maar er klopt niks van die agenda.
 
De link uit je openingspost leidt ook niet meer naar Aliyah maar naar ene blonde Tessa. Misschien kun je de mods de juiste link sturen en vragen om dat aan te passen?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/aliya/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na lang baraad tyoch maar een keer langs gegaan bij Aliya. Aliya is een tenger Hindoestaanse dame. Een aardig en spraakzame meid. Het was echter wel een tegenvaller, omdat zij bij binnenkomst, in de kamer, al vroeg voor hoe lang ik heb betaald, waarna zij ook vroeg of ze een sigaret mocht roken. Nou kan het vragen naar de tijd een kwestie van zekerheid zijn, maar roken in mijn tijd vind ik een 'No-Go'. Ze was wel netjes toen ik zei dat ik het niet fijn vind.

Daarna zijn wij in bed gaan liggen waar zij meteen verftelde dat zij niet zoent, niet laat vinger, niet anaal doet...etc... Wederom een afknapper, want wat blijft er dan nog over?? Pijpen zonder condoom ben ik zelf niet over begonnen omdat er al aardig wat niet mocht en er een lichte sfeer van afwijziging hing. Maar goed, dat kan ook aan mijn gevoel liggen. Toch was ik blij dat ik niet voor de pzc ging, want met condoom was een snelle afhandling van een paar minuten.

Het sex viel mee en voelde verder niet anders dan bij een gemiddelde raamwerker. €80,- is dan ook te veel voor een inhoudloze 30 min (welke ik niet vol heb gemaakt).

Ik kleedde snel aan en ben met een onmvoldaan gevoel vertrokken.

Aliya is verder wel aardig en spraakzaam, maar er is zeker geen sprake van herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/aliya/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar april opende El Niño het topic over Aliya(h) en sinds augustus vorig jaar is hij haar jammerlijk uit het oog verloren, maar afgelopen maandag was het dan eindelijk zover. Ze was gewoon weer op haar oude stekkie terug, in Leiden Privé! Nog even kreeg El Niño het zwart voor de ogen toen er werd aangekondigd 'zij is net gestopt met werken vandaag', maar vanachter de deur stak Aliya haar hoofd om de hoek en ze herkende me direct. 'Hem doe ik nog wel even'. Wat een uitspraak 😆😆. Heerlijk!

En wat een weerzien, na een jaar een klein uurtje op de zolder van Leiden Privé vertoeven met deze slanke Surinaams/Hindoestaanse schoonheid. Inmiddels 23 jaar, maar nog steeds met mooi lang zwart haar, zachte huid en lippen.

Nog even had El Niño zitten twijfelen om überhaupt naar Leiden af te reizen, zeer weinig actief de laatste tijd. Vorige week bij Clarissa, maar eigenlijk in de hoop Aliya aan te treffen.

Op weg naar de pinautomaat langs de stille straten van Leiden werd het libido geprikkeld door een zacht gekreun vanachter een donker raam op de begane grond van een studentenhuis. Was daar een Leidse studente zichzelf aan het stimuleren met haar EasyToys Lily Vibrator? El Niño hield zijn pas in en hoorde heerlijke dameskreunen en een lichte aanmoediging 'O ja, jaaa'. Wat is seks toch een mooie uitvinding van Onze Lieve Heer 😋😋🤪🤪. Toen wist hij het zeker: op naar Leiden Privé want ook El Niño wilt vanavond kreunen en klaarkomen.

Het was een aangenaam weerzien met Aliya, nog altijd even slank. Kuiltjes in haar onderrug vlak boven haar slanke billetjes. Heerlijke zachte kleine sabbeltietjes. En haar zachte lippen zorgden voor een erectie bij El Niño.

Ze had het koud, maar daar wist WarmeWaterKruik El Niño wel raad mee. Heerlijk in elkaars armen even in vogelvlucht het afgelopen jaar doornemen. En vastberaden om elkaar nu niet meer uit het oog te verliezen.

En toen was het tijd voor het intieme gedeelte. Aliya beweegt lekker makkelijk. In doggy style vangt ze de stoten lekker makkelijk op. Daarna even iets langzamer omdat het al tegen het eind van de avond liep. Lepeltje-Lepeltje ontaardde lekker in kronkelseks. Nog even heen en weer waarbij het bed lekker meepiepte en kraakte.

Dit mooie dametje van inmiddels 23 jaar laat me weer heerlijk genieten. Er is weinig nodig bij haar om het condoom vol te schieten. Puur genot.

Conclusie: El Niño leeft weer dankzij de therapeutische interventie uitgevoerd door Aliya. Diagnose: niks aan de hand. Lekker blijven doorwippen bij haar. Pareltje bij Leiden Privé.
 
Ik vrees dat het weer bij deze ene ontmoeting blijft, want de dame staat niet meer op de weekagenda en de afgelopen keren ben ik al tevergeefs teruggeweest bij LP. 😪

Betekent wel dat ik als alternatief enkele blind dates heb gedaan in een ander privéhuis die mij zeer goed bevallen zijn (waarover later meer), dus een geluk bij een ongeluk zou je kunnen zeggen.
 
Ik vrees dat het weer bij deze ene ontmoeting blijft, want de dame staat niet meer op de weekagenda en de afgelopen keren ben ik al tevergeefs teruggeweest bij LP. 😪

Betekent wel dat ik als alternatief enkele blind dates heb gedaan in een ander privéhuis die mij zeer goed bevallen zijn (waarover later meer), dus een geluk bij een ongeluk zou je kunnen zeggen.

Weet jij toevallig of ze nog werkzaam is bij LP? Ze staat wel op de agenda
 
Terug
Bovenaan Onderaan