Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLiep net over de dam en zag een nieuwe blonde dame op 5k2. Slank, silli's met aardig wat tattoes ook in dr hals. Iemand ervaring met haar ?
Nee dit is iemand anders. Al tijdje niet gezien op de dam ook.![]()
Recensie - Ella, Alkmaar, Achterdam A29K1
Ella, 26 jaar, D-cup van siliconen, diverse tatoeages waarvan die op de voorkant van haar keel de meest opvallende is, uitstekend engels. Bij binnenkomst de vraag hoe lang wil je binnen blijven. Heb 100 neergelegd om te kijken wat er gebeurd. In het praatje vooraf werd duidelijk dat ze in...www.girlsreview.nl
Deze toevallig?![]()
op 5K2 zit Ella, vriendin van de Erika's of ze moeten alweer verkast zijn. Zal eens kijken als ik er weer langsloopNee dit is iemand anders. Al tijdje niet gezien op de dam ook.
Patricia heeft ook tattoos in de nek maar heeft donker haar en is halverwege de 30 zou leuk zijn als zij weer terug.Werkt ook met naambordje trouwensNee dit is iemand anders. Al tijdje niet gezien op de dam ook.
Ik geloof je gelijk. Dan heb ik altijd iemand anders voor me gehad bij de Ella van dat topic.op 5K2 zit Ella, vriendin van de Erika's of ze moeten alweer verkast zijn. Zal eens kijken als ik er weer langsloop
Klopt idd, dat is Ella![]()
Recensie - Ella, Alkmaar, Achterdam A29K1
Ella, 26 jaar, D-cup van siliconen, diverse tatoeages waarvan die op de voorkant van haar keel de meest opvallende is, uitstekend engels. Bij binnenkomst de vraag hoe lang wil je binnen blijven. Heb 100 neergelegd om te kijken wat er gebeurd. In het praatje vooraf werd duidelijk dat ze in...www.girlsreview.nl
Deze toevallig?![]()
De dames zitten er niet voor niets, dus die staan absoluut wel open voor je vragen.Ik ga normaal naar thuis ontvangst dames, maar ik wilde toch graag de Achterdam een keer bezoeken. Tja.. lafaard die ik ben.. Ik ben drie keer door de straat heen gelopen, zag absoluut leuke dames maar vind de drempel om op haar af te stappen en te vragen wat het kost voor simpel neuken en pijpen toch te groot.
Dat vind ik met thuisontvangst makkelijker: dan doe ik het via whatsapp.
Zucht.. Maar op een dag lukt het me wel![]()