Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvaak als ik kom rijden er telkens van die gasten op die fatbikes rond, midden in de straat stoppen beetje gillen mensen ophouden, dan met die fietsen door de passage (stuk of 3 a 4)Welke fastbike bende? Ik zie ze vrijwel nooit op onze geliefde dam. Maar dat zal ook met mijn wandeltijden te maken hebben.
En Erika was er ook vandaag weer - had ze gisteren al gezegd. Al had ik niet veel later moeten zijn met mijn getreuzel om het slechte weer...Dank je. En inderdaad...![]()
De passage is prive terrein, dat mag volgens mij niet, met die dingen daar rijden.vaak als ik kom rijden er telkens van die gasten op die fatbikes rond, midden in de straat stoppen beetje gillen mensen ophouden, dan met die fietsen door de passage (stuk of 3 a 4)
Het bekende landelijke probleem van niet westerse fatbike bestuurders..vaak als ik kom rijden er telkens van die gasten op die fatbikes rond, midden in de straat stoppen beetje gillen mensen ophouden, dan met die fietsen door de passage (stuk of 3 a 4)
Niet gezien, dacht het is een lokraam23k1 stond vandaag een jonge dame actief te werven. Grote borsten flink omhoog geduwd.
Iemand ervaring met haar.
Yes, zag haar staan, ze heeft tijdje op kamer van Laura gestaan, en is hier benoemd maar niet gerecenseerdZe valt erg op met der grote borsten. Kan niet missen iid veel raampjes verlicht zonder dat er een dame aanwezig is.
is dat de dame met de jeans en sneakers?zag haar gisterenmiddag ook weer staan.
Denk 30 of ouder. Geen nieuwe dame, maar terug van vakantie. Daarvoor heeft ze inderdaad op 19 gestaan, en op 17. Naam ook bij mij onbekend, maar doet wel altijd moeite om wandelaars binnen te krijgen met haar royale lach.
Heb haar vorig jaar aan de deur eens gesproken, naam vergeten, wel gevraagdja, die inderdaadLeuke meid in de omgang ook.
ik kan je Ghanese Sandra aanbevelen!Wil na lange tijd weer een rondje lopen op de dam. Maar ben eerlijk gezegd uitgekeken op onze roemeense/bulgaarse dames. Lijkt wel alsof ze allemaal dezelfde lichaam hebben.... (zal aan mij liggen).
Zou graag een latina willen. Weet iemand of die er momenteel zijn?
Stuk of 3, is sowieso erg rustig in de straatWil na lange tijd weer een rondje lopen op de dam. Maar ben eerlijk gezegd uitgekeken op onze roemeense/bulgaarse dames. Lijkt wel alsof ze allemaal dezelfde lichaam hebben.... (zal aan mij liggen).
Zou graag een latina willen. Weet iemand of die er momenteel zijn?
Ja hoor ze heeft een eigen draadje, de Sandra van 2PG3K5. Ze is geen Latina en lijkt er ook niet op. Maar ze heeft een heel ander lijf dan een Roemeense of Bulgaarse dame, daar ging het toch om? Ze heeft bijvoorbeeld een keiharde gespierde zwarte kont en grote zwarte jetsers puur natuur en een stralende witte lach. En ze spreekt onze taal. In Groningen werken wel heel leuke Latina's, de reis waard als je tijd hebt. Beter dan in de Doublet, vind ik.Heeft ze een eigen forumpagina? Kan het niet vinden. Lijkt ze op een latina?
zecheeft eigen recensies hier.. kijk maar op Sandra g3k5.. ze is Afrikaanse maar wel erg lekker.... grote kont, grote tieten.. goede service..Heeft ze een eigen forumpagina? Kan het niet vinden. Lijkt ze op een latina?
Rond post #6600 wordt deze beschreven. Ik was er geweest was niks.23k1 stond vandaag een jonge dame actief te werven. Grote borsten flink omhoog geduwd.
Iemand ervaring met haar.
Heeft iemand ervaring met een dame die een uurtje aanbiedt, met extra's zoals pzc en/of bare?
Sylvia is de enige van die 3 die er momenteel is... Je moet wel voor 18hr wezen of na 22hr, want tussen die tijden is ze even naar huis..Hoi. Kan iemand mij vertellen of monica, Gisele of sylvia aanwezig zijn? Alvast bedankt